mwah.. de feestdagen.
na het overlijden van mn opa en oma zijn de feestdagen niet meer zo boeiend geweest, is er weinig moeite gedaan om het leuk te maken. mn ma is jarig op 2e kerstdag dus dan zijn we sowieso gezellig met elkaar, maar echt in het kerstgevoel.. nah. mn vader houdt daar niet zoveel van, dus het is behoorlijk weggeebt. feestdagen waren voor mij niet zo boeiend.
dan met oud en nieuw.. dat is voor mij ook sinds een aantal jaar niet leuk meer, door een bepaald gebeuren. vorig jaar had ik het met mn toenmalige relatie een leuke jaarwisseling, gewoon met z'n tweeen, niks groots en denderend.
dit jaar kijk ik echter wel vooruit op de feestdagen,
mn ma wordt vijftig, dus wordt gezellig, mn vriend en ik vieren het keltische alban arthan (yule), voor mij voor de eerste keer, waar ik behoorlijk veel zin in heb, en mn schoonmoeder wilt zooooooo graag dat we langskomen met nieuwjaar, is er razend enthousiast over, dat ik daar ook behoorlijk naar uitkijk.
heb dit jaar het gevoel gehad dat ik na veel familie "kwijt" ben geraakt eindelijk meer familie heb gekregen en ik vind het fijn met hen de feestdagen te vieren. Nieuwe start, nieuwe lei