Precies zo ver ben ik ook heen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:31 schreef Lamon het volgende:
Mooi zo, dan kan ik nu ik weer op mijn stoel geklommen ben waar ik zojuist vanaf lazerde, nog even vertellen dat ik volgens mij ver genoeg heen ben om te gaan slapen.
Slaap lekker, Lamon!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:31 schreef Lamon het volgende:
Mooi zo, dan kan ik nu ik weer op mijn stoel geklommen ben waar ik zojuist vanaf lazerde, nog even vertellen dat ik volgens mij ver genoeg heen ben om te gaan slapen.
Het maakt niets uit IR, je bent toch een held. Anders hadden we nu weer 20 delen met die dramatische fout in de titel gezeten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga editen hoor. Overigens ben ik zeker geen bikkel want ik sliep al om kwart over 10.
Hoezo ánders? Je bent hier nooit meer.quote:Op zondag 25 december 2005 01:36 schreef Xenia het volgende:
Ik ben te vroeg.
Dat gebeurt me anders nooit![]()
Ik ben hier al 2 dagenquote:Op zondag 25 december 2005 01:41 schreef Arcee het volgende:
Hoezo ánders? Je bent hier nooit meer.![]()
Hoi.
Ja, haske laat.quote:
Hehe, dat idee had ik al.quote:Jouw schuld!![]()
Moet ik mijn inkoppertje nog intypen, of kun je hem zelf verder wel invullen?quote:Op zondag 25 december 2005 01:36 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh, hier ben ik lang niet geweest.
Nou PingPong nog en het feest is compleet.quote:Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef tong80 het volgende:
Dan kom ik ook langs
quote:Op zondag 25 december 2005 01:44 schreef Xenia het volgende:
Het feest is compleet!
Ja, hallo!quote:Op zondag 25 december 2005 01:44 schreef broer het volgende:
het feest is compleet.
quote:Op zondag 25 december 2005 01:44 schreef Xenia het volgende:
Arcee, tong én broer. Het feest is compleet!
Memory Lane, againquote:Op zondag 25 december 2005 01:44 schreef broer het volgende:
Nou PingPong nog en het feest is compleet.
Nee, dat 4:30 uur enzo is er wel af.quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 01:48 schreef Arcee het volgende:
500. (503) Xenia 13718 (+57)
Maar je stijgt wel weer met stip terug de top 500 in.
Ja hier ook. Ben aan het 'vakantieposten'.quote:Op zondag 25 december 2005 01:50 schreef Arcee het volgende:
Nee, dat 4:30 uur enzo is er wel af.
Overigens post je wel in het semi-bikkeltopic.
Lamons Bikkeltijd, Deel 32quote:Op zondag 25 december 2005 01:52 schreef Xenia het volgende:
Ja hier ook. Ben aan het 'vakantieposten'.![]()
Is er ook een bikkeltopic?![]()
Hoe laat is het daar ontopic?quote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef Arcee het volgende:
Lamons Bikkeltijd, Deel 32
Denk niet dat ik daar nog ontopic in kan posten vandaag.
3:00 uur op een doordeweekse dag, volgens mij. En 1:00 uur in 't semi-topic.quote:
Nu al?quote:Op zondag 25 december 2005 02:03 schreef Arcee het volgende:
3:00 uur op een doordeweekse dag, volgens mij. En 1:00 uur in 't semi-topic.
Daar zitten we nu precies tussenin. Mooi moment om te gaan slapen.
Truste Xeen.(semi-)bikkels.
John Denver. Als ik geen 3FM wilde luisteren, zou ik dat aanzetten.quote:Op zondag 25 december 2005 02:08 schreef tong80 het volgende:
Arceee kijkt natuurlijk geen BBC. Geweldige nummers en mijn nummer één of all tome ook nog ens
Zit je nu Nederlands, Engels en Duits in 1 zin te proppen?quote:Op zondag 25 december 2005 02:57 schreef broer het volgende:
O, sorry. Ik wist niet dat sir Cliff tegenwoordig salonfähig was onder semi-bikkelaars.
Laat dat maar aan mij over. Als ik stoer met mijn talenkennis kan zwaaien, dan doe ik dat.quote:Op zondag 25 december 2005 02:59 schreef Xenia het volgende:
Zit je nu Nederlands, Engels en Duits in 1 zin te proppen?![]()
Dat klinkt dramatisch.quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Eerste kerstdag overleefd.
Mijn neutrale blik tijdens kerstquote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, ik heb een nieuwe foto in m'n fotoboek gezet:
[afbeelding]
Typisch zo'n kerstactiviteit.
Nou, het viel best mee. Ik zat met m'n ouders bij m'n oma en het was minder tragisch dan gedacht. Maar morgen gewoon met een aantal vrienden, dus dan moet het echt leuk worden.quote:
Valt nog best mee hoor, met die kaalheid.quote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn neutrale blik tijden kerst:
[afbeelding]
Ik ga de 28-ste het vriendenfeestje houden, vonden we wel zo gepast. Lekker tussen de feestdagen in.quote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, het viel best mee. Ik zat met m'n ouders bij m'n oma en het was minder tragisch dan gedacht. Maar morgen gewoon met een aantal vrienden, dus dan moet het echt leuk worden.
Hmmm, ik zit niet echt te genieten van de Kerst, maar ik heb vandaag gewoon lekker rustig bij mijn ouders gezeten. Relaxed, geen opgeblazen gedoe of zo. En ik zit nu ook nog in Amsterdam. Blijf slapen omdat ik nét ietsje teveel wijn op heb om nog naar huis te rijden.quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, Jane.
Hoe heb jij het overleefd?
WAAROM gourmet iedereen? Ik heb vandaag gewoon een eenvoudig maar wel voedzaam 4-gangendiner op zonder idiote fratsen maar wel met lekker eten en dat hoop ik morgen ook te krijgen (maar dan met veel meer drank). Gourmetten vind ik een soort survival-of-the-fittest idee. Misschien appelleert het aan oergevoelens, maar verder vind ik het nogal veel gekloot. En zéker met kerst (kom op zeg, nette kleren aandoen en dan alles laten onderspetteren).quote:Op maandag 26 december 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
daarna naar de familie om te.. gourmetten.
Wat ben je ook een verstandig mens, Jane.quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, ik zit niet echt te genieten van de Kerst, maar ik heb vandaag gewoon lekker rustig bij mijn ouders gezeten. Relaxed, geen opgeblazen gedoe of zo. En ik zit nu ook nog in Amsterdam. Blijf slapen omdat ik nét ietsje teveel wijn op heb om nog naar huis te rijden.
Maar ja, zit nu dus wel al anderhalf uur te Fok!ken via hun inbelverbinding, dus ik moet er maar mee kappen, denk ik.
Welterusten alvast, mensen.![]()
Wist ik het maar.quote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
WAAROM gourmet iedereen?
Ik zal het in gedachte houden.quote:Op maandag 26 december 2005 01:39 schreef broer het volgende:
Ik heb het ook overleefd. Sterker nog: het was niet eens vervelend. De truc is volgens mij gewoon: na tweeënhalf uur weer naar huis gaan. Lang genoeg om aan de je-bezoekt-ons-toch-wel-behoefte van mijn ouders te voldoen en kort genoeg om er geen traumatische ervaring van te maken.
Wasda? Is dat goed of niet mijn ding?quote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mingus
Niet mijn ding dus.quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's GJAZZ!
Charles Mingus. Jazz. Tsja, weet ik niet. Het is even wennen, maar ik vind het erg fijn. Je moet het meestal wel een paar keer horen. Maar probeer bijvoorbeeld eens 'Better git it in your soul' van het album Mingus Ah Um (of gewoon het hele album). Dat is lekker toegankelijk en toch leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wasda? Is dat goed of niet mijn ding?
Een beetje? Wat dacht je van diep, broer?quote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef broer het volgende:
O, trouwens: omdat ik vergeten was eten te kopen, zat er niets anders op dan Chinees halen. Gelukkig maar, want nu ben ik in het bezit van zo'n typisch Chinese kalender. Wat vinden jullie: kun je zo'n kalender tegenwoordig gewoon op je wc hangen of moet je je dan tóch een beetje schamen?
Ik kies dan wel voor optie 2, maar zou het toch zeker doen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef broer het volgende:
O, trouwens: omdat ik vergeten was eten te kopen, zat er niets anders op dan Chinees halen. Gelukkig maar, want nu ben ik in het bezit van zo'n superkoele typisch Chinese kalender. Wat vinden jullie: kun je zo'n kalender tegenwoordig gewoon op je wc hangen of moet je je dan tóch een beetje schamen?
Echt waar!? Ik dacht dat Chinese kalenders tegenwoordig wel mochten van de smaakpolitie.quote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een beetje? Wat dacht je van diep, broer?
Doet me deugd. Want ik ben zwaar fanatiek muziek aan het luisteren. En als het 's nachts eenmaal zo ver is, wat niet zo heel vaak gebeurt, dan is echt het einde zoek.quote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een zeer normale toestand voor dit deel van de kerst.
Heb ik ooit die indruk achtergelaten dan?quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heeft Lamon geen lang haar?
Nooit gehad, zelfs?quote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb ik ooit die indruk achtergelaten dan?
Nahquote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
Heb ik ooit die indruk achtergelaten dan?
Ik kan wel even een foto maken van het nieuwe uiterlijk van mijn toilet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat ik bij iemand gebruik maak van z'n toilet
en vervolgens exact dezelfde kalender zie hangen.
Ik ben zwak. Ik kan dat soort teleurstellingen simpelweg niet aan.
Neeeeeeeeee...quote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kan wel even een foto maken van het nieuwe uiterlijk van mijn toilet.
Ik heb het idd wel gehad ooit trouwens.quote:
Ik hou het de komende week bij 3FM. De luisteraars blijken een mooie en afwisselende smaak te hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Lamon het volgende:
Want ik ben zwaar fanatiek muziek aan het luisteren.
Dat maakt het bezoek morgen er alleen maar leuker op.quote:Ik stap compleet lazerus mijn bed in deze komende ochtend, dat weet ik nu al.
Dan ken ik je zeker nog uit een ver verledenquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het idd wel gehad ooit trouwens.
In een ver, ver verleden.
Maar het was toen te dik en onbuigzaam, dus ik leek meer op een yorkshire terrier, dan een rockster. En dat was niet het beoogde effect.
En nu ben ik te kaal voor lang haar.
Zie je wel! Ik wist het!quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het idd wel gehad ooit trouwens.
In een ver, ver verleden.
Weet je trouwens waarom ik dat doe?quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef broer het volgende:
Ik hou het de komende week bij 3FM. De luisteraars blijken een mooie en afwisselende smaak te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |