quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef Libris het volgende:
Vietnamese loempia kraampje (die bij de V&D stond) drijft ook ergens
Iets links van die drie witte gebouwen aan de maas.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Schat, waar zie jij die stoomwolken op die cam dan
quote:Hema vestiging ontruimd in Rotterdam
Uitgegeven: 24 december 2005 12:13
ROTTERDAM - De Hema in Rotterdam Centrum is zaterdag ontruimd door politie en brandweer. Volgens ooggetuigen zou een waterleiding zijn gesprongen en lag er een bruine plas water in de winkel.
De Rotterdamse politie en brandweer rukten uit en begeleidden de klanten naar buiten. Meer informatie volgt.
Slecht onderhoudquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Leiding van de stadsverwarming gesprongen? Hoe krijgen ze dat voor elkaar?.
En dat wil zeggen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:24 schreef Libris het volgende:
GRID 1 afgekondigd volgens Radio Rijnmond
Wat is dat, GRID 1?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:24 schreef Libris het volgende:
GRID 1 afgekondigd volgens Radio Rijnmond
quote:GRIP = Gecoördineerde Regionale Incidentbestrijdings Procedure
GRIP 0 : Routine
GRIP 1 : Incident + gecoördineerde multidisciplinaire inzet
(CTPI of CoRT [Commando Rampterrein])
GRIP 2 : Grootschalig incident + gecoördineerde multidisciplinaire inzet
(CTPI + ROT [Regionaal Operationeel Team])
GRIP 3 : Ramp / zwaar ongeval in één gemeente
(CoRT + ROT + GBT [Gemeentelijk Beleidsteam])
GRIP 4 : Ramp / zwaar ongevaal in meerdere gemeenten
(CoRT + ROT + GBT's + RBT [Regionaal Beleidsteam])
GRIP 5 : Ramp / crisis in meerdere provincies / landen
(CoRT + ROT + GBT's + RBT + PCC [Provinciaal Coördinatiecentrum] /
DCC [Departementaal Coördinatiecentrum] / NCC [Nationaal Coördinatiecentrum]
Ja dat zit er niet in vandaag.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef Herkauwer het volgende:
Ik wilde vanmiddag nog wel daar de stad in.....lijers....
Maar goed, ik hoorde het ook net op de Rijnmond link, ik hoop dat het meevalt voor die mensenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:31 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja dat zit er niet in vandaag.
Blokker, kruidvat en de BCC zitten niet in de koopgoot....quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:37 schreef raptorix het volgende:
he he blokker/kruitvat/v&d/etos/bcc/h & m/ etc.
Een standaard winkelstraat
iddquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef lurf_doctor het volgende:
"stedelijke tsunami"![]()
(aldus een winkelier)
Maar wel zo slim geweest om alle dweilen en attributen bij de Blokker te kopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef lurf_doctor het volgende:
"stedelijke tsunami"![]()
(aldus een winkelier)
Koopgoot is ook een woord wat gebruikt wordt voor een standaard winkelstraat, ik wist niet van bestaan van de koopgoot in rotjeknor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef BasSDruM het volgende:
[..]
Blokker, kruidvat en de BCC zitten niet in de koopgoot....
Als ze die hadden gehad in Thailand was de ramp zeker voorkomen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Maar wel zo slim geweest om alle dweilen en attributen bij de Blokker te kopen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:36 schreef Razor21 het volgende:
Wat wordt er me koopgoot bedoeld? Een naam voor een winkelcentrum ofzo ?![]()
toch mooi, die onderzoeksjournalistiekquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef veldmuis het volgende:
De verslaggever bevestigde dat het water warm was
De Meent is nu ook afgesloten volgens nu.nlquote:
ramptoeristquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:42 schreef veldmuis het volgende:
Waarom luister ik hiernaar? Ik woon niet in Rotterdam, hoef er niet te zijn, en en en...ja :[.
Leedvermaakquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:42 schreef veldmuis het volgende:
Waarom luister ik hiernaar? Ik woon niet in Rotterdam, hoef er niet te zijn, en en en...ja :[.
Rotterdam heeft de originele koopgoot, een winkelstraat beneden straatniveau.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Koopgoot is ook een woord wat gebruikt wordt voor een standaard winkelstraat, ik wist niet van bestaan van de koopgoot in rotjeknor.
Heeft Nijmegen ook niet zoiets? De Marikenstraat?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rotterdam heeft de originele koopgoot, een winkelstraat beneden straatniveau.
ja, maar dan 20 jaar later ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:51 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Heeft Nijmegen ook niet zoiets? De Marikenstraat?
Wie zal het weten?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:56 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
Wat is tvp ?
Ok.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Terug Vind Post een post die je in je MyAt terug vind dus.
Eingelijk wel, maar tegenwoordig wordt voor het warme water de restwarmte van elektriciteitscentrales voor gebruikt, waardoor het in principe een stuk beter voor het milieu is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:47 schreef veldmuis het volgende:
Wat is stadsverwarming eigelijk een antiek iets zeg.
nou je hebt een stad en een verwarming en en met de verwarming verwarm je de stad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:07 schreef KreKkeR het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat bedoelt men met stadsverwarming nu precies
Dan komt vanaf de kerncentrale het hete koelwater door de leidingen door je radiatoren en gaat het afgekoelde water weer terug ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:07 schreef KreKkeR het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat bedoelt men met stadsverwarming nu precies
Ik ben benieuwd idd hoe lang het duurt voordat ze de boel weer gerepareerd en draaiend hebben. In tilburg en omgeving heeft het 48 uur geduurd een paar weken terug.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Wordt koud met de kerst in Rotjeknorr
Probleem in Tilburg is ook dat tilburg wat hoger ligt, en de leidingen waren leeggelopen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd idd hoe lang het duurt voordat ze de boel weer gerepareerd en draaiend hebben. In tilburg en omgeving heeft het 48 uur geduurd een paar weken terug.
heeft heel rotterdam stadsverwarming ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Wordt koud met de kerst in Rotjeknorr
Nee. Wij niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
heeft heel rotterdam stadsverwarming ?
Nee, centrum iig, en op zuid zijn ze ook bezig met een uitrol. Maar het zijn meerdere netwerken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
heeft heel rotterdam stadsverwarming ?
Tja, die was helemaal gaar van het kerstinkopen doen....quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:43 schreef kLowJow het volgende:
Eén iemand zou in kritieke toestand naar het ziekenhuis zijn gebracht.
RTLquote:In het winkelgebied van Rotterdam is een zwaargewonde gevallen als gevolg van een gesprongen heetwaterleiding. Er zijn vijf lichtgewonden. De winkelstraten in het centrum zijn ontruimd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |