abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33377401
Hallo, daar. Omdat ik 8 januari 2006 alweer 16 wordt, en ik maar over weinig geld beschik, bied ik bij deze een Xbox 360 (premium) + Call of Duty 2 + NFS: Most Wanted + extra wired controller in mintstaat te ruil aangeboden. Daarnaast bied ik mijn iPod Mini (4 gig) aan, deze verkeert in een iets minder goede staat. Zo zijn de draadjes een beetje blauw uitgeslagen door spijkerbroeken en kent de iPod een paar lichtje krasjes. Hij doet het verder nog perfect en de accu gaat ook nog lang mee.

Daarnaast is alles overigens boxed.

Wat ik zoek? Een brommer die mij van huis naar school kan brengen zonder problemen! Mijn aangeboden zootje is best veel geld waard, dus kom aub niet met een puch of iets aan. Gezochte brommers zijn:

- Crossbrommers (MT5 in mintstaat, of matige Derbi SM)
- Buikschuivers (RS 1990, oude TZR, etc.)

Het bericht staat ook hiero: http://www.brommerforum.nl/sales/detail/14067/last

BELANGRIJK: Het is niet 100% zeker of ik mijn spelcomputer en mp3-speler wegdoe. Ik wil even een impressie krijgen van wat ik hiervoor kan krijgen wat betreft brommers/scooters, en naar de hand van dat ga ik beslissen of ik het weg doe en een brommer wil =)
pi_33378237
250 voor de 360...
pi_33378387
500 voor de xbox + shite geboden
pi_33378413
ik denk niet dat je er meer als dat voor krijgt
pi_33378456
[edit]

En Sphinx2K, leuk bod, maar ik zoek een BROMMER. Geen geld. (ja van dat geld kan ik brom kopen, maar duurt mij te lang, gewoon een in real life deal is het beste)

[ Bericht 7% gewijzigd door Sc0rPi0n op 24-12-2005 23:41:10 (doe es normaal) ]
pi_33378546
deal kan wat mij betreft deze week nog plaatsvinden, dus lang hoeft t niet te duren..
pi_33379252
Zucht, maar zoals ik al zei, ik wil gewoon meteen een brom. Het liefste. 500 is een mooi bod (maak jij wel 80,= winst, maar oke) maar het is gewoon tegen m'n principes in. Sorry.
pi_33379447
die 80 euro korting is ter compensatie dat het spul al 2e hands is. maar goed mijn bod blijft staan, dus mocht je die brommert niet vinden...
pi_33380213
Uiteraard, bod is bod en het blijft een mooi bod. [edit] Als iemand overigens een kennis kent die via via een brommer tegen een 360 + iPod wilt ruilen, plz paas hem dit topic! =)

[ Bericht 9% gewijzigd door Sc0rPi0n op 24-12-2005 23:42:51 (das 2) ]
pi_33382853
Topic reported.. je moet eens je manieren bijschaven mate...
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:24:50 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_33383001
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:20 schreef heus het volgende:
Topic reported.. je moet eens je manieren bijschaven mate...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_33384036
ik wou je net een puch aanbieden
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_33385230
WillemB iedereen is vrij om een bod te plaatsen in welke vorm dan ook.
Je zegt in je OP dat je wil weten wat je ervoor kunt krijgen. Met een beetje zoekwerk kun je zelf zoeken wat voor een brommer je voor het aangeboden geld kunt krijgen.

Iemand uitmaken voor noob heb je al twee keer gedaan, een derde keer is er dus een te veel.
♥ K, N, R en F ♥
pi_33387508
Okido, maar ik vind het nog steeds lame dat mensen mogen bieden wat ze willen. Als ik enkel en alleen geinteresseerd ben ik datgene wat ik zoek, what's the use of it? Topic onverzichtelijk maken? (want daar komt het op neer).
pi_33390483
Je kunt het ook zien als een gratis topic-kick.

Ik ben wel geintereseerd, maar heb een peugeot vivacity sportsline staan. maar daar moet je wel flink wat knaken bijleggen, waar je dus geen interesse in hebt.
pi_33390653
Ruilen tegen mijn brommer?
loopt 15 km per uur en maakt gebruik van een hulp motor
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33391712
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:03 schreef Wally-Wally het volgende:
Je kunt het ook zien als een gratis topic-kick.

Ik ben wel geintereseerd, maar heb een peugeot vivacity sportsline staan. maar daar moet je wel flink wat knaken bijleggen, waar je dus geen interesse in hebt.
Specs, foto's, informatie (kilometerstand, roeststaat uitlaat, etc.). Want zo'n ding is op zich niet veel geld waard, blijkt uit markplaats/brommerforum/speurders.

Owja, die 500 die je bood he, will keep that in mind, want ik kwam tot de conclusie dat ik ook nog een elektrische gitaar en versterker enzo had gekocht tijdje geleden, ook geen fuck mee gedaan. Als ik die zooi allemaal verkoop kan ik natuurlijk ook een brommer/scooter halen
pi_33423375
*bump
pi_33429329
Waar haal jij al dat geld vandaan!
pi_33431796
Werken =P Maar ik heb dus de verkeerde beslissingen genomen afgelopen (2) jaar, waardoor ik nu dus in geldprobs zit en ik geen scoot of brom kan halen. Lijstje:

X360 + 2 games + extra controller: 560
Gitaar + versterker + accesoires: 350
iPod Mini, destijds: 260
En nog een paar andere dingen zoals Razer Diamondback muis, icemat muismat, etc. heeft me ook bakken vol geld gekost. Maarja, misschien kan ik het spul maar het beste individueel verkopen, maar dat levert denk ik minder geld op dan ruilen tegen een brommer.
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:31:14 #21
100165 GeneralWong
Vietnamese Tijger
pi_33433268
Ik heb nog een op dit moment niet lopende Peugeot scooter staan, zwaar gepimped met ingebouwd alarm systeem, black light, versterker, sport veren, 6 boxen, custom made kappen en nog een paar van dat soort geintjes. Als hij loopt doet hij dat op circa 80 km per uur. Is als je een beetje handig bent in 2/3 uurtjes weer werkend te krijgen gok ik, maar degene die hem uit elkaar heeft gehaald kan het niet meer maken (vanwege handicap) en zelf ben ik zo a-technisch als het maar zijn kan.
Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
pi_33452303
Interesse van de bovenste plank! 1 ding: Ik ben zelf ook zo noob als de **** dus dan zou ik moeten overleggen met iemand die er weet van heeft hoeveel het kost. Maar wat ligt er precies uit elkaar en wat was het probleem?

Paar close-up foto's van de huidige staat en foto's van het geheel zouden ook erg fijn zijn. Dit is in ieder geval een aannemelijk bod Wong =) Ik werk door de weeks tot half 5 (5u thuis) dus heb je MSN voor 's avonds?

[ Bericht 34% gewijzigd door WillemB op 28-12-2005 07:10:42 ]
pi_33484223
*BUMP, wong wron reageer je niet meer?
  woensdag 28 december 2005 @ 22:46:01 #24
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33487193
ik heb eventueel nog wel een MB5 in de aanbieding voor je. Het is dus een schakelbrommer en hij moet de 70 km/u halen. Alleen twee kleine probleempjes: op dit moment loopt hij nog niet (maar kan wel geregeld worden) en hij is van mijn broertje dus ik moet het eerst met hem overleggen
The line is a dot to you!
pi_33495963
Sorry, MB5's vind ik echt buitengewoon lelijk. Van die afgeragde op-kreidler-lijkende kutdingen zijn het. En als ie dan ook nog 's door hobbyisten gerepareerd moet worden om 'm rijdende te krijgen, no thnx =P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')