9,5 tonquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef Vom het volgende:
Hoeveel had de aktie van vorig jaar opgebracht?
Niemand?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Was die actie nou voor Congo of voor DR Congo trouwens?
Dit gaat over het voormalige Zairequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, je hebt Congo en DR Congo, het voormalige Zaïre.
Okee. Daar zitten inderdaad veel arme negers. In de steek gelaten door de Belgen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit gaat over het voormalige Zaire
Heldquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, even een paar uurtjes bezig geweest om een kattenluik in onze balkondeur voor Xena te zetten.
Het is uiteindelijk gelukt nadat ik 4 zaagjes van de decoupeerzaag er aan heb opgeofferd.
die één miljoen heeft de overheid gedoneerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef SCH het volgende:
Hoezo + 1 miljoen?
Prachtig resultaat trouwens - kan die Chiel daar zijn gezicht niet een keer van laten liften?
ONZE BELASTINGCENTENquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
die één miljoen heeft de overheid gedoneerd![]()
4 zaagjes heeft de kat ze stiekem opgegeten ofzo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, even een paar uurtjes bezig geweest om een kattenluik in onze balkondeur voor Xena te zetten.
Het is uiteindelijk gelukt nadat ik 4 zaagjes van de decoupeerzaag er aan heb opgeofferd.
Nou nog die kat zo gek zien te krijgen dat ze het luikje ook gaat gebruiken en de werking ervan door krijgt.![]()
Meestal doen ze dan juist niet wat jij beoogt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef golfer het volgende:
Nou nog die kat zo gek zien te krijgen dat ze het luikje ook gaat gebruiken en de werking ervan door krijgt.![]()
Braken af op de gigantisch harde houtsoort en de dikte (5 cm) van de deur.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:13 schreef pascalheister het volgende:
4 zaagjes heeft de kat ze stiekem opgegeten ofzo?![]()
ja dat had ik je van te voren kunnen vertellen, mja het is allemaal gelukt zo te zienquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Braken af op de gigantisch harde houtsoort en de dikte (5 cm) van de deur.
Voor fotoreportage, zie Kattenluik
Het is ook een schuine poesquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
dat luikje zit niet echt recht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |