Je ondertitel klopt niet.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt niet.
Ik ging bijna over mijn nek toen ik die smerige foto's van jou zagquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt achter.het grote geile crewleden verkiezing topic
Het is een lamavacht en hij komt uit Polen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het leukste vind ik dat ikea-schapen-vachtje, die mag hier best voor de open haard.
Wat ben ik blij dat ik nog niks gedronken heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt achter.het grote geile crewleden verkiezing topic
IN de open haard bedoel jequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het leukste vind ik dat ikea-schapen-vachtje, die mag hier best voor de open haard.
Ik voel me vereerd dat ik zo'n heftig effect op je heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
Ik gign bijna over mijn nek toen ik die smerige foto's van jou zag.
Het is baf.quote:
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog niks gedronken heb.
Ja, ik dus, eikel, beter opletten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
Wie is trouwens die dikke hoer in het bos?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Marruk het volgende:
[..]
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.
Alhoewel, vul ze maar met strohrum eigenlijk
En dan gaan kotsen ja...quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Marruk het volgende:
[..]
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.
Alhoewel, vul ze maar met strohrum eigenlijk
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heerlijk, zo'n bashtopic op kerstavond.
Ik zou spontaan lid worden van greenpeace om acite te voeren voor je voortbestaan, o gij, dikke walvisquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik dus, eikel, beter opletten.![]()
Misschien kleur je dan wat bij!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |