ik ga in januari met mijn vriendin naar frankrijk met de hummer, lekker de bergen in, ik hou van frankrijk, mijn "roots" liggen daar dus ga nou maar niet oordelen over mij, ik rij mischien wel in volksmond een aso bak, maar mijn rijgedrag is stukken beter dan dat tuig dat 4 bank rekeningen opent en dan bij alle rood gaat staan zodat ie een auto kan kopen dat meer lawaai produceert dan een vliegtuig motor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:52 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als je alleen maar in je karretje zit zal je eigen radius wel flink groot zijn, groeit snel aan dat vet.
Maar als ik jou zo hoor over één van de mooiste landen ter wereld denk ik dat je doodsbang bent voor alles dat zich buiten de provincie afspeelt.![]()
jouw niveau van humor is ontoereikend voor de mijnequote:Als je alleen maar in je karretje zit zal je eigen radius wel flink groot zijn, groeit snel aan dat vet
Hier doe je exact waar je anderen van beschuldigt. En nee ik rij geen golf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:05 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
al onze auto's zijn zonder leningen betaald, wij hebben helemaal geen leningen in tegenstelling tot die patsers in golfs!
Gewoon allemaal een parkeerboete geven, die asobakkenquote:AMSTERDAM - Omdat auto's steeds groter worden, passen de voertuigen steeds moeilijker in een parkeervak. De auto's nemen vooral in omvang toe vanwege de vraag naar veiligheid en extra binnenruimte, schrijft De Telegraaf dinsdag. Enkele vernieuwde autotypes zijn dertig centimeter breder en twintig centimeter langer dan het oorspronkelijke model. De richtlijnen voor de afmetingen van parkeervakken zijn dezelfde gebleven.
"Sinds 1988 zijn de aanbevolen maten voor een parkeerplaats niet meer veranderd", zegt een woordvoerder van Crow, het nationale kennisplatform voor infrastructuur, verkeer, vervoer en openbare ruimte. "Een breedte van minimaal één meter tachtig is de richtlijn, maar voor achterwaarts parkeren wordt wel minimaal 2 meter 25 aangeraden."
Volgens de krant is de lengte van auto's niet het probleem, maar de breedte des te meer. In de afgelopen tien jaar dijde de gemiddelde auto tien centimeter uit. Zo is de huidige Ford Focus 185 centimeter breed, terwijl de richtlijn voor het parkeervak 180 centimeter is. De nieuwe Volkswagen Golf MK5 past er met 178 centimeter net in.
Dat is een beetje de boel omkeren, de overheid keurt SUV's goed als personenauto, terwijl de parkeerplaatsen er blijkbaar niet op berekend zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Auto's te groot voor parkeervak
nu.nl
[..]
Gewoon allemaal een parkeerboete geven, die asobakken(Of twee parkeerkaartjes/parkeervergunningen kopen)
ieder geval beter dan aan honger door armoedequote:Op woensdag 28 december 2005 10:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik hoop dat je eerder dood gaat aan luchtverontreiniging.
Ik denk dat het laatste eerder zal gebeuren dan het eerste. De overheid zal niet iedere zoveel jaar alle parkeerplaatsen in het land verbreden. Het aantal parkeerplaatsen neemt af wanneer er bredere voor in de plaats komen wat dan weer tot gevolg heeft dat er minder plaats is voor auto's in het algemeen.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is een beetje de boel omkeren, de overheid keurt SUV's goed als personenauto, terwijl de parkeerplaatsen er blijkbaar niet op berekend zijn.
Twee mogelijkheden: Maak grotere parkeerplaatsen, of laat SUV's niet toe als personenvoertuig.
Beetje simpel om eigenaren van die auto's de schuld te geven van een probleem dat de overheid creeert.
Tja, de overheid ontvangt natuurlijk wel flinke bedragen aan belastingen die SUV-eigenaren betalen, dat lopen ze niet graag mis. uiteindelijk gaat het er denk ik toch naartoe dat men buiten de stad moet parkeren en met openbaar vervoer het centrum in moet. We hebben hier wat minder ruimte dan in de VSquote:Op woensdag 28 december 2005 13:13 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat het laatste eerder zal gebeuren dan het eerste. De overheid zal niet iedere zoveel jaar alle parkeerplaatsen in het land verbreden.
Het aantal parkeerplaatsen neemt af wanneer er bredere voor in de plaats komen wat dan weer tot gevolg heeft dat er minder plaats is voor auto's in het algemeen.
Tenzij je alle brede parkeerplaatsen buiten de centra van steden plaatst, wat eigenlijk best een optie is. Zo hoef je die dingen ook niet in de binnensteden te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |