quote:
Dat dacht ik dus ook... maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Podo-?
zojuist zei je ook dat je liever thuis bleefquote:
Ja omdat ik er anders niet meer in komquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zojuist zei je ook dat je liever thuis bleef
ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat erg?
Ben k alles kwijt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
want?
Het is het enige waar k lol uithaal in mn leventje...dus ik moet wat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee schatje je hebt een heel leif koppie, maar wil je dat van mij wel horen
en CDP als het echt zo erg is als je beschrijft zou ik daar geen moeite mee hebben
*biertje aangeef*quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is het enige waar k lol uithaal in mn leventje...dus ik moet wat.
Nog geen R?quote:
dus je kan met korting naar die beursquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik miste de H, maar daar heb ik er nu eentje van..
Neuh, ik zou een gratis tweede kaartje twv ¤ 7,50 kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dus je kan met korting naar die beurs?
je pc bedoel je, daar zijn er meer vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is het enige waar k lol uithaal in mn leventje...dus ik moet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |