Is er ook een deel 1 ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog wat andere caps staan hier:
Ingrid Deel II
Cuall is een mini-mensquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
....ik ben 1.59 m, weeg 48 kg en ben blond, ik kijk vaak erg ondeugend (zeggen anderen hoor) en heb contactlenzen.
Hobby's: BB5, motorrijden en ik hou van spannende dingen![]()
Ik heb een hekel aan koken en de huishouding, dus als je op zoek bent naar een huishoudster kun je van mij direct de stront in zakken.
.......![]()
zat je het eigenlijk wel tegen mij te praten
![]()
Eindelijk kan ik je persoonlijk feliciteren!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
bedankt allemaal!![]()
Trouwens Top TT(al zeg ik het zelf
)
Kan nog héél lang durenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op welke termijn begint het zo'n beetje te helpen dan![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik mis BB![]()
Ik mis de streams![]()
Ik mis het huis![]()
Ik mis de bewoners![]()
Ik mis de muis![]()
![]()
ik mis de baviaan van I_doubt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik mis de muis ook, wat zou er met dat arme beest gebeurd zijn?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik mis BB![]()
Ik mis de streams![]()
Ik mis het huis![]()
Ik mis de bewoners![]()
Ik mis de muis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Join the clubquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
eigenlijk is het best kut op het moment
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan nog héél lang duren, maar kan ook maar zo morgen over zijn.
Ik val denk ik onder de categorie waarbij het lang gaat duren, en ik ben bang jij ook![]()
Ik vind koken leuk, ben dol op motoren, lezen en geschiedenis, ben ook blond, 1.90, maar inderdaad huishouden is niet mijn favoriet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
....ik ben 1.59 m, weeg 48 kg en ben blond, ik kijk vaak erg ondeugend (zeggen anderen hoor) en heb contactlenzen.
Hobby's: BB5, motorrijden en ik hou van spannende dingen![]()
Ik heb een hekel aan koken en de huishouding, dus als je op zoek bent naar een huishoudster kun je van mij direct de stront in zakken.
.......![]()
zat je het eigenlijk wel tegen mij te praten
![]()
Het is ook geen grote motor hoor! Meer een damesbrommer met klosjes!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Cuall is een mini-mensen dat ook nog op de motor
fok stelletje in de maak geloof ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk, ben dol op motoren, lezen en geschiedenis, ben ook blond, 1.90, maar inderdaad huishouden is niet mijn favoriet.
thnx doed!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:31 schreef demins het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik je persoonlijk feliciteren!
Van harte PIK!
![]()
Niks minimens!!!! Je weet niet half hoe lekker dat is. Ik heb een vriendin die is nog twee centimeter korter en weegt hetzelfde als Cuall.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Cuall is een mini-mensen dat ook nog op de motor
ja ze had het laatst over baviaan (weet niet meer waar het vandaan komt) dus vandaarquote:
Het zal hooguit wat makkelijker zijn om de rollator vooruit te duwen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Niks minimens!!!! Je weet niet half hoe lekker dat is. Ik heb een vriendin die is nog twee centimeter korter en weegt hetzelfde als Cuall.
WEET JIJ WEL HOE LEKKER DAT IS?????![]()
Vertel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Niks minimens!!!! Je weet niet half hoe lekker dat is. Ik heb een vriendin die is nog twee centimeter korter en weegt hetzelfde als Cuall.
Dat probeer ik nu al de hele tijdquote:
Okee ik kop hem wel in danquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, hoor! Cuall heeft haar dag niet. Dat was een peptalk van lik me vestje. Je kan het! Je wil het. Je gaat het doen! Je wordt een voorbeeld voor ons allemaal! En voorall voor Cuall!.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een peptalk, ik ben een hopeloos geval![]()
![]()
![]()
Oh dan heb je mij dus niet nodig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
De baviaan stond op nr 3 op de lijst van vele mensen, meestal achter de favoriet van de desbetreffende persoon en "Die muis"quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ze had het laatst over baviaan (weet niet meer waar het vandaan komt) dus vandaar. Het is min of meer zijn eigen leven gaan leiden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |