abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34069799
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:35 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Hey, wat ik zei was anders ook ontopic hoor!
Just kiddin'..
Uiteraard. Dat bier begint me op te breken.

Maar vertel me eens. Wanneer heb je tijd?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_34069986
Nie zoveel zuipen joh! Is niet goed voor je!
(zegt degene die ook behoorlijk wat achterover heeft geslagen)

En wanneer ik tijd heb?
Ik denk niet dat dat gaat lukken, want krijg al genoeg zaad van mn eigen boytoy..
pi_34070026
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nie zoveel zuipen joh! Is niet goed voor je!
(zegt degene die ook behoorlijk wat achterover heeft geslagen)

En wanneer ik tijd heb?
Ik denk niet dat dat gaat lukken, want krijg al genoeg zaad van mn eigen boytoy..
Toch lief dat je de moeite nam om er nog serieus op in te gaan.
pi_34070293
Ja he
Vond het van jou ook wel lief dat je de moeite nam om uberhaupt te vragen
wanneer ik tijd heb..
pi_34070341
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:54 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja he
Vond het van jou ook wel lief dat je de moeite nam om uberhaupt te vragen
wanneer ik tijd heb..
Vond je dat lief ja?

Wat vrouwen zoal niet lief kunnen vinden, je verstand staat er bij stil.
pi_34070399
Welk verstand?
pi_34070468
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
Welk verstand?
Ah kijk, daar zul je hem hebben, die aap.

Maar laten we er geen slowchattopic van gaan maken en het louter hebben over het in de mond nemen van geslachtsdelen en het plezier wat daar zoal bij komt kijken.
pi_34070576
Welke aap?

Nee maar dat is goed hoor..

Hoe dan ook, pijpen blijft lekker..
Zeker als je ziet en hoort hoe die geniet, kan me niet voorstellen
dat je daar als vriendin zijnde niet geil van kan worden..
pi_34070649
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Welke aap?

Nee maar dat is goed hoor..

Hoe dan ook, pijpen blijft lekker..
Zeker als je ziet en hoort hoe die geniet, kan me niet voorstellen
dat je daar als vriendin zijnde niet geil van kan worden..
Aap uit de mouw enzo.

Ik kan me voorstellen dat je op z'n minst een lul prefereert waarbij elk smaakje dat ook maar zijdelings aan oude kaas doet denken zorgvuldig weggepoetst is.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:07:11 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34070705
Get a room
pi_34070771
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Aventura het volgende:
Get a room
Nee baas.

Ik ben al weg
  zondag 15 januari 2006 @ 01:09:44 #212
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34070785
Nou ja ik wil ware liefde niet in de weg staan natuurlijk
pi_34070829
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:09 schreef Aventura het volgende:
Nou ja ik wil ware liefde niet in de weg staan natuurlijk

Die gaat door de mond, dat is inmiddels wel duidelijk.
pi_34119379
Helemaal met TS eens! Maar het moet wel schoon zijn, ik stuur m'n vrouw ook gewoon naar de badkamer. Reken maar dat ze dat er voor over heeft.
Meestal ga ik lekker lang door en komt ze meerdere keren klaar, ze geniet er echt van.
Mij verwent ze ook wel eens, en ook ik moet me wassen. Je moet gewoon lekker ruiken en proeven.
Trouwens mijn vrouw lukte het in het begin ook niet, stopte na 1 1/2 uur, maar nu lukt het altijd!
Ook dit moet je dus leren ;-)
En nee, ik ben niet vies van mezelf, weet dus wel wat m'n vrouw proeft.
Hmm, vraag me wel eens af hoe dat is als een man in je mond klaarkomt. Moet toch wel een geweldige sensatie zijn voor een vrouw...
In iedergeval heb ik veel plezier aan het verwennen van mijn vrouw, maar kan ik zelf ook genieten als ik eens verwent wordt.

Trouwens, leuk te zien dat wij groningers goed vertegenwoordigt zijn hier ;-)
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 14:49:42 #215
5428 crew  miss_sly
pi_34121765
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, ik vind sperma ook niet echt prettig om in mijn mond te krijgen. Niet zozeer vanwege de smaak alswel vanwege de slijmerigheid, die ik erg vies vind aanvoelen in mijn keel. Als een man het echt heel geil vindt, wil ik het best doen, maar dan is 't echt puur voor zijn plezier en niet voor 't mijne.
Ik vind het niet vies smaken en die slijmerigheid heb ik ook geen last van, moet ik zeggen. Gewoon laten komen en dooslikken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 14:53:09 #216
5428 crew  miss_sly
pi_34121885
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef SeLang het volgende:
De meeste vrouwen kunnen sowieso niet pijpen
Misschien toch de verkeerde vrouwen uitgezocht?
  maandag 16 januari 2006 @ 15:00:29 #217
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34122114
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het niet vies smaken en die slijmerigheid heb ik ook geen last van, moet ik zeggen. Gewoon laten komen en dooslikken
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien toch de verkeerde vrouwen uitgezocht?
Is dat een verkapte open sollicitatie? Of wil je laten weten dat je goed kunt pijpen?

[ Bericht 4% gewijzigd door sanger op 16-01-2006 15:05:58 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 15:04:03 #218
5428 crew  miss_sly
pi_34122218
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef sanger het volgende:

[..]

[..]

Is dat een verkapte open sollicitatie? Of wil je laten weten dat je goed kunt pijpen?
Ik heb een lief vriendje, en dat vind ik meer dan voldoende
Ik kan wel goed pijpen, denk ik, maar ik gaf gewoon antwoord op 1 opmerking en vond de andere nogal dom. Jij wist niets intelligenters te posten ofzo?
  maandag 16 januari 2006 @ 15:14:59 #219
65960 sanger
pi_34122569
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb een lief vriendje, en dat vind ik meer dan voldoende
Ik kan wel goed pijpen, denk ik, maar ik gaf gewoon antwoord op 1 opmerking en vond de andere nogal dom. Jij wist niets intelligenters te posten ofzo?
Ik geef alleen maar aan hoe het op mij overkomt.

Ik heb altijd zo een bedenkelijk idee als vrouwen ermee te koop lopen dat ze goed kunnen pijpen, althans dat denken.

Heb het nogal eens meegemaakt dat ze trots vertellen hoe goed ze het wel niet kunnen, maar in de praktijk een beetje heel erg tegenvielen. Vandaar.

Enne, nee had niets beters te posten vraag me nog steeds af wat dit soort posts met intelligentie te maken hebben maar goed.
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 15:17:22 #220
5428 crew  miss_sly
pi_34122647
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb altijd zo een bedenkelijk idee als vrouwen ermee te koop lopen dat ze goed kunnen pijpen, althans dat denken.

Heb het nogal eens meegemaakt dat ze trots vertellen hoe goed ze het wel niet kunnen, maar in de praktijk een beetje heel erg tegenvielen. Vandaar.
Ik krijg geen klachten van mijn vriendje, dus kan ik hem goed pijpen. Meer hoeft niet, imo.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:30:13 #221
65960 sanger
pi_34123114
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik krijg geen klachten van mijn vriendje, dus kan ik hem goed pijpen. Meer hoeft niet, imo.
Ik zie dat je mijn punt snapt indd. Of iets lekker is is natuurlijk puur persoonlijk.
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 15:33:20 #222
5428 crew  miss_sly
pi_34123242
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik zie dat je mijn punt snapt indd. Of iets lekker is is natuurlijk puur persoonlijk.
Uiteraard.
Hoewel ik wel denk dat het met pijpen (en in mindere mate met beffen,m aar toch ook wel voor een deel) ook een kwestie is van een bepaald etechniek die doorgaans als lekker wordt ervaren en waar een man van klaarkomt.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:39:55 #223
65960 sanger
pi_34123514
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uiteraard.
Hoewel ik wel denk dat het met pijpen (en in mindere mate met beffen,m aar toch ook wel voor een deel) ook een kwestie is van een bepaald etechniek die doorgaans als lekker wordt ervaren en waar een man van klaarkomt.
Tja, en het beheersen van die techniek bepaalt in grote mate hoe goed een vrouw het kan.
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 15:41:17 #224
5428 crew  miss_sly
pi_34123553
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Tja, en het beheersen van die techniek bepaalt in grote mate hoe goed een vrouw het kan.
Klopt, maar daarmee bedoelik dus te zeggen dat ik me voor kan stellen dat er vrouwen zijn die gewoon objectief gezien 'goed kunnen pijpen' als in: het zou door de meeste mannen als lekker worden ervaren en ze zouden er ook van klaarkomen.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:48:54 #225
65960 sanger
pi_34123844
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt, maar daarmee bedoelik dus te zeggen dat ik me voor kan stellen dat er vrouwen zijn die gewoon objectief gezien 'goed kunnen pijpen' als in: het zou door de meeste mannen als lekker worden ervaren en ze zouden er ook van klaarkomen.
Die zijn er ook zeker wel

Maar of je het als individu lekker vind, daar gaat het mij om (als ik dat individu ben dan).
Ik wil ook niet zeggen dat die vrouwen die ik eerder bedoelde me niet klaar konden pijpen, alleen het was niet bijzonder lekker maar meer gewoon "gewoon"
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 15:54:01 #226
5428 crew  miss_sly
pi_34124034
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Die zijn er ook zeker wel

Maar of je het als individu lekker vind, daar gaat het mij om (als ik dat individu ben dan).
Ik wil ook niet zeggen dat die vrouwen die ik eerder bedoelde me niet klaar konden pijpen, alleen het was niet bijzonder lekker maar meer gewoon "gewoon"
Ah, OK. Tja, het is natuurlijk erg persoonlijk wat je lekker vindt bij seks, en zelfs dat kan per keer verschillen.
pi_34128037
ik vind het helemaal te gek om mijn vriend even lekker te pijpen
het is toch geweldig om de persoon van wie je zoveel houdt eens even lekker te laten genieten
niks beter dan dat
pi_34132298
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Enne, nee had niets beters te posten vraag me nog steeds af wat dit soort posts met intelligentie te maken hebben maar goed.
Het probleem daarmee is gewoon dat je voor de een als een engel pijpt en de ander vindt datzelfde maar zo zo, de een vindt het lekker als er fikse zuigkracht achter zit, de ander zit tegen het plafon als je dat doet, de een wil dat je met zijn ballen speelt, de ander gilt het uit als je er alleen maar naar wijst, het is heel verschillend allemaal, dus komt iemand uit een relatie waar haar verteld is dat ze mega lekker pijpt en daarvan heeft ze ook het effect gezien dan liegt ze niet als ze zegt dat ze heel goed kan pijpen, maar of dat bij jou ook het geval is is dus een ander verhaal...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34132621
Ik geniet ervan om mijn vriend te pijpen. Ik vind het heerlijk om te doen en geniet van de smaak, hoe het voelt en vooral zijn reacties.
pi_34132654
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef miss_sly het volgende:
Techniek is ´t halve werk, nee, bijna ´t hele werk.

Ik heb wel eens meisjes gehad die alleen maar woest op en neer bewogen, zonder gebruikmaking van tong of handen, dus meer een soort ´pompen of verzuipen´ techniek. En dan is het niet zo moeilijk om te bedenken dat ze er zelf ook niet van genieten, ´t is een gunst die ze je verlenen (en daar mag je ze nog dankbaar voor zijn ook), meer stelt het niet voor. Die beker laat ik liever aan me voorbij gaan.

Je hebt ook meisjes die de hogere pijpkunst wel verstaan, dus met gebruikmaking van tong en beide handen, ballen kneden en die tong goed laten roteren, rondjes draaien op de goede plekken en veel variatie zodat ´t spannend blijft, af en toe lekker diep, dan weer ff teasen en de ballen likken, en opeens klemt ze haar lippen er krachtigt omheen en begint het serieuzere pijpwerk, nou... dat is het walhalla

Maar waarom is techniek in mindere mate bij beffen belangrijk
In mijn ervaring is techniek ook in dat geval meer dan ´t halve werk, je moet wel ff weten hoe je ´t opbouwt, zeker in ´t begin niet te voortvarend te werk gaan, rustig beginnen, langzaam, aftasten, daarna meer druk erachter, uitbreiden, doorgaan etc., en dan komt er een moment dat je blij mag zijn als je nog adem krijgt

Duidelijk dus, ik ben een liefhebber
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  maandag 16 januari 2006 @ 19:51:53 #231
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_34132705
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik heb wel eens meisjes gehad die alleen maar woest op en neer bewogen, zonder gebruikmaking van tong of handen, dus meer een soort ´pompen of verzuipen´ techniek. En dan is het niet zo moeilijk om te bedenken dat ze er zelf ook niet van genieten, ´t is een gunst die ze je verlenen (en daar mag je ze nog dankbaar voor zijn ook), meer stelt het niet voor. Die beker laat ik liever aan me voorbij gaan.

Je hebt ook meisjes die de hogere pijpkunst wel verstaan, dus met gebruikmaking van tong en beide handen, ballen kneden en die tong goed laten roteren, rondjes draaien op de goede plekken en veel variatie zodat ´t spannend blijft, af en toe lekker diep, dan weer ff teasen en de ballen likken, en opeens klemt ze haar lippen er krachtigt omheen en begint het serieuzere pijpwerk, nou... dat is het walhalla

In mijn ervaring is techniek ook in dat geval meer dan ´t halve werk, je moet wel ff weten hoe je ´t opbouwt, zeker in ´t begin niet te voortvarend te werk gaan, rustig beginnen, langzaam, aftasten, daarna meer druk erachter, uitbreiden, doorgaan etc., en dan komt er een moment dat je blij mag zijn als je nog adem krijgt

Eens
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_34135556
quote:

[..]

Dat is niet alleen lekker voor de ontvanger maar ook veel beter vol te houden voor geefster
pi_34140721
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat is niet alleen lekker voor de ontvanger maar ook veel beter vol te houden voor geefster
Beide partijen tevreden

Ik ben eens gepijpt door een meisje die na drie minuten met een overspannen stress-kop omhoog kwam en zei: "Hoe lang nog?"

BUMMER!

Maar ja, probeer dan maar eens uit te leggen dat 't erom gaat dat zij ook geniet... take your time, honey... we zijn hier niet aan 't estafettelopen!

Trouwens: je vriendin naar de badkamer 'sturen', zoals ik hierboven ergens las, vind ik ook wel een mega-bummer.
"Jij daar, ga je eens wassen!"
En dan zeker verwachten dat ze lekker geil en opgewarmd terugkomt van de grote schoonmaak
Een meisje moet lekker naar zichzelf ruiken, zoet en warm en kruidig, ik hoef geen ontsmette vrouw in mijn bed. Pak dan meteen de fles glassex.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:47:35 #234
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_34141122
Er is een verschil tussen een meisje dat naar zichzelf ruikt en een ongewassen viswinkel hoor
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_34143507
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef daNpy het volgende:
een ongewassen viswinkel hoor
pi_34145132
quote:
Er is een verschil tussen een meisje dat naar zichzelf ruikt en een ongewassen viswinkel hoor
Verkapte: 'Ik geil op de dochter van de visboer'-post.

Laat ik de knuppel dan maar eens in 't hoenderhok gooien: mensen die van tevoren al in de stress schieten over een geurtje, een haartje, een zweetdruppeltje, die houden volgens mij niet van goeie, ruige seks. geef mij maar een dampend en stomend heet lichaam in plaats van een cleane etalagepop.
Smetvrees maakt meer kapot dan je lief is...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:11:32 #237
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_34152992
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Revolverheld het volgende:

[..]
geef mij maar een dampend en stomend heet lichaam in plaats van een cleane etalagepop.
Here here...can i get an "amen"??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_34153652
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Verkapte: 'Ik geil op de dochter van de visboer'-post.

Laat ik de knuppel dan maar eens in 't hoenderhok gooien: mensen die van tevoren al in de stress schieten over een geurtje, een haartje, een zweetdruppeltje, die houden volgens mij niet van goeie, ruige seks. geef mij maar een dampend en stomend heet lichaam in plaats van een cleane etalagepop.
Smetvrees maakt meer kapot dan je lief is...
Mee eens, het is juist leuk om spontaan te beginnen. Als je eerst nog moet gaan soppen ben je allang weer uit je geile bui als je terugkomt
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:40:43 #239
65960 sanger
pi_34153840
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Mee eens, het is juist leuk om spontaan te beginnen. Als je eerst nog moet gaan soppen ben je allang weer uit je geile bui als je terugkomt
Of je moet elkaar gaan soppen onder de douche. 2 vliegen, 1 klap!
pi_34153875
Ja ok dat kan ook leuk zijn, maar niet elke keer..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:44:26 #241
65960 sanger
pi_34153936
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja ok dat kan ook leuk zijn, maar niet elke keer..
Daar heb ik het ook niet over.....
pi_34154001
Oh jij hebt het over 'soppen', ik wist wel dat het een verkeerde woordkeuze van me was
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:02:37 #243
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34154504
quote:

[..]

Tong en handen erbij gebruiken is een absolute must !
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:02:57 #244
65960 sanger
pi_34154520
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh jij hebt het over 'soppen', ik wist wel dat het een verkeerde woordkeuze van me was
Was ook wel eenbeetje een inkoppertje
pi_34155110
quote:
In het laatste geval: enkeltje huisarts... Visgeur betekent bacteriefestijn daar binnen...
pi_34155188
User Anus vertelde eens een verhaal over een geval van vaginale necrose op de EH. Die vrouw stonk zodanig van onder, dat haar kleinkinderen niet bij haar op schoot wilden.
pi_34155324
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
User Anus vertelde eens een verhaal over een geval van vaginale necrose op de EH. Die vrouw stonk zodanig van onder, dat haar kleinkinderen niet bij haar op schoot wilden.
getver...
Ik heb es bij de thuiszorg gewerkt, moest ik voor iemand invallen bij een vrouw die zo te ruiken een paar maanden niet was gewassen down there.. heb daar 3 uur lang m'n adem in moeten houden En zij maar verbaasd dat haar vaste hulp elke week een andere smoes had om niet op te komen dagen
pi_34155371
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
getver...
Ik heb es bij de thuiszorg gewerkt, moest ik voor iemand invallen bij een vrouw die zo te ruiken een paar maanden niet was gewassen down there.. heb daar 3 uur lang m'n adem in moeten houden En zij maar verbaasd dat haar vaste hulp elke week een andere smoes had om niet op te komen dagen
En niemand zegt dat tegen haar...? Toch wellicht handig als de thuiszorgorganisatie even een brief schrijft ofzo.
pi_34155414
Whaha, of een proefflesje Lactacyd sturen ofzo
pi_34155465
"Geachte mevrouw Jansen,

Uw kut stinkt. Totdat u zich fatsoenlijk wast, sturen wij geen thuishulp meer langs. Laat staan dat die u een befbeurt geeft.

Met vriendelijke groeten,

Stichting Zorg op Maat."

pi_34155628
Ik wil niet aan de combinatie beffen en dat mens denken, hou je op
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:33:05 #252
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_34159419
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon het belangrijkste..

Variatie.. zowel bij geven als bij krijgen.. .

pffff.. nog 1 nachtje..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_34501056
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:20:54 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34501241
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:30:26 #255
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_34501628
pi_34502928
* LoggedIn denkt aan zn vriendin
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En niemand zegt dat tegen haar...? Toch wellicht handig als de thuiszorgorganisatie even een brief schrijft ofzo.
een brief? wat moeten ze daarin zetten dan?
pi_34507721
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 00:05 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn denkt aan zn vriendin
[..]

een brief? wat moeten ze daarin zetten dan?
Heb toch al een voorbeeldbrief gepost.
pi_34625033
Beffen (A) Houd ik van
Romaan, when your stoned or when youre high, then fuck a duck and try to fly
pi_34669395
het heet het voorspel te zijn maar voor mij is het het hoofdgerecht: orale sex.
heerlijk om met mijn tong het kutje van mijn vrouw te likken.
aan haar kittelaar te likken, te zuigen, te sabbelen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 07:49:42 #260
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_34670814
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 01:42 schreef weide1 het volgende:
aan haar kittelaar(...)

Dat woord heb ik al niet meer gelezen of gehoord sinds ik 15 jaar geleden een oud pornoblaadje vond.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_34673322
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 07:49 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat woord heb ik al niet meer gelezen of gehoord sinds ik 15 jaar geleden een oud pornoblaadje vond.
Haleloeja
pi_34719529
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 07:49 schreef Whuzz het volgende:

[..]

dan werd dat weer hoog tijd.
  donderdag 2 februari 2006 @ 18:35:20 #263
138424 DigiTuur
Libido ergo sum
pi_34720642
quote:

[..]

Helemaal eens en verder is communiceren ook wel handig, geen debat in bed maar wel even aangeven wat je niet of juist wel prettig vind want zoals eerder gezegd, smaken verschillen.
(het als olympische sport opnemen vind ik ook wel een mooie suggestie hoor, maar wel bij de zomerspelen graag)
Elk probleem heeft een oplossing, als er geen oplossing is dan is het geen probleem maar een feit.
pi_34722177
Het is toch godslekker om iemand te beffen... Vooral als ze er da ook og van die lieve geluidjes bij maakt. Zo van *ik wil kreunen maar ik durf het niet echt*
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
pi_34725602
Pijpen, zonder meer! Inderdaad flink de tijd ervoor nemen en zeker niet alleen met lippen en tong te werk gaan. Als je het goed doet merk je dat jouw partner zich meer en meer aan je overgeeft. Twee mannen weten natuurlijk precies van elkaar wat lekker is! Voor het doorslikken geldt: je bent wat je eet, dus als iemand een hele avond in een kroeg heeft gestaan en veel bier heeft gedronken, laat dan maar.... Maar een man die veel fruit eet smaakt heerljk!
pi_34799575
Ik vind het heerlijk om me vriendin te beffen, zij vind het ook erg fijn natuurlijk..;), maar ik geniet er zelf ook altijd erg intens van moet ik zeggen.
Heerlijk als ze zich helemaal aan me overgeeft.
pi_34874027
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef -calimero- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zo iets?
toevallig laten drukken bij supernatural festival?
cool shit btw
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:50:08 #268
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_34972784
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
Precies. Is dit niet het geval, dan hoef ik direct geen seks meer
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')