Sorry. Helemaal verpest door het feminisme vrees ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef Tranceptor het volgende:
Wat heb jij een rare ideeen zeg? Dacht je dat het voor jouw plezier was.![]()
ligt eraan hoe goed hij isquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Aventura het volgende:
Ik kom ook niet meteen bij de eerste befbeurt van een nieuwe lover klaar, dat lukt toch echt pas na het geven van wat aanwijzingen.
ja preciesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
A star is born, alleen natuurtalenten krijgen dat voor elkaar.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef SeLang het volgende:
De meeste vrouwen kunnen sowieso niet pijpen
De meeste mannen zijn (blijkbaar) te stom om aanwijzigingen te geven en nemen aan dat vrouwen geboren worden met een pijpfunctie.quote:
Mijn ervaring is idd iets andersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn (blijkbaar) te stom om aanwijzigingen te geven en nemen aan dat vrouwen geboren worden met een pijpfunctie.
Ik zeg helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja preciesen jij bent zeker zo'n natuurtalent
![]()
zwijgen is toestemmenquote:
quote:
Datzelfde heb ik dus ook!quote:Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat heb je dat mooi beschreven, PhatRabbit.
69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
quote:
Dat heeft hij inderdaad duidelijk niet nee.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Pijpen is het lekkerste wat er is!![]()
Ik ben er bijna verslaafd aan en heb ook totaal geen moeite om
zijn zaad door te slikken..![]()
Sterker nog, ik word er allemaal vet geil van..
Hij heeft dus ook duidelijk niks te klagen..![]()
Hey, wat ik zei was anders ook ontopic hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad duidelijk niet nee.![]()
Ontopic: beffen is doorgaans een ontzettend fijne bezigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |