quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:37 schreef Sylvana het volgende:
Niet zoals ik gehoopt had dit jaarIk had gehoopt het samen met me vriend te vieren, maar hij had al andere plannen
Dus vier het gewoon thuis, wordt saai, eerste kerstdag gewoon zoals altijd vervelen bij me vader en 2e kerstdag bij me moeder, enige leuke wat we gaan doen is gourmetten, maar niet echt heel bijzonder dus
En Oud & Nieuw kan ik ook al niet met me vriend vieren, dus daar baal ik best wel van, heb ik eindelijk een relatie, kunnen we de feestdagen nog niet samen doorbrengen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef Copycat het volgende:
Waarom kan jouw vriend jou niet in zijn plannen voor een van de kerstdagen en voor oud en nieuw betrekken?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef Sylvana het volgende:
dat wil hij niet, hij gaat stappen met zijn vrienden en ik had gevraagd of ik dan mee mocht, maar dat vind ie niks
Vind het hoe langer, hoe lulliger.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef Copycat het volgende:
Het concept van het compromis is hem vreemd?
Vind het op z'n zachtst gezegd vreemd dat ie jou helemaal niet in zijn plannen wil betrekken.
En die aap komt nu pas uit de mouw?
Lekker lullig.
Mijn beste vriend komt uiteindelijk toch niet op Tweede Kerstdag. Zijn zus had al op hem gerekend. Maar ga nog wel met een andere goede vriend en nog wat mensen eten. Moet alleen de volgende dag nog wel werkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:58 schreef Litpho het volgende:
Het noodzakelijk kwaad wat de feestdagen heet gaat hier vooralsnog volgens plan. Gelukkig heb ik nog een compleet seizoen West Wing op DVD liggen, dus tenzij de stroom hier uitvalt voorzie ik geen problemen.
Dat feest in de effenaar begint pas om 01:00u. Weet iemand nog iets leuks te doen voor dat het zover is?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Copycat het volgende:
Alleen is het feest in De Effenaar al uitverkochten ik moet dus op zoek naar een alternatief.
Dus als iemand iets leuks weet in Eindhoven (eo): keep me posted!
Dat is toch in die nieuwe tent vooraan in de Witte Dame?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:09 schreef Étoile het volgende:
Copycat, wel prijzig, maar misschien wel leuk: FFFS LUX 06 NEW YEAR 06?
FFFS LUX 06 NEW YEAR 06
The final countdown party
Deze ALL IN avond, incl. drinks, fingerfoods & fun voor ¤ 77.50 p.p. incl. BTW.
22.00 - 05.00 uur
Tja, hijs 10 jaar single geweest, en blijkbaar vind ie het moeilijk om nou rekening met iemand anders ( lees: MIJ ) te houdenquote:
Positieve instellingquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:22 schreef Sylvana het volgende:
Mijn nieuwe voornemen is om me niet teveel op 1 persoon te focussen en dingen leren los te laten en me eigen ding te doen, en ga daar gewoon voor het nieuwe jaar al mee beginnen denk ik
Ach, hij heeft me van de week al eerder oefenstof gegeven en toen is het me al aardig gelukt, op wat moeilijke momenten naquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Positieve instelling.
Alhoewel je vriendje je mogelijk iets minder materiaal tegelijk zou kunnen geven om mee te oefenen.
hoezo kan jouw vriendin niet dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:28 schreef dreeske het volgende:
Voor mij is de kerst echt verschrikkelijk dit jaar.
heb sinds een tijdje weer een geweldige vriendin.
maar ze kan door omstandigheden de kerst en oud en nieuw niet samen met mij doorbrengen.
voor de rest heb ik toch al een terig hekel aan die gemaakte gezelligheid!
mijn vriendin kijkt ook op fok.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoezo kan jouw vriendin niet dan?
Sorry hoor, maar ik vind 'tien jaar vrijgezel en daardoor geen rekening met een ander kunnen houden' een erg slap excuus.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:22 schreef Sylvana het volgende:
Tja, hijs 10 jaar single geweest, en blijkbaar vind ie het moeilijk om nou rekening met iemand anders ( lees: MIJ ) te houden
quote:Op zondag 25 december 2005 02:06 schreef sweetgirly het volgende:
En kerstavond hing als de zwaard van Demacolus (of hoe die man ook heet) opeens boven mijn hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |