En je weet wel wat je mist?quote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik speel zonder
Bullshit. Ik speel ook zonder en alles ziet er prima uit.quote:Op zondag 25 december 2005 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Als je geen HDTV hebt en wel een Xbox360 kun je eigenlijk niet zonder.
Neen, er waren amper twee handen vol aan mensjes, geen riots, geen politie die de menigte in bedwang moest houden, geen smash my xbox dudes, helemaal niks, in fact; binnen 10 minuten was iedereen al klaar. Kon er dus niks moois van maken en m'n foto's waren ook nog eens ruk. Denk dat ik beter af was geweest in Den Haag e.o.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:27 schreef Fillipe het volgende:
Klinkt goed!
Hoe was het eigenlijk nog in Assen met de launch? Heb je dat artikel nog geschreven? Zo ja, linkje!
Nee dat heb ik nooit gezien. Maar ik moet zeggen dat ik er geen behoefte aan heb om iets betere beeldkwaliteit te krijgen. Ik vind het zo wel primaquote:Op zondag 25 december 2005 15:02 schreef H.Flick het volgende:
Ook aan jou de vraag: weet je wat je mist? Dus heb je wel eens gezien hoe het er met een RGB kabel uitziet?
Je moet overigens wel een grote TV hebben voordat je echt duidelijk het verschil ziet, ik zou in ieder geval nooit meer terug willen.
khad er toen 1 gekocht en ik zag geen verschil met ninja gaiden maar was wel me dolby kwijt, gelijk me normale kabel weer aangeslotenquote:
Surround heb ik toch nietquote:Op zondag 25 december 2005 15:18 schreef gieling het volgende:
Ik heb hem ook niet en ziet er prima uit. Misschien in de toekomst eens, wil namelijk wel eens het geluid over m'n surround systeem laten komen
Dolby kwijt? Je moet toch juist een Advanced SCART kabel hebben om DD5.1 geluid te krijgen uit de oude Xbox?quote:Op zondag 25 december 2005 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
khad er toen 1 gekocht en ik zag geen verschil met ninja gaiden maar was wel me dolby kwijt, gelijk me normale kabel weer aangesloten
idd...quote:Op zondag 25 december 2005 15:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dolby kwijt? Je moet toch juist een Advanced SCART kabel hebben om DD5.1 geluid te krijgen uit de oude Xbox?
Ja dat heb ik ook.. heb geen optisch, heb nu goed surround geluid, kan muziek streamen nu van de pc.quote:Op zondag 25 december 2005 15:18 schreef gieling het volgende:
Ik heb hem ook niet en ziet er prima uit. Misschien in de toekomst eens, wil namelijk wel eens het geluid over m'n surround systeem laten komen
Zo duur is ie ook in de winkel.quote:Op zondag 25 december 2005 16:40 schreef FreddieMercury het volgende:
Voor mensen die nog een Advanced Scart voor de Xbox360 zoeken, kijk eens op www.game247.nl, ik heb hem hier gisteravond besteld en hij is vandaag (met kerstmis?!?!) verzonden. Hij kost daar 25 euro incl. verzenden.
Volgens mij maar 1.quote:Op zondag 25 december 2005 20:35 schreef Doc__Zenith het volgende:
voor de xbox waren er vast 2 advanced scart kabels ofzo
(waarvan van officiele sowieso een optische kabel ingang had en daarmee dolby digital & dts toegankelijk maakte op de xbox dash, ipv de standaard dolby surround)
heb wel een xbox 360 maar nog geen games gekochtquote:Op zondag 25 december 2005 20:45 schreef EvilWasp het volgende:
Iemand nog zin om te PGR3en op Live? Geef ff je gamertag. Of voeg mij toe: EvilWasp NL .
Ik heb een third party ding met optische kabel. Dolby Digital.quote:Op zondag 25 december 2005 20:42 schreef Doc__Zenith het volgende:
jup, maar misschien nog een veelverkochte 3rd party ofzo
Warenhuis level..... cool stukquote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef Gamedemon het volgende:
lol ik zat zo condemned te spelen...hadden sommige junks kerstmutsen
o ik dacht dat het speciaal voor kerst zo wasquote:
Uiteindelijk heeft ie genoeg ruimte want hij heeft nog heel wat ruimte nodig om de originele xbox te emulerenquote:Op maandag 26 december 2005 01:25 schreef Lampie_ het volgende:
Heeft iemand toevallig de link voor het artikel waar je kunt lezen over de harde schijf die uiteindelijk te weinig ruimte had?
Denk niet dat je dat het beste op een forum moet vragen. Om de doodsimpele reden dat het antwoord al wel ergens is gegeven en vanaf dat moment het dus niet meer de beste winkel is, omdat er al als gekken wordt besteld. Ik zou zelf gewoon voor Dixons, Eplaza, Dimension Plus of Nedgame gaan. Of gewoon wat winkels in de buurt afbellenquote:Op maandag 26 december 2005 11:16 schreef Nudie het volgende:
Heeft iemand nog een suggestie met betrekking tot het bestellen van een compleet Premium pakket, in de vorm van waar kan ik dit het beste doen? Aangezien alle winkels wachten op de nieuwe levering, welke winkels zouden wanneer deze aankomt het eerste hebben en ze het snelst versturen?
Kortom waar moet ik op dit moment mijn Xbox360 premium bestellen om mijzelf te garanderen dat ik hem zo snel mogelijk thuis heb?
Die van Joytech.quote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb een third party ding met optische kabel. Dolby Digital.
Hier in Groningen had de MM ze gewoon in de losse verkoop.quote:Op maandag 26 december 2005 11:16 schreef Nudie het volgende:
Heeft iemand nog een suggestie met betrekking tot het bestellen van een compleet Premium pakket, in de vorm van waar kan ik dit het beste doen? Aangezien alle winkels wachten op de nieuwe levering, welke winkels zouden wanneer deze aankomt het eerste hebben en ze het snelst versturen?
Kortom waar moet ik op dit moment mijn Xbox360 premium bestellen om mijzelf te garanderen dat ik hem zo snel mogelijk thuis heb?
Wanneer?quote:Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef gijsje79 het volgende:
Hier in Groningen had de MM ze gewoon in de losse verkoop.
Check ff de MM bij jou in de buurt.
ik zou persoonlijk voor de minder populaire winkels gaan, zoals een intertoys of een toys r us.quote:Op maandag 26 december 2005 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat het beste op een forum moet vragen. Om de doodsimpele reden dat het antwoord al wel ergens is gegeven en vanaf dat moment het dus niet meer de beste winkel is, omdat er al als gekken wordt besteld. Ik zou zelf gewoon voor Dixons, Eplaza, Dimension Plus of Nedgame gaan. Of gewoon wat winkels in de buurt afbellen
Het viel uiteindelijk wel mee...quote:Op maandag 26 december 2005 15:51 schreef Retuobak het volgende:
Dat is het nog het makkelijke deel van Hill 400 H.Flick
bij 1 stuk is het me idd uiteindelijk gelukt omdat ik het in 1 grote zwaai heb gedaan. Nu zit ik echter bij het stuk dat de auto gaat keren en dan staan er weer vier duitsers met panzerschrecks.quote:Op maandag 26 december 2005 16:29 schreef H.Flick het volgende:
Als je het al honderden keren gedaan hebt weet je ook ongeveer waar de Duitsers komen, scheelt een stuk.
Op die manier vind ik er dan geen zak meer aan, dan is het gewoon puur blijven proberen totdat je exact het juiste doet. Speel dan gewoon op hardened.quote:Op maandag 26 december 2005 16:29 schreef H.Flick het volgende:
Als je het al honderden keren gedaan hebt weet je ook ongeveer waar de Duitsers komen, scheelt een stuk.
Nee.quote:Op maandag 26 december 2005 16:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Op die manier vind ik er dan geen zak meer aan, dan is het gewoon puur blijven proberen totdat je exact het juiste doet. Speel dan gewoon op hardened.
Dat is alleen bij sommige stukjes, meestal ga ik wel snel door het spel heen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Op die manier vind ik er dan geen zak meer aan, dan is het gewoon puur blijven proberen totdat je exact het juiste doet. Speel dan gewoon op hardened.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |