Omdat Fok je naait waar je bij staat? Het heet niet voor niets Fok?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen, hè.
Maar als je anoniem een TR plaatst, dan zien de moderators iig niet van wie die TR afkomstig is. (F)A's zouden dat eventueel wel kunnen zien. Maarwaarom zouden ze dat willen weten, als het een serieus TR is?
Tja, jullie zijn allemaal moddereters.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
Is dit ineens het FB-topic geworden?
Ja, bij Knut ja, maar die reageert niet zoals gewoonlijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
Is dit ineens het FB-topic geworden?
Ik heb vakantie al 4 dagen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee
![]()
Het is bijna weekend!
![]()
Ik ben niet klaar met werken.
![]()
Wat is het probleem? Waarom ben je geband van het fotoboek? En sinds wanneer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, bij Knut ja, maar die reageert niet zoals gewoonlijk.
Wat ken ik pb toch goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar ik vind in een slowchattopic van een ander subforum gaan lopen klagen eigenlijk nog kinderachtiger.
Die topicreport functie is er niet voor niets en ik vind het wel een handige tool.
Sinds een half jaar ofzo. Ik maakte een paar rake opmerkingen die sommige sloeries niet leuk vonden. Maar ik vind dat ik wel een unban heb verdiendquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Waarom ben je geband van het fotoboek? En sinds wanneer?
*onthoudt*quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat.
Van mij mag iedereen mij voor uit de baarmoedergerukte klotehommel uitmaken, maar dan moet iemand dat wel leuk brengen.
Mja, maar dit zijn echt (sub)forum/FOK!gerelateerde klachten waarvoor hij hier antwoorden verwacht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Ach...hij komt hier vaker, dus waarom zou die niet mogen klagen?Half ShowChat loopt dagelijks in dit topic te klagen.
Dan mag pb er wat mij betreft ook wel bij.
En we hebben hem toch mooi geholpen?
Pfff, vind ik van niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, maar dit zijn echt (sub)forum/FOK!gerelateerde klachten waarvoor hij hier antwoorden verwacht.
Vind ik net even iets anders dan klagen over school/werk/klimaat.
Apufff.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Copycat het volgende:
Dan zijn we het daarover dus oneens.
Heb je een klacht/vraag mbt een specifiek subforum, dan vind ik dat je die daar moet stellen en niet in een slowchattopic van een ander subforum.
Ik ga toch ook niet bij de feestwinkel vragen waarom de slager geen halalvlees verkoopt?
Wat een drogredenen zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apufff.
Als die feestwinkel-eigenaar daar toevallig antwoord op weet en jij bent daar welkom, why not?
Maar goed...wat boeit het allemaal?!
Al maanden lang worden hier vragen gesteld, relatie-problemen besproken, oplossingen gevraagd en wat dies meer zij... Terwijl al die users nét zo goed naar psychiaters, docenten en wat voor ander professioneel er nog meer is kunnen gaan.En van school- en relatie-problemen zeg je niks?
pberends komt wel vaker in ShowChat, nu weer. En hij stelt toevallig een vraag over een specifiek subforum. So?
De volgende keer vraagt bar_rel welke film die moet gaan kijken, Christine wat ze moet doen met de leuke Marokkaan die naar haar lachte in de bus en Dizer welke mp3-speler hij moet gaan kopen.Het is opgelost en het is bijna Kerstmis
quote:
Wij mogen hier ook niet ongestoord over BB of politiek pratenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
Blaat.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef Copycat het volgende:
Je mist het punt... het gaat over een subforum gerelateerde vraag. Waar de mods van het desbetreffende subforum beter antwoord op kunnen geven En eventueel actie kunnen ondernemen.
Wees blij.quote:Daarbij, zo breed uitgemeten heb ik in mijn tijd hier nooit iets als relatie problemen voorbij zien komen.
quote:Maar het is inderdaad bijna Kerst en ik ga zo lekker naar huis en vanavond naar de film. En nee, ik heb geen hulp nodig bij het kiezen van de film.
En tóch doen jullie dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij mogen hier ook niet ongestoord over BB of politiek praten.
We praten erover, maar niet ongestoord, aangezien er na 2 posts erover al "quote:
En ik verbied het toch niet, ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij mogen hier ook niet ongestoord over BB of politiek praten.
Tut tut, gisteren (of was dat eergisteren) heb ik me nog redelijk ingehouden met zulke smileys.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef BVO het volgende:
[..]
We praten erover, maar niet ongestoord, aangezien er na 2 posts erover al "", "
" ">>POL" reacties komen
.
Nou ja, 't zal wel.
Dat is het ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Dat is ook zo.En dat heb ik ook nooit ontkend.
Maar het is toch geen probleem áls hij een keer zoiets vraagt hier? Daar ging het me om.
Gelukkig kom ik niet of nauwelijks in R&Pquote:Wees blij.!!
En had ik je gezegd datmijn regels wet zijn in SHOquote:En anders had ik je wel doorverwezen naar FTR
HP of KKquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welke film ga je dan kijken, Copycat?
Dictator!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Copycat het volgende:
En had ik je gezegd dat mijn regels wet zijn in SHO.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
Alleen gaan wij dan op de stoel van onze KLB collegae zitten en dát lijkt me niet de bedoeling. Wel gezellig, samen zo op een stoel...
Whehe.quote:Gelukkig kom ik niet of nauwelijks in R&P.
quote:En had ik je gezegd datmijn regels wet zijn in SHO.
Fijne avond allen!
![]()
Ze wist dat toch al lang!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Matter.
Maar jij vindt Eminem dus goed? Een freudiaanse fout heet dat dacht ikquote:
Ik kots op Eminem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar jij vindt Eminem dus goed? Een freudiaanse fout heet dat dacht ik
Jaaaaa Buup, hij heet Mathers
Ik dus niet, zulke vragen zou ik zelf ook gesteld kunnen hebben als ik geen mod was geweestquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik doelde eigenlijk meer op die andere vragen van hem (wat hij moet doen, hoe die een tr moet plaatsen, of dat anoniem gaat, etc..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |