Dat is ook erg lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik had danerole op mn boodschappenlijstje staan, ha dgeen idee wat t was, ik zoeken bij die cake en koekjes. Dacht dat t zo'n rolcake was met glazuur ertussen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik had danerole op mn boodschappenlijstje staan, ha dgeen idee wat t was, ik zoeken bij die cake en koekjes. Dacht dat t zo'n rolcake was met glazuur ertussen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
He Danerole is niet alleen lekker met kerst!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij kent Danerole niet!
En dat noemt zichzelf een kerstsfeerkenner!
ik ben blijkbaar niet de enige met die "afwijkijng"quote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar niet de enige met die "afwijkijng"![]()
Daar gebruik ik het alleen maar voorquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Wist je trouwens dat het Danerole deeg ook goed te gebruiken is als deeg voor een Quiche.
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Rauw deeg is sowieso erg lekker, net als rauw gehakt![]()
ham en jam?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb geen oven![]()
ok. ontopic:
met ham en jam ertussen![]()
en al die andere varieties die hier al zijn genoemd.
Wie lukt het trouwens om van die mooie croissantjes te rollen die als mooie
bogen uit de oven komen?
Nog tips?
Gewoon aan de brede kant beginnen te rollen ipv de smalle punt dus zo > ipv <quote:Op woensdag 28 december 2005 13:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb geen oven![]()
ok. ontopic:
met ham en jam ertussen![]()
en al die andere varieties die hier al zijn genoemd.
Wie lukt het trouwens om van die mooie croissantjes te rollen die als mooie
bogen uit de oven komen?
Nog tips?
zo staat het toch ook op de verpakking?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon aan de brede kant beginnen te rollen ipv de smalle punt dus zo > ipv <
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:16 schreef Jominro het volgende:
Met ham en kaas vullen voordat ze de oven ingaan............super..........
Precies wat Coolfool zegt idd.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:00 schreef zoalshetis het volgende:
waarom heeft het niks met croissants te maken ts?
ah, ok.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Precies wat Coolfool zegt idd.
Alleen qua vorm lijken ze op 'echte' croissants maar verder helemaal niet.
Niet qua smaak, niet qua textuur.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Ze blijven sowieso heel lekker.
(sorry.) ik bedoelde eigenlijk kaas en jamquote:
denk dat het dan heel erg nat/slap wordt.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:40 schreef Dagonet het volgende:
Ham en kaas (geraspt, werkt net iets beter). Of inderdaad worstjes.,
Zou het met gehakt smaken eigenlijk? Beetje tomatensaus erbij...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Rauw deeg is sowieso erg lekker, net als rauw gehakt
Dat komt omdat je naast je rauw gehakt verslaving ook nog rolmopsen inclusief alle azijn uit het potje naar binnen werkt.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Deze moet ik nog even quoten!
Een medestander![]()
Rauw gehakt![]()
Arty vindt me een vies kind![]()
Maar ik ben dus niet de enige![]()
Yadayadayadayada. Niet álles hoeft op FOK!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat komt omdat je naast je rauw gehakt verslaving ook nog rolmopsen inclusief alle azijn uit het potje naar binnen werkt.En rauwe citroenen uit het vuistje.
Sambal zó uit het potje.
Rauwe spekjes oppeuzelt.
![]()
Hier ook zout inderdaad (en soms een drupje worsheshiresauce)quote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Gadver! Rauw gehakt!Daar heb ik er hier ook 1 van. Beetje zout en peper erop en gaan.
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Danerolles gaan wel een beetje tegenstaan als je ze elk weekend eet (vind ik).
Ja bij fastfood treedt ook zo'n verzadiging op inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
net als fastfood, hooguit twee keer per jaar.
Ik heb twee keer deze dingen getracht te bereiden. Beide keren waren het sponzen met gesmolten boter geworden. Begrijp me niet verkeerd; roomboter =quote:Op maandag 8 mei 2006 14:20 schreef Quispi het volgende:
Die roomboter danerolles zijn niet lekker, die zijn veel te vet![]()
Om on-topic te blijven zie mijn reactie in [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzoquote:Op maandag 8 mei 2006 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat komt omdat je naast je rauw gehakt verslaving ook nog rolmopsen inclusief alle azijn uit het potje naar binnen werkt.En rauwe citroenen uit het vuistje.
Sambal zó uit het potje.
Rauwe spekjes oppeuzelt.
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Om on-topic te blijven zie mijn reactie in [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
Martijn! hebben we toch nog iets gemeenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Om on-topic te blijven zie mijn reactie in [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
Oeps daar lijkt het dus wel opquote:Op maandag 8 mei 2006 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Martijn! hebben we toch nog iets gemeen![]()
In Maleisië hebben ze sateetjes, ook lekker! (pas wel op waar je ze koopt, je kunt er ook goed ziek van wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:35 schreef Coolfool het volgende:
Oh oh, ik krijg toch plotseling weer trek in die dingen! Gauw nog een keer eten voordat ik op vakantie ga want in Maleisië hebben ze die dingen vast niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |