Kijk, daar gaat 't dus misquote:
Hij zei: een ongebruikte vrouwelijke fokster...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:46 schreef Chandler het volgende:
Ik wil niet in de rij, wil niet de ene van zovele zijn... maar voeg me maar toe aan een ongebruikte vrouwlijke fokster die van vrouwen houd
quote:
quote:
quote:
quote:
Misschien dat er nog een rondloopt in FFV (Frigide Fok Vrouwen)quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij zei: een ongebruikte vrouwelijke fokster...![]()
Hebben ze daar geen pilletjes tegen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik aan grootheidswaanzin lijdt.
Ha, de eerste keer dat ik in de rij aansluit moet nog komenquote:
Joequote:
Dat subforum heb ik geen toegang toe...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een rondloopt in FFV (Frigide Fok Vrouwen)
Ooit moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, de eerste keer dat ik in de rij aansluit moet nog komen![]()
Hola!quote:
Ik geloof niet in chemische oplossingen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen pilletjes tegen?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat subforum heb ik geen toegang toe...![]()
Dat verklaart in ieder geval je nick!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet in chemische oplossingen.
Wie heeft 't over chemisch? Homeopathische pilletjes werken ook!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet in chemische oplossingen.
Niet in dit topic. Maar nu welquote:
Dat was ook één van de selectiecriteria!quote:
Niet van jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ook één van de selectiecriteria!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |