Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou echt dolgraag willen, maar ik ga nog liever dood
Vet!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ja, overigens krijgen die mutsen dit jaar een opvolger, oranje handschoenen!!!!!
kan je beter in de grote tent gaan staan waar ze zich omkleden. Dan zie je ze in hun blote hol staanquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:32 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga langs rijden en kijken naar alle harde tepeltjes van dames..
Dan mag je jezelf best zeldzaam kansloos noemen ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:32 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga langs rijden en kijken naar alle harde tepeltjes van dames..
dan zou ik ook wel meedoenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef rutger05 het volgende:
Nee. Ik wil echter wel meedoen als de locatie wordt verplaatst (op kosten van Unox) naar een tropisch strand en daarnaast voor een later tijdstip wordt gekozen.
Bij een gratis reisje naar een tropisch strand zou ik het ook wel doen jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef rutger05 het volgende:
Nee. Ik wil echter wel meedoen als de locatie wordt verplaatst (op kosten van Unox) naar een tropisch strand en daarnaast voor een later tijdstip wordt gekozen.
Hebben ze op het kamp geen ludieke nieuwjaarsactie?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf hebje daaraan ? alsof je neit naar het zwembad kunt gaan.
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 december 2005 01:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Hebben ze op het kamp geen ludieke nieuwjaarsactie?
met zn allen van de St Pietersberg afslippen ofzo?
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Biancavia het volgende:
Ik roep elk jaar dat ik mee ga doen!
11 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef Intrepidity het volgende:
Hoe laat is dat eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |