Ik schrok alquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet te serieus op de vrolijke vrijdagmiddag![]()
Sta je daar met je uitgescheurde reet en 4 vingers erin onder de douchequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAT moet je sowieso nooit doen. Slecht voor je hartquote:
Ik ben hard bezig om de rijkdommen te vergaren voor ons decadente leventje over een paar jaar...quote:
Vrolijk nog welquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Likewise, you itsy bitsy webspider!quote:
Je kunt de boel iig wel meteen afspoelenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Sta je daar met je uitgescheurde reet en 4 vingers erin onder de douche![]()
Auw![]()
Doorwerken kreng!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig om de rijkdommen te vergaren voor ons decadente leventje over een paar jaar...![]()
En moequote:
Q !!! Ik heb je gemist !!! Waar was je dan??? Ik heb je genomineerd voor single van het jaar !!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Nu nog internet thuis en ik ben blij.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Nu nog internet thuis en ik ben blij.
Voor jou altijd!quote:
Jij wacht ook op mij?quote:
Ik was aan het verhuizen en werken enzo. En nu ben ik heel verslaafd in een internetcafequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Q !!! Ik heb je gemist !!! Waar was je dan??? Ik heb je genomineerd voor single van het jaar !!!
Lang weekend of vakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En moe
Maar zeer zeker vrolijk ja
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:41 schreef Mokster het volgende:
I came to your party dressed as a shadow...![]()
neequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij moet ik die topics maar weer gaan maken![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij moet ik die topics maar weer gaan maken![]()
Dat word een vrolijk kerstfeest!quote:
En terecht jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
STiekem moet ik vanavond ook nog werken![]()
Remote werknquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
STiekem moet ik vanavond ook nog werken![]()
Alleen het lange kerstweekend hequote:
Ja, maar... het eindigt zo... zielig... maar wel mooi!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:02 schreef timbob het volgende:
Ik kom naar je feestje gekleed als een schaduw
Hey, that's too much information . . .quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef Mokster het volgende:
Ey... ik vertel toch ook niet iedereen dat jij het lekker vindt als ik een vinger in je reet steek tijdens het pijpen!![]()
Too much... or too sexy?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, that's too much information . . .![]()
![]()
You were dancing in the backyardquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, maar... het eindigt zo... zielig... maar wel mooi!![]()
I have jars full of your breath, I have shelves of your words.
But you have nothing of me, but a space where i would be.
Jij ook al ?? Hoelang ??quote:
Van allebei een beetje . . .quote:
Wat was er met mijn op?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij ook al ?? Hoelang ??
Die van mij was afgelopen woensdag al begonnen . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |