quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:20 schreef heus het volgende:
Topic reported.. je moet eens je manieren bijschaven mate...
Specs, foto's, informatie (kilometerstand, roeststaat uitlaat, etc.). Want zo'n ding is op zich niet veel geld waard, blijkt uit markplaats/brommerforum/speurders.quote:Op zondag 25 december 2005 11:03 schreef Wally-Wally het volgende:
Je kunt het ook zien als een gratis topic-kick.
Ik ben wel geintereseerd, maar heb een peugeot vivacity sportsline staan. maar daar moet je wel flink wat knaken bijleggen, waar je dus geen interesse in hebt.
als je alleen van die brommers zoekt die in je OP staan dan kan je nog lang zoeken, want die worden allemaal door 'hobbyisten' gerepareerd... En die schakelbrommers houden het altijd langer vol dan die scooters van tegewoordig, die door andere mensen worden gerepareerd. Met zo'n instelling ben je niet eens een schakelbrommer waardquote:Op donderdag 29 december 2005 06:47 schreef WillemB het volgende:
Sorry, MB5's vind ik echt buitengewoon lelijk. Van die afgeragde op-kreidler-lijkende kutdingen zijn het. En als ie dan ook nog 's door hobbyisten gerepareerd moet worden om 'm rijdende te krijgen, no thnx =P
iets beschaafder praten is geen overbodige luxequote:Op donderdag 29 december 2005 06:47 schreef WillemB het volgende:
Sorry, MB5's vind ik echt buitengewoon lelijk. Van die afgeragde op-kreidler-lijkende kutdingen zijn het. En als ie dan ook nog 's door hobbyisten gerepareerd moet worden om 'm rijdende te krijgen, no thnx =P
Huilen.. Helemaal mee eens, lekker je xbox en ipod houden als ik jou was..quote:Op zaterdag 31 december 2005 08:43 schreef t0y het volgende:
[...].
Want je weet wat ze zeggen, van ruilen, komt...
Succes!![]()
Veel gezonder ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:45 schreef Euc- het volgende:
Ga gewoon lekker fietsen joh.
Waar slaat dat op? Gebitch altijd.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:45 schreef Euc- het volgende:
Ga gewoon lekker fietsen joh.
Boeiend, gezond doen kan hij heel ze leven nog.quote:
Jij bent de enige die TS advies mag geven?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:33 schreef t0y het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Gebitch altijd.
Laat die jongen lekker een brommer nemen als hij dat zo graag wilt.
[..]
Boeiend, gezond doen kan hij heel ze leven nog.
Nee, maar hij opent een topic over dat ie een brommer wilt en daar dan ook voor wil gaan. Hij is zelfs bereid zijn x360 + ipod te verkopen. En dan kom jij met een fiets aanzetten. Beetje raar, toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:41 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Jij bent de enige die TS advies mag geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |