wat heb je dan tegen mij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Again.
Die opmerking heb k niet gemaakt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb nu van die goedkopere Sennheiser oordopjes, maar ik wil toch weer groove fontopia dopjes van sony.. maar daar krijg ik steeds een draadbreuk in de kabel
Ik irriteer me aan je arrogantie, je interpunctie en spelling ..en aan je gezwijmel bij je "toekomstige" vriend van 16...quote:
Kheb kut-oren..alle oordopjes vallen uit bij mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sharp HP-MD33S.
Enige nadeel is het te lange snoer...
Welk merk? linkje enzo.. ik zoek nog goeie dopjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding].
Enige nadeel is het te lange snoer...
Kap nou man!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan je arrogantie, je interpunctie en spelling ..en aan je gezwijmel bij je "toekomstige" vriend van 16...
Wat mij betreft heb k mn punt gemaakt.quote:
Ja, bij mij ook, gaan ook pijn doen altijd, die harde dopjes.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb kut-oren..alle oordopjes vallen uit bij mij
Ik heb altijd van die oorwarmersquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook, gaan ook pijn doen altijd, die harde dopjes.
Maar deze zitten perfect, lekker diep in de oren, vallen er niet uit..
En het geluid is heel goed (volgens de reviews op internet ook).
Ik las het even snel ja..quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook, gaan ook pijn doen altijd, die harde dopjes.
Maar deze zitten perfect, lekker diep in de oren, vallen er niet uit..
En het geluid is heel goed (volgens de reviews op internet ook).
http://www.audiocubes.com(...)Pole_Headphones.htmlquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:35 schreef Vlarp het volgende:
Welk merk? linkje enzo.. ik zoek nog goeie dopjes
Daarmee ben je wel een hippe alto dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb altijd van die oorwarmers
quote:The search is finally over!!!!! If i could give these 6 stars i would, thank god i found audiocubes or else i would have kept waisting tons of money on worthless products, especially the SONY Fontopia earbuds which are an absolute fraud and shame on SONY for not doing anything to correct the problem of the disintegrating wiring. I went through 3 different sets before i just could not take it anymore. I will never buy another SONY product ever again. These are perfect!!,..great Bass, Mids, and Highs. All-around great sound!!!..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarmee ben je wel een hippe alto dan natuurlijk..
Die haat ik..quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die oorwarmers
Oja, beugel in de nek. Dan gaat je haar niet door de war.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Dit soort gevalletjes..
Naja t is wel praktisch maar zwaar pijnlijk..quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, beugel in de nek. Dan gaat je haar niet door de war..
Waarom zijn deze pijnlijk dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja t is wel praktisch maar zwaar pijnlijk..
Al die dingen irriteren aan mn oortjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom zijn deze pijnlijk dan?
Die Sharp's vást niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Al die dingen irriteren aan mn oortjes
Kheb t met elk merk..qua oorwarmers he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die Sharp's vást niet..
En anders maar een ghettoblaster op de schouder!
Die sharp's zitten echt in je gehoorgang ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die Sharp's vást niet..
En anders maar een ghettoblaster op de schouder!
Maar dat is dan toch redelijk slecht voor je gehoor als ze in je gehoorgang zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die sharp's zitten echt in je gehoorgang ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |