Jou reactie zegt alles..ehm wie was nou de schuldigequote:Op maandag 26 december 2005 20:57 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Doe is lief..mannen neuken nou eenmaal alles wat ze kunnen neuken. Het is de schuld van die slet.
omfg, wie heb er nou een vriend? die slet of die man? Lul achterna lopen? Die slet heeft geen waardigheid.quote:Op maandag 26 december 2005 20:59 schreef Salsagirl het volgende:
Echt weer mannen antwoorden
..het meisje is altijd de schuldigeHij had zijn lul niet achterna moeten lopen..
en het is nog altijd zo ,er zijn 2 personen voor nodig..
lees eens ff.... dat deed ik toch..!!quote:Op maandag 26 december 2005 21:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
omfg, wie heb er nou een vriend? die slet of die man? Lul achterna lopen? Die slet heeft geen waardigheid.
*en geef de man...maar weer de schuld.....en geef de man maar weer de schuld!!!![]()
![]()
Zij was natuurlijk fout daar niet vanquote:Op maandag 26 december 2005 21:06 schreef Camplo het volgende:
Mja die vriendin had een vriend....en neukte anders maar mooi met die kerel die single was. Hem kan je niks kwalijk nemen.
Ehm..als ik de vriendin van je vriend zou zijn wel..quote:Op maandag 26 december 2005 21:08 schreef Camplo het volgende:
Als jij de vriendin van me vriend was wel
Zou jij je door mij laten pakken als je de vriendin van me vriend was?
Je weet dat er mannen zijn die hierop kicken?quote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef Salsagirl het volgende:
En nee ik zou je in je gezicht slaan...
Het is die gozers goed recht die teef te neuken.quote:Op maandag 26 december 2005 21:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Jou reactie zegt alles..ehm wie was nou de schuldige
zo gozer wat alles wat los en vast zit neukt of het meisje wat verleid werd![]()
Sure thing!quote:Op maandag 26 december 2005 21:19 schreef Joeriii het volgende:
Het was de schuld van die slet.
je vind het niet meer leuk om jongens te neuken?quote:Op maandag 26 december 2005 21:59 schreef Roellio het volgende:
Ik wou dat ik eens een meisje neukte!
quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je vindt het niet meer leuk om naar school te gaan?
Je vindt het leuk om pietlullige spelfouten te verbeteren in andersmans posts in plaats van naar de inhoud te kijken?quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je vindt het niet meer leuk om naar school te gaan?
ehm je weet toch !!quote:
Geef nou maar gewoon toe dat je een zaadsletje bent.quote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ehm je weet toch !!
mannen deden het willekeurig met iemand..
wij meiden schijnbaar niet..
nee ik neem wel een koekje,,
Tippelen is zeker zwaar?quote:
Playing hard to get, da's duidelijkquote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ehm je weet toch !!
mannen deden het willekeurig met iemand..
wij meiden schijnbaar niet..
nee ik neem wel een koekje,,
Maar eigenlijk wil ze net als alle andere kipjes gewoon op stokquote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Playing hard to get, da's duidelijk![]()
Watch your language palquote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef vbmot het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een zaadsletje bent.Wij mannen prikken zo door jou en je houding heen.
Stoere taal hoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef Tuvai.net het volgende:
Best wel triest van je. Als ik d'r ooit achter kom dat een vriend van mij m'n vriendin nueckt dan maak ik m'n vriendin en die gozer van kant.
komt door de titel, er zijn steekwoorden die een vloedgolf aan views veroorzaken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef de_puta_madre het volgende:
Wauw mijn topic heeft al bijna 10.000 views ik moet vaker van deze topics openen, al gebeurt me dit niet zo vaak.
Gast, ze is verliefd op je. Neuken die handel, ga er een paar weekjes keihard overheen, dump haar dan en zeg dat ze een vieze slet is. Dat zal haar leren. En pak Salsagirl gelijk ook ff, die heeft ook een beurt nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef de_puta_madre het volgende:
Dag vrinden, even een update
Ze heeft het uit met haar vriend, en nu wil ze met me daten enzo maar daar heb ik geen zin in. Haar vriend weet het (nog) niet![]()
Wauw mijn topic heeft al bijna 10.000 views ik moet vaker van deze topics openen, al gebeurt me dit niet zo vaak.
mooie afsluiting lijkt me.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, ze is verliefd op je. Neuken die handel, ga er een paar weekjes keihard overheen, dump haar dan en zeg dat ze een vieze slet is. Dat zal haar leren. En pak Salsagirl gelijk ook ff, die heeft ook een beurt nodig.
Pic van salsagirl?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, ze is verliefd op je. Neuken die handel, ga er een paar weekjes keihard overheen, dump haar dan en zeg dat ze een vieze slet is. Dat zal haar leren. En pak Salsagirl gelijk ook ff, die heeft ook een beurt nodig.
salsagirl.rarquote:
Kiwies kunnen niet pratenquote:
dat klopt, daarom schrijf ik ook op dit forumquote:
She just had onequote:Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En pak Salsagirl gelijk ook ff, die heeft ook een beurt nodig.
C:\Documents and Settings\American_Nightmare\My Documents\XXX\Alle Foksters naakt\Salsagirl.rarquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb gegoogeld maar kan het echt niet vinden, kan je een direkte link geven?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |