Jamaar jamaar, tis vandaag ook echt vrijdagquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. duhhhhh! Die kut boeken en kaarten werken niet!
Nee hoor... maar Ang3l kwam online op MSN en dan word ik als het ware getriggerd om even te kijken wat voor onzin meneer hier allemaal typt. Omdat ik hem van zijn begeleider een beetje in de gaten moest houden (eigenlijk omdat zijn begeleider er gewoon zelf geen zin meer in heeft). Vandaar. Maar het is niets persoonlijks hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag Parleur, heb je nu weer een halve avond moeten lurken op precies op het juiste moment die opmerking over het patiencen van Ang3l te kunnen maken,?
dan moet ik je een compliment geven hoor, lijkt wel of jij daar patent op hebt![]()
Ach ga kerstliederen zingenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee hoor... maar Ang3l kwam online op MSN en dan word ik als het ware getriggerd om even te kijken wat voor onzin meneer hier allemaal typt. Omdat ik hem van zijn begeleider een beetje in de gaten moest houden (eigenlijk omdat zijn begeleider er gewoon zelf geen zin meer in heeft). Vandaar. Maar het is niets persoonlijks hoor.
Awww wat liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee hoor... maar Ang3l kwam online op MSN en dan word ik als het ware getriggerd om even te kijken wat voor onzin meneer hier allemaal typt. Omdat ik hem van zijn begeleider een beetje in de gaten moest houden (eigenlijk omdat zijn begeleider er gewoon zelf geen zin meer in heeft). Vandaar. Maar het is niets persoonlijks hoor.
Owh Ang3l... d'rling... Poppedopje van me... Over eten enzo... bij de Makro hebben ze afvalemmers in de aanbieding! Is dat niet keihandig voor in de keuken bij je?quote:
Maar dat is toch wel een heet hangijzer tussen jullie tweequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dr. Sjoerd krijg je toch niet!!! *zucht*quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, tis vandaag ook echt vrijdag
Volgens mij kan je beter in de gaten houden wanneer de koksroom in de aanbieding isquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh Ang3l... d'rling... Poppedopje van me... Over eten enzo... bij de Makro hebben ze afvalemmers in de aanbieding! Is dat niet keihandig voor in de keuken bij je?
ow? weet jij iets over Dr. Sjoerd wat Ang3l en wij niet wetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dr. Sjoerd krijg je toch niet!!! *zucht*
Yeah. Dus ik eet alleen nog maar dingen waar geen gemalen vlees inzitquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Mmm, een koeieoog dat per ongeluk niet goed genoeg vermalen was. Ja, dat heb je wel eens.![]()
Nou die Turk aan de overkant van de Griekquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
wattan donderdag?
( vrijdag dan MacD?)
Maar Ang3l en ik ZIJN gewoon twee meningsverschillen! Daar kan geen jury, op welk terrein dan ook, natuurlijk enige invloed op uitoefenen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel een heet hangijzer tussen jullie twee![]()
en daar blijven jullie ook altijd over mening verschillen is hier al in meerdere posts gebleken
Miisschien moest daar een onafhaneklijke jury op neutraal terrein eens naar kijken
En nee ik ben daarvoor niet beschikbaar![]()
I'd wish..quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
ow? weet jij iets over Dr. Sjoerd wat Ang3l en wij niet weten
(was het lekker? )
Mkayquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar Ang3l en ik ZIJN gewoon twee meningsverschillen! Daar kan geen jury, op welk terrein dan ook, natuurlijk enige invloed op uitoefenen!
Ik weet niet of ik het mag vertellen van Ang3l... maar ik heb echt een WERELD story met Ang3l en koksroom en een supermarktmeisje in de hoofdrol!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter in de gaten houden wanneer de koksroom in de aanbieding is
of was het creme fraish (tering woord)![]()
mompelt iets over ballen en amandelenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag vertellen van Ang3l... maar ik heb echt een WERELD story met Ang3l en koksroom en een supermarktmeisje in de hoofdrol!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag vertellen van Ang3l... maar ik heb echt een WERELD story met Ang3l en koksroom en een supermarktmeisje in de hoofdrol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of hebbik het nu verklapt?
oneeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou die Turk aan de overkant van de Griek
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]Ik sluit niet helemaal uit dat ze in is gestort nadat ons engeltje zeg maar zijn eigen gekluns onbedoeld aan haar had opgebiecht en bij dat storten voor Ang3l is gevallen. Alle andere valpartijen sluit ik volkomen uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of hebbik het nu verklapt?Waarom ken ik jou niet ergens van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |