Tja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kom jou ook overal tegen op FOK!
Dat gaat dan richting 2007 of 2008 ergens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar. Zullen wij eens met z'n tweeën naar NY?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef komrad het volgende:
Weet je wat me altijd bij zal blijven:
' Stand clear of the closin' doors, please '
Ja, en?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat gaat dan richting 2007 of 2008 ergens.
Dat zinnetje van de express trains is nog duidelijk te horen maar van die gasten in de local trains moet je er echt voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef kepler het volgende:
[..]
met zo'n duidelijke Amerikaanse stem
en dan zijn er werkzaamheden/vertragingen en roept de conducteur iets. En dan versta je er echt geen kont vanBeetje gebrabbel en gekraak komt er uit de speakers dan...
Hilltop Hostelquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef mouzzer het volgende:
Welk hostel in Washington was dat? Ik zit over ruim een maand enkele dagen in Washington en dan door voor weekje in New York en we gaan ook in hostels slapen dus tips over goede hostels zijn welkom.
Ik had niet eens een klokquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef komrad het volgende:
maakt niet uit, maar ik zou dat niet op de minuut weten, ik kijk sowieso weinig op mijn horloge als ik op vakantie ben
Ga naar Top Of The Rock.quote:
Houston, Texas? 2 weekjes Houston Texasquote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef Drive-r het volgende:
Ik weet dat het niet echt bij NY hoort, maar kon geen goed algemeen USA topic vinden en al helemaal niks over Houston... Maar goed, daar moet ik binnenkort dus zijn. Ik ga voor 1 of 2 weken naar een offshore project in de Golf voor wat onderzoek. Ik vlieg met de chopper vanaf Houston, maar zit daar met een beetje mazzel wel met een dag of wat tussen de vluchtje naar het de Golf en Nederland. Wat doe ik met mijn spaarzame tijd? Cultuur boeit me niet enorm in de vs, maar een drankje en hapje gaan er altijd in. Verder nog mooie gebouwen/civiele projecten? Ik vertrek vrij snel, wordt waarschijnlijk beetje laatste moment iets...
Het centrale VS topic is: Rondreizen door de USA.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef Drive-r het volgende:
Ik weet dat het niet echt bij NY hoort, maar kon geen goed algemeen USA topic vinden en al helemaal niks over Houston... Maar goed, daar moet ik binnenkort dus zijn. Ik ga voor 1 of 2 weken naar een offshore project in de Golf voor wat onderzoek. Ik vlieg met de chopper vanaf Houston, maar zit daar met een beetje mazzel wel met een dag of wat tussen de vluchtje naar het de Golf en Nederland. Wat doe ik met mijn spaarzame tijd? Cultuur boeit me niet enorm in de vs, maar een drankje en hapje gaan er altijd in. Verder nog mooie gebouwen/civiele projecten? Ik vertrek vrij snel, wordt waarschijnlijk beetje laatste moment iets...
In the City that never sleeps is het nooit dood.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:54 schreef Takemenow het volgende:
Dooie boel hiero....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |