Echnie!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
Ja, Airelle, want dat is gewoon zo!
eenquote:
Misschien moet je van iemands post afblijven?quote:gemaakt!
Maar aan de andere kant: het was wel zijn fout en niet de mijne. Maargoed het was MIJN post.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
een
[..]
Misschien moet je van iemands post afblijven?
I know. Wel op prime timequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is wel een herhaling, hè? [afbeelding]
Je hebt de teletubbie-look in windows xpquote:
Anders lees je alles even terug:quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Gewoon van andermans post afblijven als daar geen goede reden voor is (iets tegen de policy ofzo)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
WTF, nou heb ik jouw bericht ge-edit!
Dan moet je maar niet dezelfde fouten maken als ik!!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Maar ik heb dus per ongeluk jouw bericht ge-edit, maar dat was niet de bedoeling enzo.
Ben ik de chagerijn of de wannabeFAquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen chagerijn en wannabe FA!!!
Tot welke voel je je aangesproken? De eerste, de tweede, of geen van beide?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben ik de chagerijn of de wannabeFA?
Waar dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat je die reactie twee keer postte!
ShowChat #575: Let's do the Heatwave! Woooooh!
Goedenavond PERI.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen chagerijn en wannabe FA!!!
Duidelijk niet. Ze zijn identiek. En ik heb het niet twee keer hetzelfde gepost. Het komt louter en alleen (mooi hoor Bupa) door jou wonderbaarlijke quote-kunsten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |