Dido?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
quote: Ik snap dat jij me snapt, snap je?
Was dat niet Lieske die dat zei?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Fiorenza het volgende:
Quote: "Sommigen maken er tapas van"
Still going strong... totdat CW voorgoed de stekker eruittrektquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Still going strong... totdat CW voorgoed de stekker eruittrekt
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske... toen ze Nathalie nadeed aan tafel.
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewonersquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Fiorenza het volgende:
Quote: "Sommigen maken er tapas van"
Dat was informatie die ik niet wilde weten, laat staan onthouden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewoners
Ik weet em ik weet emquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Een andere quote voor demins dan, misschien dat je dit soort uitspraken wel wilde onthouden![]()
Wie zei:
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Oh, helpquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef Marrije het volgende:
De werklui zijn naar huis? Pas na kerst weer geluiden op de streams...
Doei, have funquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er weer even vantussen![]()
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er weer even vantussen![]()
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Een andere quote voor demins dan, misschien dat je dit soort uitspraken wel wilde onthouden![]()
Wie zei:
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |