Ik zat 2 uur vast op beursplein.. een paar winkels daar waren omringd door kokend water maar het was nooit bedreigend verder want dat water stroomde voor de deuren langs (beursplein loopt schuin richting de coolsingel waar alle water uiteindelijk terecht kwam) ..dus het was wel lache. Heb wat filmpjes gemaakt met mn mobiel.. gratis broodjes gehad van de hema (eerst deden ze moeilijk maar toen beseften ze dat ze het toch niet meer gingen verkopen vandaag en hebben ze uitgedeeld
![]()
)
Grappig was dat we nog geen half uur daar vast zaten en iedereen had ineens honger.. ik denk dat als het een paar uur langer geduurd had dat sommigen zouden gaan cannibaliseren
Vervelende was dat er zoveel stoom was dat ik eigenlijk niet verder kon kijken dan mijn eilandje.. heel af en toe als de wind juiste kant op draaide kon ik zien dat er verderop politie en brandweer aan het verzamelen was, maar ik had geen idee dat het zo groot was allemaal, en ik zat er middenin, zo een 50 meter van dat grote gat in de grond.
Als je dichtbij de 'rivier' kwam zag je wat stukken steen die afkomstig waren van dat gat verderop.
Op een gegeven moment kwam brandweer even langslopen.. "eh ja, we weten niet hoe lang het duurt.. ga de winkels in en doe de deuren dicht".. iets later kwam zo een roteb medewerker vertellen dat het wel eens kon duren.. maar dat niemand het in zijn hoofd moest halen om te proberen door dat water even snel te gaan rennen naar de overkant omdat het echt heet is.
Toen iets van bijna 2 uur later water eindelijk afgesloten was, kwam de politie paniekerig vertellen dat we heel snel weg moesten omdat straat aan het verzakken was en koopgoot gevaar liep.. Eenmaal buiten de afgesloten zone meteen gefotografeerd door de camera crews, en even kort aangesproken door een paar journalisten die vragen hadden..
Weet iemand een goeie site waar je 3gp filmpjes kan uploaden en of een converter voor 3gp naar avi?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!