quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
big daddy kane
Plaattitel van de vorige even ingekort tot beginletters van de woorden.quote:Onterecht onbekend gebleven singer / songwriter, die na zijn vorige sterke plaat WSYTM? opnieuw een collectie fraaie songs uitbrengt. Treurig, neigend naar Americana, maar ook steviger dan je van hem gewend bent.
Damien Juradoquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Ah, ik ben aan de beurt.
Even kijken. Welke zanger wordt hier door mij beschreven in mijn jaarlijst?
[..]
Plaattitel van de vorige even ingekort tot beginletters van de woorden.
2 weken vakantie? ben jaloers...quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Uitstekend, ik heb nu 2 weken vakantie!
Hoe is het met jou? Al volledig verhuisd?
Dan moet je ook leraar worden!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 weken vakantie? ben jaloers...
Nee dank jequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan moet je ook leraar worden!![]()
Dat komt omdat ik erg druk ben met werk. En ook ik ga samenwonen (per 1 januari), dus dat neemt ook veel tijd in beslag...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dank je![]()
Kom je nu de komende weken wat vaker? Je bent er weinig de laatste maanden...
Ah tof! Jij ook al! In de grote stad of blijf je je omgeving trouw?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik erg druk ben met werk. En ook ik ga samenwonen (per 1 januari), dus dat neemt ook veel tijd in beslag...
Mijn vriend trekt bij mij in, dus voorlopig blijf ik in het suffe Ede. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik het saaie en rustige soms ook wel kan waarderen, aangezien ik op een VMBO-school in hartje Utrecht werk...quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah tof! Jij ook al! In de grote stad of blijf je je omgeving trouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |