Weet je zeker, dat het jouw lul wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:20 schreef de_puta_madre het volgende:
En het erge is dat hij me daarna niet eens bedankt heeft![]()
*klacht nr 2
w8 ff dan vraag ik et ffquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je zeker, dat het jouw lul was![]()
Dan ben je dus onschuldigquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
w8 ff dan vraag ik et ff
Nou nee hij is volkomen autarkisch zegt die![]()
lul?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef t0y het volgende:
Je had moeten rukken van tevoren, had je dit probleem niet gehad. Eigen schuld, dikke....
Een dialoog met je ex-lul?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef guitarist.nl het volgende:
ik gister zelfe verhaal alleen dan met mijn ex
ik: ik wil je terug.we kunnen het toch nog een keer proberenquote:
Kelly, ben jij het?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:32 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
ik: ik wil je terug.we kunnen het toch nog een keer proberen
ex-lul: nee![]()
dat klinkt leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef SeLang het volgende:
Niet slim.
Er zijn 3 miljard vrouwen op de wereld en je hebt maar een paar vrienden.
Wijs gesproken, als je er gister nou was om mijn penis daar ook van te overtuigen....quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef SeLang het volgende:
Niet slim.
Deze vind ik wel heel sterk SeLang!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef SeLang het volgende:
Niet slim.
Nog nooit sex gehad?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:41 schreef wunderbaum het volgende:
en toen werd je wakker met een natte vlek in je pyjama![]()
zie je het voor je!?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Wijs gesproken, als je er gister nou was om mijn penis daar ook van te overtuigen....
Wanneer heb jij je inburgeringscursus?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:42 schreef 2609 het volgende:
lekkere vriend ben jeje bent nu zeker wel trots op jezelf he?
ik hoop dat die vriend je helemaal in elkaar ramd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |