Nou word ie mooi!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
volgens mij ben je zo iemand die niet kan, zonder dingen te censureren, veranderen, en manipuleren om er zelf goed uit te komen??? zo weinig zelf vertrouwen..?
Naar wat voor herrie ben je dit keer wezen luisteren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:09 schreef Sunjammer het volgende:
@ Stroekie: Ja, die zangeres mag er wezen... de rest van de band ook overigens
Nou, ik ben gruwelijk uit m'n plaat gegaan gisteravond... in tijden niet zo'n goed optreden gezien
och, van happen komt bijten, en ik ben lief geweest tot nu toequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet zo happen joh... ignore it...
Opethquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar wat voor herrie ben je dit keer wezen luisteren?
Je hapte niet op mijn opmerking.. en die was echt niet anders dan die van CDPquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, van happen komt bijten, en ik ben lief geweest tot nu toe![]()
Welk merk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Opa G_E heeft heel hip & modern een MP3-spelertje gekocht!.
Bij de Mediamarkt, waar het stikte van de homo's overigens..
MP3quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Opa G_E heeft heel hip & modern een MP3-spelertje gekocht!.
Bij de Mediamarkt, waar het stikte van de homo's overigens..
Wat is de 2005 versie dan?quote:
ik ook op mijn AF doopquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:09 schreef Sunjammer het volgende:
@ Stroekie: Ja, die zangeres mag er wezen... de rest van de band ook overigens
Nou, ik ben gruwelijk uit m'n plaat gegaan gisteravond... in tijden niet zo'n goed optreden gezien
met jou heb ik geen geschiedenis, dat er een opmerking gemaakt werd, over vaders.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hapte niet op mijn opmerking.. en die was echt niet anders dan die van CDP
True..quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met jou heb ik geen geschiedenis, dat er een opmerking gemaakt werd, over vaders.....
Again.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met jou heb ik geen geschiedenis, dat er een opmerking gemaakt werd, over vaders.....
Het is zalig in het openbaar vervoer..quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:MP3-spelertje
, m'n beste aankoop van de laatste tijd.
.
Ja, zo'n klein mp3-usb-stickje in de jaszak. 'k Vind de bediening van m'n Samsung echt prima. Alles op de tast met m'n duim, heel goed te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef Vlarp het volgende:
Het is zalig in het openbaar vervoer..
Ik heb nu van die goedkopere Sennheiser oordopjes, maar ik wil toch weer groove fontopia dopjes van sony.. maar daar krijg ik steeds een draadbreuk in de kabelquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, zo'n klein mp3-usb-stickje in de jaszak. 'k Vind de bediening van m'n Samsung echt prima. Alles op de tast met m'n duim, heel goed te doen.
En dan met in-ear oortelefoontjes goed afsluiten van de buitenwereld-geluiden..
Enige nadeel is nog het gekloot met snoertjes die in de knoop raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |