Hè, laat me nou even. Ik geniet er zo van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:23 schreef Jane het volgende:
Ik wil net zeggen, zo ken ik je helemaal niet.
Het is inderdaad mogelijk dat ik alle andere nachten niet mezelf ben. Dat sluit ik geenszins uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
Is dat zo?
Het komt er allemaal vrij natuurlijk uit, hoor.
Oh, geniet maar lekker hoor. Het heeft eigenlijk ook wel wat als iemand je probeert uit de kleren te praten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, laat me nou even. Ik geniet er zo van.
Kijk, voor dit soort complimentjes doe ik het dus, hè?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:27 schreef Jane het volgende:
Oh, geniet maar lekker hoor. Het heeft eigenlijk ook wel wat als iemand je probeert uit de kleren te praten.
Ga jij dan uit de kleren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:27 schreef JAM het volgende:
Zal ik de smeerpijperij dan maar weer voor m'n rekening nemen?.
Ja hoor. Wacht, dan doe ik ze eerst weer even aan, okay?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:29 schreef Jane het volgende:
Welterusten Lamon.
[..]
Ga jij dan uit de kleren?![]()
![]()
De Top 2000, is dat niet de 'Serious Request' voor mensen die ouder zijn dan ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:53 schreef Jane het volgende:
Zit lekker naar de Top 2000 te luisteren
Ik had er een uur later ook last van.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
Poeh, gelukkig hoeven we dat weer een jaar niet meer mee te maken.
Wilde plannen?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef broer het volgende:
Ik had er een uur later ook last van.
En wie weet wat er vannacht nog allemaal gebeurt...
Och, wat is wild? Ik voorzie dat mijn drankvoorraadje er vannacht doorheen gaat. En oprakende drank vind ik niet echt wild. Maar wild is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:24 schreef Xenia het volgende:
Wilde plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |