Ja, hij is vet onscherp enzoquote:
Sjengquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en dat zegt een sjeng over een sjeng![]()
Ouder.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef Christine het volgende:
serge is een stuk knapper zo zonder gezichtshaar
ik ben een importsjeng hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en dat zegt een sjeng over een sjeng![]()
Keitof planquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef wizarddragon het volgende:
Chantal moet maar een kerstliedje gaan zingen ofzo
jamaar, het gaat om het idee hequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hij is vet onscherp enzo!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik ben een importsjeng hoor.
Welk idee, ik zie er niks inquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
jamaar, het gaat om het idee he.
't is een baby pinguinquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welk idee, ik zie er niks in.
Een week toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:08 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik heb een uur om niet te gaan stemmen.
Nee tochquote:
Ok, ik zie er nu pas beeld bij, Merle dus.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:08 schreef Stranger het volgende:
Voor mij is het Merle of Serge vanavond.
Ja, 10 over 10 dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
later vanavond is er toch een uitslag?
Ja, de uitslag van wie er mee mochten doen vanavond werden pas na een week bekend gemaakt, vanavond dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De uitslag van de wildcards kwam toch pas tijdens de finaleronde?
Die wenkbrauwen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
Je maakt vanavond wel héle vreemde vergelijkingen, Tom.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen..
Viel me ook al op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
Toevallig (?) dat uit elke workshop 2 kandidaten komen, elke keer een jongen en een meisje.
Dit zijn gewoon de beteren, het valt wel op inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
Toevallig (?) dat uit elke workshop 2 kandidaten komen, elke keer een jongen en een meisje.
Sonny, no doubt.... die jongen bevestigde zijn slechte optreden van vorige keerquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het moeilijk om te zeggen wie ik slechter vond, Aisata, Sonny of Davide.
helaas wel jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
eerst weer een kwartier slap gelul natuurlijk
Bierquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
* Babette schenkt nog maar 'n rosétje in....
Ben ik ook bang voor hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Serge als winnaar? pfffffffffff
Hear, hear! Ik ken hetquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
De TV is in beslag genomen door. All You Need Is Love.
. dus ik moet naar boven.
.
Zeker neit onbekend. Hoop in elk geval niet dat Serge wint.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor hoor.
Aisata d'r nummer was dus niet onbekend.
Hoop dat Clarissa wint.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
volgens mij kunnen we iig stellen dat de winnaar van vanavond op mannen valt....
Serge als enige niet geloof ik, en laat ik die nou net de grootste kans zien hebben...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
volgens mij kunnen we iig stellen dat de winnaar van vanavond op mannen valt....
dat dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Serge eik ook behoorlijk gay overkomen, met z'n stijldansen enzo.
Logisch toch??quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NAJAAA!Sonny???
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo, All You Need dan maar weer
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Christon Renske en Serge volgende week wieberen
Jackass hh op MTV.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo, All You Need dan maar weer
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon Renske en Serge Ellen volgende week wieberen
Ellen dus echt niet..quote:
quote:Maastrichtenaar Serge naar Idols-finale
Serge Gulikers uit Maastricht is doorgedrongen tot de finale van de tv-talentenjacht Idols.
De 23-jarige hbo-student won zaterdagavond de zogeheten wildcard-ronde. Daarin was nog één plaats te verdienen voor de finale. Gulikers bleek aan het eind van de avond de beste van 15 kandidaten. Hij is de enige Limburger in de finale, die de komende maanden wordt gehouden. Daarin dingen dertien zangers en zangeressen mee naar de titel Idol van 2006. De vorige winnaar van Idols was Boris Titulaer uit Venlo.
Alleen van de 9 die niet gekozen zijn toch...?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens.. had iemand al gepost dat je de generale repetities van alle Wildcard kandidaten kan zien?
Oh ja.. dat bedoelde kquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen van de 9 die niet gekozen zijn toch...?
Karlijn is vet goed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens.. had iemand al gepost dat je de generale repetities van alle Wildcard kandidaten kan zien?
Maaike viel duidelijk tegen..ik vond Marscha opeens een stuk beter te pruimen.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijk oncharmante, ordinaire foto weer..
Ze blijft een pijpbekkie hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijk oncharmante, ordinaire foto weer..
Ik kon het niet opbrengen om dat helemaal te luisteren, wat een drama.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
En wat een verrassing: Gabriël had weer gekozen voor een saaie ballad.
11 weken toch maar?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt met de top 13, zijn het nou 13 weken?
Ja, dat zegt ie tochquote:
Er stond eerst dus 12quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie toch???
Ik dacht twaalf trouwens!
Nee, en god wat had ik gewenst dat ik er wel was/quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
CDP ditmaal niet in de studio geweest?
Oh wacht, elf klopt ook wel. Want als er nog twee over zijn stopt hetquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Er stond eerst dus 12.
Keek niet naar de quote.
Maar als ik je geen 100 euro had gegeven, wie was dan jouw favoriet geweest?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga met je mee, Sven.
I-Jay.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:28 schreef Svensational het volgende:
Maar als ik je geen 100 euro had gegeven, wie was dan jouw favoriet geweest?
Jammers, misschien gaven de kandidaten nog wel een showtje weg na afloop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, en god wat had ik gewenst dat ik er wel was/
Het was hier niet echt gezellig.. maar dat is een ander onderwerp..![]()
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
Komt er nog een favorietenlijstjetopic?.
Nou ja, zoals de vorige kerenquote:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, zoals de vorige keren.
Van Tom, dat iedereen z'n lijstje postte, ze er punten voor kregen en er wekelijks een FOK!lijst was.
Alles beter dan hier thuis zittenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammers, misschien gaven de kandidaten nog wel een showtje weg na afloop.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Pfoe, dat wordt wel erg veel voorspellen. En het lijk imo een beetje op de prono
. Maar het is aan Tom.
Prono is voorspellen, die top 13 van jezelf is gewoon hoe jij het wil hebben. Is iets heel anders (ik weet ook wel dat i-Jay er voorlopig nog niet uitgaat).quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Pfoe, dat wordt wel erg veel voorspellen. En het lijk imo een beetje op de prono
. Maar het is aan Tom.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alles beter dan hier thuis zitten![]()
Ja dat is waar..maar dit huis en zijn bewoners blijven zwaar kut op dit moment.quote:
Woon je nog thuis?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja dat is waar..maar dit huis en zijn bewoners blijven zwaar kut op dit moment.
Ja..quote:
Ik snap er werkelijk helemaal niks van.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
Daar doe ik het ook nog vrij onhandig mee, staat er zeg maar zo:
BVO 235 60 45 20 60 50 0 Renske Serge
Na zo'n uitzending vul ik dan in de velden waar correcte antwoorden staan 25 in. Daar waar nu die 0 staat (vlak voor Renske) staat dan een formule dat 'ie die 2 velden (dus de Renskescore en de Sergescore) bij elkaar optelt, en bij die 235 staat een formule dat ie die 6 getallen daarnaast optelt, en das dan de totaalscore.
Daarom wil ik ook zo snel mogelijk op kamersquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
ben ik een paar dagen thuis en ik irriteer me alweer meteen aan ze..
Ah, nou ja, ik weet er verder natuurlijk ook niks van.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T gaat verder dan Ruzie tom
En dat is t kutte..
Op kamers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
Daarom wil ik ook zo snel mogelijk op kamers!
Ik ben blij dat k volgende week bij een vriendin zit..quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah, nou ja, ik weet er verder natuurlijk ook niks van..
Maar wij van Idols zijn natuurlijk een warme huis waar je altijd welkom bent. Ofzo..
Pest me niet zoquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Op kamers..
Op kamers in Meppel..
.
Hier welquote:
maar ze deed dan wel een heel moeilijk liedje vind ik. Ik heb dit liedje wel is gezongen met karaoke... ik raakte snel de draad kwijtquote:Op maandag 26 december 2005 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Clarissa was helemaal niet zo goed eigenlijk![]()
Je reageert nu op jezelf?quote:Op maandag 26 december 2005 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ze deed dan wel een heel moeilijk liedje vind ik. Ik heb dit liedje wel is gezongen met karaoke... ik raakte snel de draad kwijt
Jah ik reageer op me zelf omdat ik even wat wilde toevoegen.... ik had ook op de edit knop kunnen drukken..... maar daar had ik geen erg in... lekker boeiendquote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je reageert nu op jezelf?
Of is dit je gespleten persoonlijkheid
quote:Afgelopen week hebben we met de 12 "finalisten" een single opgenomen en ik kan nu met nog meer overtuiging zeggen dat we meer talenten hebben dan vorige seizoenen. Het leuke is dat sommigen in de studio beter waren dan dat wij als jury ooit hadden verwacht. Helaas vielen sommigen ook wat tegen tijdens de plaatopnamen.
Denk dat die deze week nog wel in gaat zingen hoorquote:
Gisteren, op eerste kerstdagquote:Op maandag 26 december 2005 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk dat die deze week nog wel in gaat zingen hoor
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nog eens wat oude filmpjes terug te kijken, maar eigenlijk was Ariel best wel matig.. Marescha.
. blijft m'n favoriet.
.
quote:En Renske vond ik echt niet slecht.
Ja, dat maakt het leuker (en spannender) iddquote:Op woensdag 28 december 2005 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toch ben k wel blij met dit seizoen...
Er is namelijk (nog) niet 1 favoriet zoals Boris er vorig jaar al wel vroeg uitsprong...dat maakt een stuk interessanter voor de liveshows.
En gelukkig hebben we geen Eric's dit jaar..wel een Alice (Renske)quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het leuker (en spannender) idd.
Nee, Alice zag er tenminste nog lekker uitquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we geen Eric's dit jaar..wel een Alice (Renske)
Naja een Alice moet er ook zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had liever wel een Eric, en geen Alice.
Ik vind Renske niet zo ergerlijk als Alice. En Alex had niet die xfactor, die Eric wel had.. Marescha is wel wat beter dan JK, maar ze hebben allebei natuurlijk een 'familieprobleem' wat kan zorgen voor een emotioneel surprise-show momentquote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja een Alice moet er ook zijn.
Waar moet ik me anders aan ergeren?
Gelukkig heeft deze èn een kutporem èn heeft ze dezelfde stem als die columbiaanse berggeit Shakira..
En Alex had best dit jaar's Eric mogen zijn..
Ik wacht nog even met Marescha bombarderen tot dit jaar's JK.
Inderdaad..en ik gok dat we dat nog zwaar gaan terugzien..en dat alleen daarom Marescha sowieso liveshow 1 en 2 zal overleven.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Marescha is wel wat beter dan JK, maar ze hebben allebei natuurlijk een 'familieprobleem' wat kan zorgen voor een emotioneel surprise-show moment![]()
Nee.quote:
Gaat volgens mij over een kandidate van de Duitse Idols. Staat vast wel wat over in het DSDS topic.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:54 schreef babette21 het volgende:
misschien staat dit al ergens, maar zo niet: iemand enig idee waar dit over gaat??
[afbeelding]
pag. 355 geeft alleen dat verhaal over Kate....
Jepz. Duitse Idols-kandida(a)t(e) wil een penisquote:Op donderdag 29 december 2005 11:49 schreef PeRi het volgende:
Is ook over de Duitse kandidate, loopt ook een topic over hier geloof ik.
Eigenlijk vind ik ze angstaanjagendquote:
Het is dus niet de opening zoals vorig jaar..mm ben benieuwd..quote:Vanaf zaterdag is - alleen op idols.nl- de officiële Idols-single te koop!
Misschien hebben jullie er stiekem al wel rekening mee gehouden, of er alleen maar op gehoopt. Idols heeft in ieder geval geweldig nieuws, want er komt weer een officiële Idols-single uit! Op het lied, dat zaterdagavond in de Backstage-show zijn primeur beleeft, zijn uiteraard alle 13 finalisten zowel solo als gezamenlijk te horen!
Net als de succesvolle versies van Idols 1 en 2 is het nieuwe lied een cover. Bovendien, om in de oliebollen-, champagne- en vuurwerksfeer te blijven, heeft het een speciaal einde met een knipoog naar 2006 gekregen.
Het lied, waarvan we de titel nog even geheim houden, is in de Amsterdamse Soundwise-studio opgenomen met de hulp van de juryleden Henkjan Smits en Eric van Tijn en diens muzikale partner Jochem Fluitsma.
Zowel de Oud en Nieuw-versie als de gewone uitvoering zijn niet verkrijgbaar in de winkel maar vanaf Oudejaarsdag exclusief bij Idols.nl als download te koop. De speciale uitvoering is tot en met 6 januari te downloaden, de normale variant twee weken.
Henkjan licht alvast een tipje van de sluier op: “We hebben de single onlangs opgenomen en ik kan nu met nog meer overtuiging zeggen dat we meer talenten hebben dan in de vorige seizoenen. Het leuke is dat sommigen in de studio nog beter waren dan dat wij als jury ooit hadden verwacht.”
Die heeft ze daar toch nog steedsquote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Aäron en Angelique vormen best een leuk hoofd samen..
En zo zonder die opspringharen van Charissa ziet ze er veel leuker uit.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef LeBeau het volgende:
Die Renske heeft een beetje een oud hoofd.
Ja, maar dat zie je daar niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef Svensational het volgende:
Die heeft ze daar toch nog steeds
Niks, dat is zo strak gestyleerd dat het absoluut niet meer beweegt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je daar niet..
In het kader van haar zwangerschap: wat zou dat haar doen als ze flink ligt te krikken?.
Ze ziet er volwassen, maar er daarom zeker niet minder leuk uit.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef LeBeau het volgende:
Ellen trouwens ook.Ik dacht dat Ellen een paar jaar ouder was dan ik, maar ik zie net dat ze bijna een jaar jonger is.
Ik kijk ook..leuk dat extra commentaar erbij..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die kijkt?!.
Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Ze lieten de babygeluidjes van Raf niet zien..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Hij is inderdaad wel erg pro Floortje.
En Raf natuurlijk, krijgt weer veel airtime.
Maar het is inderdaad meer dan een herhaling van beelden, commentaar maakt het leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |