abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:52:18 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33375318
De feestdagen, een vloek of een zegen?

Omdat de feestdagen net begonnen zijn, gaan we hier, al dan niet vrolijk, verder.

TS begint .
Mijn tweede kerstdag is deels in het water gevallen. Oud en nieuw gaat ook even niet van een leien dakje.

Maar vanavond ga ik feesten op Het Kerstbal en morgen naar mijn moeder... uitkateren en gourmetten .

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33375528
Het noodzakelijk kwaad wat de feestdagen heet gaat hier vooralsnog volgens plan. Gelukkig heb ik nog een compleet seizoen West Wing op DVD liggen, dus tenzij de stroom hier uitvalt voorzie ik geen problemen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:59:30 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33375541
En hier wil ik ook wel wat dieper op ingaan:
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:37 schreef Sylvana het volgende:
Niet zoals ik gehoopt had dit jaar Ik had gehoopt het samen met me vriend te vieren, maar hij had al andere plannen Dus vier het gewoon thuis, wordt saai, eerste kerstdag gewoon zoals altijd vervelen bij me vader en 2e kerstdag bij me moeder, enige leuke wat we gaan doen is gourmetten, maar niet echt heel bijzonder dus

En Oud & Nieuw kan ik ook al niet met me vriend vieren, dus daar baal ik best wel van, heb ik eindelijk een relatie, kunnen we de feestdagen nog niet samen doorbrengen
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef Copycat het volgende:
Waarom kan jouw vriend jou niet in zijn plannen voor een van de kerstdagen en voor oud en nieuw betrekken?
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef Sylvana het volgende:
dat wil hij niet, hij gaat stappen met zijn vrienden en ik had gevraagd of ik dan mee mocht, maar dat vind ie niks
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef Copycat het volgende:
Het concept van het compromis is hem vreemd?

Vind het op z'n zachtst gezegd vreemd dat ie jou helemaal niet in zijn plannen wil betrekken.
En die aap komt nu pas uit de mouw?
Lekker lullig .
Vind het hoe langer, hoe lulliger.
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:03:29 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33375652
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:58 schreef Litpho het volgende:
Het noodzakelijk kwaad wat de feestdagen heet gaat hier vooralsnog volgens plan. Gelukkig heb ik nog een compleet seizoen West Wing op DVD liggen, dus tenzij de stroom hier uitvalt voorzie ik geen problemen.
Mijn beste vriend komt uiteindelijk toch niet op Tweede Kerstdag. Zijn zus had al op hem gerekend. Maar ga nog wel met een andere goede vriend en nog wat mensen eten. Moet alleen de volgende dag nog wel werken .

Met oud en nieuw is mijn beste vriend er gelukkig wel, en de dag ervoor ook .

Alleen is het feest in De Effenaar al uitverkocht en ik moet dus op zoek naar een alternatief.

Dus als iemand iets leuks weet in Eindhoven (eo): keep me posted!
pi_33375718
Sylvana, wat lullig voor je. Komt hij nu pas aan met die plannen of wist je dat al? Ik denk dat je best eens boos op hem mag worden hoor. Het lijkt idd alsof hij helemaal geen rekening met je wil houden en hij ook geen belang hecht om ook bij jou te zijn met deze dagen. Als jij dat wel graag wilt, kan hij best 1 van zijn afspraken verzetten vind ik.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33375793
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Copycat het volgende:

Alleen is het feest in De Effenaar al uitverkocht en ik moet dus op zoek naar een alternatief.

Dus als iemand iets leuks weet in Eindhoven (eo): keep me posted!
Dat feest in de effenaar begint pas om 01:00u. Weet iemand nog iets leuks te doen voor dat het zover is?
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_33375796
Copycat, wel prijzig, maar misschien wel leuk: FFFS LUX 06 NEW YEAR 06?
FFFS LUX 06 NEW YEAR 06
The final countdown party

Oudjaaravond- en nacht, samen met vrienden en de leukste onbekenden feesten, jij in de spotlights, de beste dance classics, warm welkom, verbazing, ontmoeting, vrolijke clubsounds, trendy en snelle bediening, samen aftellen, sierlijk vuurwerk, proosten met champagne, oude vrienden groeten, te gek feesten, smaakvolle hapjes, sofa corners, jezelf zien op grote schermen, verrassende optredens, soulful swing, dress 2 be FFFS LUX.

Wil je erbij zijn? Schrijf je hiervoor in (reserveren verplicht)! FFFS klikken
Deze ALL IN avond, incl. drinks, fingerfoods & fun voor ¤ 77.50 p.p. incl. BTW.

22.00 - 05.00 uur
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:17:23 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33376056
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:09 schreef Étoile het volgende:
Copycat, wel prijzig, maar misschien wel leuk: FFFS LUX 06 NEW YEAR 06?
FFFS LUX 06 NEW YEAR 06
The final countdown party

Deze ALL IN avond, incl. drinks, fingerfoods & fun voor ¤ 77.50 p.p. incl. BTW.

22.00 - 05.00 uur
Dat is toch in die nieuwe tent vooraan in de Witte Dame?
Wel inclusief drinks...
Is een optie!
pi_33376203
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:59 schreef Copycat het volgende:

Vind het hoe langer, hoe lulliger.
Tja, hijs 10 jaar single geweest, en blijkbaar vind ie het moeilijk om nou rekening met iemand anders ( lees: MIJ ) te houden

En ik heb al tegen hem gezegd dat ik het niet leuk vind, maar wil er ook niet over door blijven zeuren, heb nou al zelf afspraken gemaakt om andere dingen te gaan doen met O&N, minder leuk dan dat ik zou willen, maar ik overleef het wel.

Mijn nieuwe voornemen is om me niet teveel op 1 persoon te focussen en dingen leren los te laten en me eigen ding te doen, en ga daar gewoon voor het nieuwe jaar al mee beginnen denk ik
pi_33376240
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:22 schreef Sylvana het volgende:
Mijn nieuwe voornemen is om me niet teveel op 1 persoon te focussen en dingen leren los te laten en me eigen ding te doen, en ga daar gewoon voor het nieuwe jaar al mee beginnen denk ik
Positieve instelling .
Alhoewel je vriendje je mogelijk iets minder materiaal tegelijk zou kunnen geven om mee te oefenen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_33376310
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Positieve instelling .
Alhoewel je vriendje je mogelijk iets minder materiaal tegelijk zou kunnen geven om mee te oefenen .
Ach, hij heeft me van de week al eerder oefenstof gegeven en toen is het me al aardig gelukt, op wat moeilijke momenten na

Ik snap ook best dat het lastig is na 10 jaar vrijgezel geweest te zijn weer een relatie te hebben en dat je niet echt weet hoe je je dan moet gedragen, heb ik ook best begrip voor, maar af en toe is het gewoon knap irritant
pi_33376327
Ja sylvana, hij batst met een ander, dat is logisch
pi_33376352
Voor mij is de kerst echt verschrikkelijk dit jaar.
heb sinds een tijdje weer een geweldige vriendin.
maar ze kan door omstandigheden de kerst en oud en nieuw niet samen met mij doorbrengen.
voor de rest heb ik toch al een terig hekel aan die gemaakte gezelligheid!
"St-Patrick's Day"
pi_33376377
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:28 schreef dreeske het volgende:
Voor mij is de kerst echt verschrikkelijk dit jaar.
heb sinds een tijdje weer een geweldige vriendin.
maar ze kan door omstandigheden de kerst en oud en nieuw niet samen met mij doorbrengen.
voor de rest heb ik toch al een terig hekel aan die gemaakte gezelligheid!
hoezo kan jouw vriendin niet dan?
pi_33376397
klopt, het ziet er iig wel sfeervol uit!

OT: Jammergenoeg voel ik me nog steeds niet erg fit, dus lekker rustig eerste kerstdag naar m'n moeder en tweede kerstdag een beetje studeren. Wel ongezellig zo zonder m'n vriend, maargoed we vieren oud en nieuw wel samen. Vind het ook wel lekker om eens een jaartje rustig aan te doen
pi_33376487
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hoezo kan jouw vriendin niet dan?
mijn vriendin kijkt ook op fok.
en ze zou het niet leuk vinden als ik hier verder op in ging.
dat doe ik dus ook maar niet.
"St-Patrick's Day"
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:34:46 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33376519
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:22 schreef Sylvana het volgende:

Tja, hijs 10 jaar single geweest, en blijkbaar vind ie het moeilijk om nou rekening met iemand anders ( lees: MIJ ) te houden
Sorry hoor, maar ik vind 'tien jaar vrijgezel en daardoor geen rekening met een ander kunnen houden' een erg slap excuus.
Hij kan er immers ook voor kiezen geen rekening met zijn vrienden te houden.

Komt op mij meer over als 'wil ik niet' dan 'kan ik niet'.
pi_33383883
Voor ik het vergeet: zalig Kerstmis!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33385892
Hmm. Het is toch kutter dan ik dacht. Er is zowaar 1 vriend van me die NIET ergens in een uithoek van het land bij z'n (schoon-)ouders op de bank zit en die wel wil gaan stappen, maar nu ben ik zelf te brak van het stappen van gisteren
Ik had vanavond graag met een goeie film op de bank willen hangen met prettig gezelschap, vanavond even een keer niet alleen, maar ja, als iedereen in een uithoek van het land met z'n (schoon-)ouders op de bank zit, dan moet het gezelschap helaas toch slechts van je film komen. Ik had echt BIJNA al mijn energie bij elkaar geraapt om dan in godsnaam toch maar de hort op te gaan vannacht, maar dat komt tweede kerstdag wel weer. De tussenliggende tijd hoop ik voornamelijk slapend door te gaan brengen, ik hou erg van slapen, dus dan wordt het alsnog een fijne kerst
pi_33387313
Zojuist ben ik erachter gekomen dat dit jaar wel eens mijn 2e ik-vier-geen-kerst-lustrum zou kunnen zijn! Dus toch een beetje reden voor feest . Mocht ik een jaartje te vroeg zijn, dan gaat de fles wijn toch nog zonder problemen op .
pi_33387493
Ik ben alleen deze kerst, maar het went. Nooit anders geweest, en kansloos fondueën met je ouders heeft ook z'n charme.

Met oud&nieuw ben ik ook alleen. Ga de 30ste waarschijnlijk naar Leeuwarden, voor een hardcorefeestje (uitnodiging van random IRCer, en ik had niks beters te doen ). Was de 31ste van plan om naar Ghosttown te gaan, maar fok het.
Niemand gaat mee, en om op nieuwjaarsochtend 2 uur lang alleen te moeten wachten op de eerste trein naar Amersfoort is ook zoiets. Heb verder geen moeite met alleen naar hardcorefeestjes, maar dat is me net een te deprimerende gedachten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 25 december 2005 @ 01:48:41 #22
111964 Jitse
add goes here
pi_33387663
ben gedumpt door m'n vriendinnetje tijdje terug.. ik heb me opgegeven om te werken op eerste & tweede kerstdag, oudejaarsavond en 1 januari. Ik heb alle dagen gekregen - lekker veel betaald.

Zo loop ik mooi al het feestgedruis en de gustapoverhoren bij familie mooi mis.
or here.. contact me for further information or prices
pi_33387955
Ik had bijna een kutgevoel gekregen.
Echt zo'n 'het is kerstavond, dus ik moet eigenlijk wat gaan doen-gevoel'. Had ik gister, nadat de stress van de tentamenweek etc wat weg viel al last van, opeens is er dan stilte..en bezinning. En kerstavond hing als de zwaard van Demacolus (of hoe die man ook heet) opeens boven mijn hoofd.

Nadat ik dit vertelde had ik wel opeens de keuze, 'je bent ook welkom' bladiebla.
Heel lief, maar hallo.. Nadat ik dit weer zei kwam ik er meer ander gebrabbel. Jaja, ok. Nog liever opzich. Maar ik wou al niet eens meer * koppig. Al had ik het zelf zo eerst geopteerd, maar je wordt zo overspoeld met kerst, dat ik opeens zoiets had van 'ja, verdorrie'. Maar ik bleef dus bij mijn standpunt. En opzich vind ik het niet eens zo erg ook. Want pluspunten voor deze kerstavond zijn (itt tot andere, al waren die ook leuk)

1. geen kater
2. mijn huisje blinkt en glimt weer
3. mijn poes is niet alleen, is mij ook wat waard

etc etc

Morgen lekker dagje weg en op visite, overmorgen visite.
En nu maar hopen dat ik geen wrok blijf koesteren, anders kan één kerstdag alvast vuurwerk worden . Is ook niet leuk, maar het ligt er maar aan. Overigens schijn ik wel veel kadootjes te krijgen (heb zelf ook wat gekocht, gister al en wou vandaag ook voor mijn familie kadootjes kopen als verrassing en dank enzo (heb gewoon het kerstpakket van mijn broer gekregen, zo lief), maar , wat een rijen, daar ging mijn plan, wijze les voor volgende x).

Merry Christmas iig en een pootje van mijn poes!

[ Bericht 1% gewijzigd door sweetgirly op 25-12-2005 02:14:54 ]
pi_33388120
Geen van beide, het is een test. Doorsta ik de test van mijn familie, ja of de nee

Ja, is maanden gedoe. Zij denken dan immers dat ik verbonden ben aan hen en een gelijkgestemde

Nee, zie bovenstaande maar dan direct. Knallende ruzie En daarna een soort verbondenheid want ik en zij weten niet beter.

Familie Mijn ultieme sm-ervaring, vooral het natrillen als ze weer weg zijn

Een zegen dus eigenlijk, vooral nadien *zucht*
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 25 december 2005 @ 02:16:11 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33388128
quote:
Op zondag 25 december 2005 02:06 schreef sweetgirly het volgende:
En kerstavond hing als de zwaard van Demacolus (of hoe die man ook heet) opeens boven mijn hoofd.

Het zwaard van Damocles...

Verder moet ik bekennen dat ik weinig van je post begrijp. Je was nergens uitgenodigd voor kerstavond, maar uiteindelijk toch wel en toen heb je bedankt en gepoetst en gepoest?

Kan ook aan mijn alcoholinname liggen dat ik het niet snap.
Maar die alcohol ten spijt, kwam ik toch niet in de juiste stemming, vandaar dat ik nu al thuis ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')