tuurlijk kunner daar shirts van gemaakt worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef dribbel79 het volgende:
Likken is über
(kunnen hier geen shirts van gemaaktw orden??)
Dat heb ik nou ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van pijpen klaargekomen en er hebben er al aardig wat een poging gewaagd. Dus ik geloof niet dat jij kan bepalen wanneer ik klaarkom. Je mag het proberen.
Of je vertelt ze even wat je wil. Dat kunnen we niet ruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef SeLang het volgende:
De meeste vrouwen kunnen sowieso niet pijpen
"Zuigen kreng!"quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Of je vertelt ze even wat je wil.
Da's geen motiverende manier om het te zeggen. Bovendien zul je wel iets meer willen dan alleen statisch zuigen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef SeLang het volgende:
"Zuigen kreng!"
Hoe moeilijk kan dat zijn
Tenzij hij alleen voor het zuigen gaat, in dat geval raad ik een stofzuiger aan. Is alles meteen opgeruimd en kan je ook nog de zuigkracht varieren naar eigen wens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's geen motiverende manier om het te zeggen. Bovendien zul je wel iets meer willen dan alleen statisch zuigen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef paparia het volgende:
Tenzij hij alleen voor het zuigen gaat, in dat geval raad ik een stofzuiger aan. Is alles meteen opgeruimd en kan je ook nog de zuigkracht varieren naar eigen wens.
Zuigen is echt niet fijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Zuigen kreng!"
Hoe moeilijk kan dat zijn
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef dribbel79 het volgende:
Likken is über
(kunnen hier geen shirts van gemaaktw orden??)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En tongpiercings zijn helemaal uber als je gepijpt wordt
Ik wacht nog steeds tot ik dat ook eindelijk eens ga ervarenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ex had er 1, das echt uber...alle chicks die houden van pijpen: GA EEN TONGPIERCING HALEN!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vraag d'r een (of twee) hand(en) erbij te gebruiken, kan op veel verschillende manieren en het schijnt heel lekker te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Namoh het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook.
Ben nog nooit klaargekomen door pijpen.![]()
Terwijl er toch echt goed wordt (en werd) gepijpt ......................... ik heb geen idee waaraan het ligt (aan mij waarschijnlijk)
heb ik alquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:13 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ex had er 1, das echt uber...alle chicks die houden van pijpen: GA EEN TONGPIERCING HALEN!!!![]()
Wat heb jij een rare ideeen zeg? Dacht je dat het voor jouw plezier was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
..., maar dan is 't echt puur voor zijn plezier en niet voor 't mijne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |