quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, moet hier ook buiten roken
Ja goed. Maar als programmamaker MOET je toch juist wel de INTENTIE hebben om een compleet beeld te geven. Dat lukt nooit voor de volle 100%, dat begrijp ik wel, maar het STREVEN zou er moeten zijn. Waar zijn we in godsnaam anders mee bezig?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.![]()
Ook mijn dochter vond hem vanaf het begin een kanshebber. Zij ziet zag ook alleen maar de reguliere en heeft nooit iets verkeerds van hem gezien, zei ze door de telefoon.
Het beeld wat Talpa liet zien op de reguliere was niet het totaalbeeld van Joost wat we op de streams zagen. Maarja.... zo was het bij meerdere personen. Die werden door Talpa op een bepaalde manier neergezet in de reguliere die afweek van het totaalbeeld.
Je kunt ze echter nooit verwijten maken over oneerlijkheid, want dan verdedigen ze zich dat ze momentopnamen hebben laten zien en niet de intentie hadden om een beeld van de persoon weer te geven![]()
en ze vraagt nooit ergens naarquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar bed en m'n vriendinnetje ligt al te slapen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En hoe belachelijk was de hereniging tussen Lieske en haar ouders![]()
D'r ma moest d'r zelfs zeggen even naar d'r vader toe te gaan. Ze pakt hem vast en begint gelijk te krijsen en te zwaaien "hey Channie"
Asociale, blonde, meelopende teringdwerg![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Neen, ik had het eigenlijk niet tegen jou.
Ik had je even over het hoofd gezien door je lengte.
Maar omdat je een meisje uit de streek ben had ik al eerder tegen jou gezegd dat je na BB bij mij in therapie kan.![]()
Oude liefde roest niet!!![]()
Dat was BB1 meen ik, en dat was een paar dagen erna, toen hadden we nog een soort 'nazorg'quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een finale herrinneren waar ook nog 2/3 minuten van het eindfeest werd uitgezonden
Dingen zijn ook in de herhaling toch weer leukquote:
Hier moet ik dus zeker gelijk ingeven. En waar Talpa mee bezig is?? Onder valse voorwendselen manipuleren heet zoiets geloof ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ja goed. Maar als programmamaker MOET je toch juist wel de INTENTIE hebben om een compleet beeld te geven. Dat lukt nooit voor de volle 100%, dat begrijp ik wel, maar het STREVEN zou er moeten zijn. Waar zijn we in godsnaam anders mee bezig?
Wat leuk dat je al die gekke caps hebt bewaard. Ik heb vandaag alles dat me niet beviel, weggeflikkerd.quote:
ik heb ook hulp nodig ben ik bangquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was BB1 meen ik, en dat was een paar dagen erna, toen hadden we nog een soort 'nazorg'![]()
dat klinkt al viesquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
het is dat je jarig bent
grr wat heb ik de schurft aan mensen die zo weg zijn van zichzelf, dat ze bijna in hun eigen kont kruipen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Cuall is een mini-mensen dat ook nog op de motor
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Dingen zijn ook in de herhaling toch weer leuk, ik heb de filmpjes van PC eend al zeker 4x bekeken vandaag en die worden ook steeds leuker
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
het is dat je jarig bent
grr wat heb ik de schurft aan mensen die zo weg zijn van zichzelf, dat ze bijna in hun eigen kont kruipen
een 3e handje mss (ask Linda)quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb ook hulp nodig ben ik bang![]()
Ben je rijk?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk, ben dol op motoren, lezen en geschiedenis, ben ook blond, 1.90, maar inderdaad huishouden is niet mijn favoriet.
Moe je t lichtje op de gang laten branden als je naar bed gaatquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:53 schreef demins het volgende:
Ik ben bang....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |