quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet weten.
Net zoiets als een nieuwe hond nemen als de andere nog maar net dood is![]()
nee, ze is ziek, en niet door mij (hoop ik)! Maar inmiddels begin ook ik half ziek te worden door al dat onregelmatige slapen en teveel drinken en roken door al die dingen die ik gevolgd heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]je vriendin is je plaats aan het opwarmen snap dat dan
. En anders kun je nog steeds op haar gaan liggen
![]()
Waar is ze dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebben jullie vragen??![]()
Nâh, ik wil haar wel effe geven kan ik eindelijk effe piesen en een shaggie draaien.
Hier komt zij.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je bent helemaal niet eng, je bent gewoon nog steeds dezelfde lueve cuall. Alleen nu met afkickverschijnselen![]()
klinkt beide niet bestquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ze is ziek, en niet door mij (hoop ik)! Maar inmiddels begin ook ik half ziek te worden door al dat onregelmatige slapen en teveel drinken en roken door al die dingen die ik gevolgd heb.
Hulp is nabij, ik ben er weerquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ja maar moet ik dan maar zo een hele pagina over gaan slaan en niét meer reageren??
Oh ik ben echt verloren, BB5 word echt mijn ondergang![]()
![]()
ben je nu henriette?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
het gaat mij boven mihjn pet
Hii kreeg hulp van rob.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
Had ze niet wat harder kunnen knijpen
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
het gaat mij boven mihjn pet
hij zit gewoon met ons te fuckenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:28 schreef Coos het volgende:
hij komt er zo aan . ik begrijnp hier nietsa van
Ja joh. Alsof hij een harem heeft die niet kan schrijvenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zit gewoon met ons te fucken![]()
Niet zo moeilijk te begrijpen hoor, we willen gewoon alles horen over Coosquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:28 schreef Coos het volgende:
hij komt er zo aan . ik begrijnp hier nietsa van
Is ook nog niet verplicht om te kijken daar hoor. Maar stond op dat stomme bord dat ze in de tuin plaatsten gisteravond.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Trusten demins![]()
![]()
Voel het nu al aankomen, zit hier straks helemaal alleen nog steeds op f5 te rammen![]()
Jij blijft wel hier he, ja toch, ja toch.quote:
76 kg. bij 1.87m.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, doe eens een boekje open over Coos, hoeveel weegt hij?![]()
Klote Rob, dus het is zijn schuld allemaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hii kreeg hulp van rob.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet toch zeggen dat dit erg tegenviel. Had wel verwacht dat ze een boekje over je open zou doen. Dit is alsof je met iemand wed dat Joost een dag z'n mond dicht houd zonder dat hij het weet. Volkomen kansloos en niets toevoegend....quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:30 schreef Coos het volgende:
Zó, dus nooit meer iets zeggen over mij!!!![]()
Hoe dronken wil je Hein hebben??
Als ze maar niet aan me gaat zitten straks.
Of dat ze als ik morgenochtend wakker wordt weer ineens naast me ligt.![]()
Brrr....![]()
lol...quote:
Ik had het van je verloofde willen horen, die lijkt me betrouwbaarderquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:32 schreef Coos het volgende:
[..]
76 kg. bij 1.87m.
Kèn net toch??
Geen vet!!![]()
Hoi, nog niet afgekickt dus ben er ook weerquote:
Ja klopt, ik heb gister na de finale maar een eigen roos geplukt, streamverslagen maken hoeft nu toch niet meer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha, hebben jullie je toch maar losgerukt![]()
Hallo Henkquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hulp is nabij, ik ben er weer![]()
![]()
![]()
Jezus, ik moet gelijk weer 3 pagina's terug bladeren![]()
Is BB wel afgelopen![]()
Nee hoor, ik zwaaide gedag naar Lovebear en ik zei meteen Henk gedag, dat scheelt weer een postquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lol...
Je had verkeerde quote.![]()
Je zei "Hai Henk" tegen een welterusten zeggend beertje![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:33 schreef Bartoli het volgende:
ik ben ook weg. Kan nu eens wat vroeger gaan slapen
truste voor straks dudes en schatjes
Ah ok, vond het er iig erg komisch uitzien. Komisch genoeg om nog steeds te lachen. nm dat afkicken doet erg rare dingen met me.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zwaaide gedag naar Lovebear en ik zei meteen Henk gedag, dat scheelt weer een post![]()
Als zij dat in begrijpelijk Nederlands via een toetsenbord de wereld ervan kond kon doen, wel ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had het van je verloofde willen horen, die lijkt me betrouwbaarder![]()
Trustequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:33 schreef Bartoli het volgende:
Hoi Henkquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi, nog niet afgekickt dus ben er ook weer![]()
Trustequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:33 schreef Bartoli het volgende:
Nee hoor, ik ben je rots in de brandingquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij blijft wel hier he, ja toch, ja toch.Jij laat me toch niet alleen. Niet nu..... HELLUP!!!!
![]()
yeps dat is mij iig ontgaan dus vertel je verhaal.......Of typ maar in wat zij zegt !!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als zij dat in begrijpelijk Nederlands via een toetsenbord de wereld ervan kond kon doen, wel ja.![]()
Dit is die verloofde die 18 maanden rij-ontzegging heeft , of is dat je ontgaan??
Ja, dat is me ontgaan. Je denkt toch niet dat ik een dossier van je bijhoud hèquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als zij dat in begrijpelijk Nederlands via een toetsenbord de wereld ervan kond kon doen, wel ja.![]()
Dit is die verloofde die 18 maanden rij-ontzegging heeft , of is dat je ontgaan??
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:32 schreef Coos het volgende:
[..]
76 kg. bij 1.87m.
Kèn net toch??
Geen vet!!![]()
Oh gelukkig, nou voelt het weer helemaal vertrouwtquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi, nog niet afgekickt dus ben er ook weer![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben je rots in de branding![]()
Afscheid nemen van BB![]()
Die reed 25 meter vanaf de kroeg vol in een geparkeerde auto met nog twee mensen er in.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
yeps dat is mij iig ontgaan dus vertel je verhaal.......Of typ maar in wat zij zegt !!!
Ja ik zag het gisteren al ergens. Leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb gister na de finale maar een eigen roos geplukt, streamverslagen maken hoeft nu toch niet meer.
Daar is ze dan mooi klaar mee, ouwe zuipschuit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Die reed 25 meter vanaf de kroeg vol in een geparkeerde auto met nog twee mensen er in.![]()
Bijna niets gedronken. Zegt zij.Alle meters sloegen door. Maar voor 4100 euro aan haar eigen auto en 2100 euro aan de andere auto was alles weer opgelost op dat rijbewijs na dan. Dus nu ben ik steeds de BoB.
![]()
........en geen nederlands kan schrijvenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hè bahquote:
Je moet een nieuwe hond ook nemen Voordat de oude is weggegaan (ingeslapen,overleden)quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
, ik moest wel 2x kijken wat ik nou eigenlijk zag
![]()
Soms denk ik weleens.......?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Suggereer je dat ze altijd dronken is?
Je gaat mij toch niet beschuldigen van collaboratie met 'den allochtoon'??quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:43 schreef cuall het volgende:
[..]
........en geen nederlands kan schrijven![]()
Hoi A-en-M en de rest allemaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:37 schreef A-en-M het volgende:
Hoi Henk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |