quote:Duitse Idols-kandida(a)t(e) wil een penis
Didi KnoblauchEen kanshebber om de Duitse versie van Idols te winnen, wil van het geld dat dat oplevert een penis kopen. De 25-jarige Didi Knoblauch heeft dit verklaard tegenover Duitse media. Inmiddels is ze of hij al doorgedrongen tot de finale van 'Deutschland sucht den Superstar', dat overigens gepresenteerd wordt door onze eigen Tooske.
Didi Knoblauch werd geboren als meisje. "Ik heb nooit prettig gevoeld in mijn eigen huid. Ik wil geen meisje zijn. Twee jaar geleden zijn mijn borsten weggehaald in een erg pijnlijke operatie. Een volle geslachtsverandering is erg duur. Ik doe nu mee aan de show omdat ik het een bijzondere ervaring vind, maar als ik win hoop ik genoeg te verdienen om me de operatie te kunnen veroorloven."
Zo heet mijn zusjequote:Op woensdag 21 december 2005 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Didi is toch ook een meisjesnaam?
Is dat nu nog een vrouwtjequote:Op woensdag 21 december 2005 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Didi is toch ook een meisjesnaam?
Zijquote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
hij heeft wel wat weg van Jamai
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind d'r wel een beetje op Bart de Graaff lijken.
Ja als je dan toch van Diana naar Didi gaat kun je toch ook een andere achternaam verzinnenquote:
Jah Didi Kong ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja als je dan toch van Diana naar Didi gaat kun je toch ook een andere achternaam verzinnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |