Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou echt dolgraag willen, maar ik ga nog liever dood
Vet!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ja, overigens krijgen die mutsen dit jaar een opvolger, oranje handschoenen!!!!!
kan je beter in de grote tent gaan staan waar ze zich omkleden. Dan zie je ze in hun blote hol staanquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:32 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga langs rijden en kijken naar alle harde tepeltjes van dames..
Dan mag je jezelf best zeldzaam kansloos noemen ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:32 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga langs rijden en kijken naar alle harde tepeltjes van dames..
dan zou ik ook wel meedoenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef rutger05 het volgende:
Nee. Ik wil echter wel meedoen als de locatie wordt verplaatst (op kosten van Unox) naar een tropisch strand en daarnaast voor een later tijdstip wordt gekozen.
Bij een gratis reisje naar een tropisch strand zou ik het ook wel doen jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef rutger05 het volgende:
Nee. Ik wil echter wel meedoen als de locatie wordt verplaatst (op kosten van Unox) naar een tropisch strand en daarnaast voor een later tijdstip wordt gekozen.
Hebben ze op het kamp geen ludieke nieuwjaarsactie?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf hebje daaraan ? alsof je neit naar het zwembad kunt gaan.
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 december 2005 01:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Hebben ze op het kamp geen ludieke nieuwjaarsactie?
met zn allen van de St Pietersberg afslippen ofzo?
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Biancavia het volgende:
Ik roep elk jaar dat ik mee ga doen!
11 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef Intrepidity het volgende:
Hoe laat is dat eigenlijk?
No shit, ik wilde nog wel speciaal gaan voor z'on muts naja nu ga ik dus niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ja, overigens krijgen die mutsen dit jaar een opvolger, oranje handschoenen!!!!!
Tssquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Kortom : in een tering koude zee springen wat geen nut heeft.
Je kunt in principe een oude vespa kopen he gek, en dan gewoon een vijver inslippen, voor de noobs:
[afbeelding]
Kan je bij mij komen douchenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef Avani het volgende:
Ik wil dit jaar wel meedoen eigenlijk.Dat moet je gewoon een keer gedaan hebben.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou echt dolgraag willen, maar ik ga nog liever dood
Ik kleed me nooit om, stap gewoon zo de tram in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
Een nieuwjaarsduik in de middellandse zee is nog tot daar aan toe maar om je nou met een bende heaumeaux met zijn allen de noordzee in te flikkeren en daarna gezellig samen om te kleden. Nee, dat gaat me toch te ver, lekker niet dus
Misschien dan wel als je je weer wat beter voelt?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:33 schreef Mabelle het volgende:
Nee bedankt!!! ..... Ben net ziek geweest![]()
Werdt er nog soep uitgedeeld?quote:
Was inderdaad kuttemperatuur; niks aan. En ik haat gezelligheid als ik een kater heb; en het leek me rustiger dan andere jaren; en wat bestaan er een mogolen als je zo eens rondkijkt daar. Kortom: minder dan andere jaren.quote:
Een oranj/geel--getinte kilt?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik was er dit jaar ook weer van de partij
We waren wel ietsjes te laat omdat we uit Antwerpen moesten komenWe doken er in toen iedereen er al uit was
Geheel gekleed in Braveheart-stijl
Dus gekleed in een kilt en blauwe schmink
Nee, gewoon donker roodquote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een oranj/geel--getinte kilt?
Dan heb ik je zien lopen![]()
Ik denk dat ik je heb zien lopen dan. Je liep vanaf zee gezien richting de linkse tent?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Nee, gewoon donker roodToen wij naar het strand liepen kwamen we wel een hele hoop mensen tegen die van het strand kwamen
Dus als je twee gasten in kilt heb zien lopen, waarvan eentje in een blauwe badjas...
We gingen uiteindelijk met z'n drieën in kilt de zee in2x zelfs
Yep! Die was ondertussen helemaal leegquote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je heb zien lopen dan. Je liep vanaf zee gezien richting de linkse tent?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan je beter in de grote tent gaan staan waar ze zich omkleden. Dan zie je ze in hun blote hol staan
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat ik ervan heb gezien is, dat niemand het water induikt. De meute rent een stukje de zee in, en gaat daarna met droge haartjes snel richting strand. Hoezo nieuwjaarsduik?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
Afgelopen keer voor de 4e keer erin gedoken en nog nooit is er iemand van ons groepje met droge haren uit gekomen
Veel wel, sommige maar tot hun knieenquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat ik ervan heb gezien is, dat niemand het water induikt. De meute rent een stukje de zee in, en gaat daarna met droge haartjes snel richting strand. Hoezo nieuwjaarsduik?
Ja, grrrrr. Klotefotograaf heeft onze foto er gewoon niet op gezetquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:27 schreef Lethe het volgende:
[..]
waarsch. iemand die zelf niet mee gedaan heeft...
maar heb je je foto's al gevonden ondertussen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |