Er moet immers altijd wel ergens gedicht of gebeeldhouwd worden.... draag zelf ook regelmatig zwarte artistieke pakken..... voor creatieve persoonlijkheden is het zeker done...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Serendips het volgende:
Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...
Meer UB na een nacht te lang op de kroeg te hebben gestaanquote:Op woensdag 28 december 2005 12:41 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
nou ja, begrijp me niet verkeerd. Ik snap wel dat joggingbroeken niet zijn ingeburgerd als normale kleding en je kunt ook echt niet overal met je joggingbroek aankomen zetten zoals dat wel kan met een polo. Echter, het bestempelen dat het alleen voor de sport is ben ik niet met je eens. Ik vind het ook UB kleren.
Ligt wellicht ook aan de type persoon, niet iedereen kan het hebben, net zoals bij die spijkerbroek
Beeldhouwen of dichten doe ik zelden, maar ik ben wel creatief...Niet dat een zwart kledingstuk daar ook maar enige invloed op uitoefent...quote:Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef Solitarias het volgende:
Er moet immers altijd wel ergens gedicht of gebeeldhouwd worden.... draag zelf ook regelmatig zwarte artistieke pakken..... voor creatieve persoonlijkheden is het zeker done...
Lijkt mij ook. Overigens, knap dat je dan de UB uberhaupt haalt!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:56 schreef W1ZZ het volgende:
Meer UB na een nacht te lang op de kroeg te hebben gestaan
maat 48 zegt me niets qua damesmaat. Dat is toch niet de breedtemaat zoals 34x36 bv?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb maat 48 (damesmaat, niet 48 inch) voor broeken, en dus korte dikke beentjes.
dat is echt een nono voor rokjes....
zijn deze maten dan in inch?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:14 schreef Serendips het volgende:
Dit zijn dames met maat 48.
[afbeelding]
[afbeelding]
Damesmaten beginnen doorgaans bij maat 34. Dat is voor echt hele magere meisjes en is bijna een kindermaat. Fotomodellen hebben meestal maat 36. En dat matensysteem loopt op per 2.
34-36-38-40-42-44-46-48
Ik denk dat je t/m maat 42 kunt spreken van vrouwen die geen of niet veel last hebben van overgewicht.
Volgens mij niet, want in Frankrijk heb je 2 punten meer, en in Italie zelfs 4.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zijn deze maten dan in inch?
Allegra Versace beelden krijgt...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Seauphie het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe klein 'n Italiaanse maat 34 dan wel niet is.
Eensch.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
Ik zal me hier wel de woede van Half Fok! mee op de hals halen, maar vrouwen zouden geen sneakers moeten dragen behalve als ze sporten! Ik vind dat zó onvrouwelijk. Mannen eigenlijk ook niet, maar aangezien de meeste van mijn seksegenoten van nature toch lompere wezens zijn vind ik dat het bij hen meer kan...
Soms staat het wel goed. Meestal niet. Dus ik ben het met je eensquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
Ik zal me hier wel de woede van Half Fok! mee op de hals halen, maar vrouwen zouden geen sneakers moeten dragen behalve als ze sporten! Ik vind dat zó onvrouwelijk. Mannen eigenlijk ook niet, maar aangezien de meeste van mijn seksegenoten van nature toch lompere wezens zijn vind ik dat het bij hen meer kan...
Hangt er van af hoe 't complete plaatje er uit ziet,dan kan je pas zeggen of sneakers niet staan....quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
Een broek zonder kontzakken is sowieso al 'n zonde.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef Serendips het volgende:
Ook erg, string boven broek en geen kontzakken:
[afbeelding]
Wat vind jij dan zoal combinates waarin 't wel kan? Misschien zijn ze wel te bedenken, maar dan denk ik nog steeds dat ook in die gevallen nette schoenen mooier zouden zijn!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe 't complete plaatje er uit ziet,dan kan je pas zeggen of sneakers niet staan....![]()
Bij een beetje sportieve look passen ze toch wel... nette schoenen bij een sportief setje is geen gezicht imo.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zoal combinates waarin 't wel kan? Misschien zijn ze wel te bedenken, maar dan denk ik nog steeds dat ook in die gevallen nette schoenen mooier zouden zijn!
Die design uitvoeringen van bepaalde sneaker merken zijn echt wel mooi hoor....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zoal combinates waarin 't wel kan? Misschien zijn ze wel te bedenken, maar dan denk ik nog steeds dat ook in die gevallen nette schoenen mooier zouden zijn!
Voorbeelden? Niet om je te bokken ofzo, ik ben echt benieuwd! Voor de poster hierboven: sportief vind ik niet zo mooi...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Die design uitvoeringen van bepaalde sneaker merken zijn echt wel mooi hoor....
heet jij toevallig niet Maarten?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:21 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Voorbeelden? Niet om je te bokken ofzo, ik ben echt benieuwd! Voor de poster hierboven: sportief vind ik niet zo mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |