De Driemark in Winterswijk toevallig, en heel toevallig meneer Langewouters?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef -Marlii- het volgende:
Leraar economie: Zijn jullie al bijna klaargekomen?
Wij: uhh, klasgenoot fluitert tegen mij: had ie het vast wel gehoord
Leraar iets later: Zo als jullie klaar gekomen zijn zal ik even de antwoorden spuiten
Wij:
In de 2e was het nog grappig met hem
Hij: dan moeten jullie dit van dit aftrekken en dit is de aftrekpost
Maar in de 4e is het helemaal niet grappig meer
dat heb ik dus bij een wiskunde leraresquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef gewooneenuser het volgende:
Leraar natuurkunde had een hele lange reeks vreemde voorwerpen die hij opnoemde als je een getal zei zonder eenheid erbij.
Zoiets ongeveer:
Jij: dat is 40
Hij: 40 wat? pampers, damesslips, punaises of platvoetindianen?
Klopt niet helemaal, het waren er ook nog veel meer. Als er hier iemand is die Ramaekers ook heeft gehad, kan die het wellicht nog verder aanvullen ?![]()
Juh, hier ook één die daar zit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Skyloto het volgende:
[..]
De Driemark in Winterswijk toevallig, en heel toevallig meneer Langewouters?![]()
dus las je zegt 40 Newton gaat zij wat doen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dat heb ik dus bij een wiskunde lerares
wablieft?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dus las je zegt 40 Newton gaat zij wat doen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Skyloto het volgende:
[..]
De Driemark in Winterswijk toevallig, en heel toevallig meneer Langewouters?![]()
toevallig, die heb ik in het tweede gehad voor economie, al weer ruim 2 jaar geleden.quote:
ja ik heb hem dus ook in de 2e gehad en nu weerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:52 schreef Skyloto het volgende:
[..]
toevallig, die heb ik in het tweede gehad voor economie, al weer ruim 2 jaar geleden.
Hoe die nu is weet ik niet, ik heb geen economie meer.
En had je er meer nodig?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef ma_jojo het volgende:
En een wiskunde overhoring. Wiskundeleraar deelt blaadjes uit, iedereen krijgt er minstens 3. Mij geeft hij er 1.
Ik: Meneer, mag ik nog wat blaadjes?
Leraar kijkt naar me, en zegt: Oh, dat heb jij waarschijnlijk niet nodig.![]()
.
Uiteraard. Ik snapte helemaal niet waar die opmerking vandaan kwamquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |