11 weken toch maar?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt met de top 13, zijn het nou 13 weken?
Ja, dat zegt ie tochquote:
Er stond eerst dus 12quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie toch???
Ik dacht twaalf trouwens!
Nee, en god wat had ik gewenst dat ik er wel was/quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
CDP ditmaal niet in de studio geweest?
Oh wacht, elf klopt ook wel. Want als er nog twee over zijn stopt hetquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Er stond eerst dus 12.
Keek niet naar de quote.
Maar als ik je geen 100 euro had gegeven, wie was dan jouw favoriet geweest?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga met je mee, Sven.
I-Jay.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:28 schreef Svensational het volgende:
Maar als ik je geen 100 euro had gegeven, wie was dan jouw favoriet geweest?
Jammers, misschien gaven de kandidaten nog wel een showtje weg na afloop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, en god wat had ik gewenst dat ik er wel was/
Het was hier niet echt gezellig.. maar dat is een ander onderwerp..![]()
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
Komt er nog een favorietenlijstjetopic?.
Nou ja, zoals de vorige kerenquote:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, zoals de vorige keren.
Van Tom, dat iedereen z'n lijstje postte, ze er punten voor kregen en er wekelijks een FOK!lijst was.
Alles beter dan hier thuis zittenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammers, misschien gaven de kandidaten nog wel een showtje weg na afloop.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Pfoe, dat wordt wel erg veel voorspellen. En het lijk imo een beetje op de prono
. Maar het is aan Tom.
Prono is voorspellen, die top 13 van jezelf is gewoon hoe jij het wil hebben. Is iets heel anders (ik weet ook wel dat i-Jay er voorlopig nog niet uitgaat).quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Pfoe, dat wordt wel erg veel voorspellen. En het lijk imo een beetje op de prono
. Maar het is aan Tom.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alles beter dan hier thuis zitten![]()
Ja dat is waar..maar dit huis en zijn bewoners blijven zwaar kut op dit moment.quote:
Woon je nog thuis?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja dat is waar..maar dit huis en zijn bewoners blijven zwaar kut op dit moment.
Ja..quote:
Ik snap er werkelijk helemaal niks van.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
Daar doe ik het ook nog vrij onhandig mee, staat er zeg maar zo:
BVO 235 60 45 20 60 50 0 Renske Serge
Na zo'n uitzending vul ik dan in de velden waar correcte antwoorden staan 25 in. Daar waar nu die 0 staat (vlak voor Renske) staat dan een formule dat 'ie die 2 velden (dus de Renskescore en de Sergescore) bij elkaar optelt, en bij die 235 staat een formule dat ie die 6 getallen daarnaast optelt, en das dan de totaalscore.
Daarom wil ik ook zo snel mogelijk op kamersquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
ben ik een paar dagen thuis en ik irriteer me alweer meteen aan ze..
Ah, nou ja, ik weet er verder natuurlijk ook niks van.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T gaat verder dan Ruzie tom
En dat is t kutte..
Op kamers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
Daarom wil ik ook zo snel mogelijk op kamers!
Ik ben blij dat k volgende week bij een vriendin zit..quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah, nou ja, ik weet er verder natuurlijk ook niks van..
Maar wij van Idols zijn natuurlijk een warme huis waar je altijd welkom bent. Ofzo..
Pest me niet zoquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Op kamers..
Op kamers in Meppel..
.
Hier welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |