En vanmorgen wilde je nog wel de MSX AirwiN worden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal in combinatie van de lijst met eisen waar ik allemaal aan voldoe...![]()
Itsy Bitsy AirwiN, is dat wat?![]()
Zullen we het dan gewoon bij ordinaire sex hou'en?quote:
Ik weet in het algemeen zoveel meer over tepels... Thats beyond your imagination...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:22 schreef webspider het volgende:
[..]Wat weet jij over Moks dr tepels dat ik niet weet ?
Ik quote: monogamie is zoooooooo overrated!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
En vanmorgen wilde je nog wel de MSX AirwiN worden...
en dan maar tegen mij volhouden dat hij haar niet wilde versierenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
En vanmorgen wilde je nog wel de MSX AirwiN worden...
maar daar moet ik het dan toch ook mee eens zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik quote: monogamie is zoooooooo overrated!
Ik wil versierd worden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan maar tegen mij volhouden dat hij haar niet wilde versieren
euhm... euhm...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we het dan gewoon bij ordinaire sex hou'en?![]()
Ey... ik vertel toch ook niet iedereen dat jij het lekker vindt als ik een vinger in je reet steek tijdens het pijpen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet in het algemeen zoveel meer over tepels... Thats beyond your imagination...
En die van Moks? Tsja ik weet dat ze t lekker vindt als ik er in knijp tijdens t beffen...
moet je kerstboom wordenquote:
En niet eens een leuk/gezellig/gezond/fokrijk/etc 2006quote:
Wat niet weet, wat niet deert... En technisch gezien hebben we geen relatie als 't alleen om de sex gaat, dus bedriegen doe ik je ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar moet ik het dan toch ook mee eens zijn?![]()
en dat is ik niet
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert... En technisch gezien hebben we geen relatie als 't alleen om de sex gaat, dus bedriegen doe ik je ook niet.
quote:
Jij was te langzaam / Ik was te snel...quote:
Ja dat is iets wat je eens moet afleren... Dat ik dat graag doe bij jou betekent niet dat ik er ook wel van houquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ey... ik vertel toch ook niet iedereen dat jij het lekker vindt als ik een vinger in je reet steek tijdens het pijpen!![]()
Net echt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is iets wat je eens moet afleren... Dat ik dat graag doe bij jou betekent niet dat ik er ook wel van hou![]()
Je laat me er altijd mee schrikken![]()
Ik ben niet pijpbaar.... dus.... godverdomme!!! Je bedriegt me met een MAN !!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is iets wat je eens moet afleren... Dat ik dat graag doe bij jou betekent niet dat ik er ook wel van hou![]()
Je laat me er altijd mee schrikken![]()
Maar hoe ben je eig in contact gekomen met Ynske...? Had t niet echt door dat JIJ degene was die haar van haar onzekerheid over sex had afgeholpen... Your a noble man!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef webspider het volgende:
[..]
En niet eens een leuk/gezellig/gezond/fokrijk/etc 2006![]()
We zijn altijd met zn 3-en domme doos... Ik vraag ook elke keer of je ff je ogen wilt open doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben niet pijpbaar.... dus.... godverdomme!!! Je bedriegt me met een MAN !!!!!![]()
Hoe lang sta je ookal weer droog?quote:
Ken ik niet, waar te vinden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:29 schreef Twisted_fok het volgende:
De radio soulwax mix van 2 many dj's uit 1997 is ook zoooo geweldig![]()
![]()
1 vinger?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ey... ik vertel toch ook niet iedereen dat jij het lekker vindt als ik een vinger in je reet steek tijdens het pijpen!![]()
Penetratie durf je nog niet op over te gaan?quote:
Afgelopen dinsdag... anders nog iets?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe lang sta je ookal weer droog?
Joey's standaard vraag voor vervelende mensjes...
Daar doe ik niet meer aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Penetratie durf je nog niet op over te gaan?
Onder de douche 4 vingers in je kont steken is GEEN sex... Ik herhaal... GEEN sex!quote:
Net zoals mn mond, gaan ook mn ogen pas open als je op mn tepels blaast sukkel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We zijn altijd met zn 3-en domme doos... Ik vraag ook elke keer of je ff je ogen wilt open doen
Jij bent bang dat je nog ergens een vergeten druif tegenkomt?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag... anders nog iets?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onder de douche 4 vingers in je kont steken is GEEN sex... Ik herhaal... GEEN sex!
Dat kan ik me voorstellen... Leef met je mee... Niet iedereen heeft gezien wat jij gezien moet hebbenquote:
Ik zeg toch dat ik je aant beffen ben... Luister nou gewoon eens 1 keer...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Net zoals mn mond, gaan ook mn ogen pas open als je op mn tepels blaast sukkel.
Maar nee hoor... meneer blijft er steevast in bijten...![]()
Vertel jij het hem dan de volgende keer schat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik je aant beffen ben... Luister nou gewoon eens 1 keer...
Die andere gozer bijt de hele tijd in je tepels...
Dan scheurt 't welquote:
Niet te serieus op de vrolijke vrijdagmiddagquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Lang weekend!![]()
Spulletjes pakken, straks lekker naar huis!![]()
quote:
Ik schrok alquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet te serieus op de vrolijke vrijdagmiddag![]()
Sta je daar met je uitgescheurde reet en 4 vingers erin onder de douchequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAT moet je sowieso nooit doen. Slecht voor je hartquote:
Ik ben hard bezig om de rijkdommen te vergaren voor ons decadente leventje over een paar jaar...quote:
Vrolijk nog welquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Likewise, you itsy bitsy webspider!quote:
Je kunt de boel iig wel meteen afspoelenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Sta je daar met je uitgescheurde reet en 4 vingers erin onder de douche![]()
Auw![]()
Doorwerken kreng!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig om de rijkdommen te vergaren voor ons decadente leventje over een paar jaar...![]()
En moequote:
Q !!! Ik heb je gemist !!! Waar was je dan??? Ik heb je genomineerd voor single van het jaar !!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Nu nog internet thuis en ik ben blij.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Nu nog internet thuis en ik ben blij.
Voor jou altijd!quote:
Jij wacht ook op mij?quote:
Ik was aan het verhuizen en werken enzo. En nu ben ik heel verslaafd in een internetcafequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Q !!! Ik heb je gemist !!! Waar was je dan??? Ik heb je genomineerd voor single van het jaar !!!
Lang weekend of vakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En moe
Maar zeer zeker vrolijk ja
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:41 schreef Mokster het volgende:
I came to your party dressed as a shadow...![]()
neequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij moet ik die topics maar weer gaan maken![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij moet ik die topics maar weer gaan maken![]()
Dat word een vrolijk kerstfeest!quote:
En terecht jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
STiekem moet ik vanavond ook nog werken![]()
Remote werknquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
STiekem moet ik vanavond ook nog werken![]()
Alleen het lange kerstweekend hequote:
Ja, maar... het eindigt zo... zielig... maar wel mooi!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:02 schreef timbob het volgende:
Ik kom naar je feestje gekleed als een schaduw
Hey, that's too much information . . .quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef Mokster het volgende:
Too much... or too sexy?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, that's too much information . . .![]()
![]()
You were dancing in the backyardquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, maar... het eindigt zo... zielig... maar wel mooi!![]()
I have jars full of your breath, I have shelves of your words.
But you have nothing of me, but a space where i would be.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |