Als ik online race hoop ik een beetje vooraan te staan bij de start en voldoende afstand te krijgen voordat het gebeuk begint... anders heb je al snel pechquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en op deze manier doet iedereen het en is er online dus geen zak meer aan
Dat valt ook wel mee, hoor. Ik speel hem al vanaf het begin op Veteran (nog nooit een andere mode gedaan) en dat gaat best goed. Het is af en toe wel moeilijk, maar dan kom je met trial&error heel ver. Bovendien doe ik nu heel lang over het spel dat zogenaamd heel kort wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar op veteran is het saai, dan is het de hele tijd wachten tot de duitser om het hoekje kijkt.
Het gaat me er niet om dat het moeilijk is, maar je moet gewoon erg veel geduld hebben. Telkens wachten tot die ene duitser tevoorschijn komt zodat je hem neer kunt schieten en dan is er weer een andere duitser. Ik loop liever iets sneller door in plaats van dat ik me de hele tijd zit te verstoppen. Bij Brothers in Arms vond ik dit wel leuk, maar daar was je ook nog met je team bezig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, hoor. Ik speel hem al vanaf het begin op Veteran (nog nooit een andere mode gedaan) en dat gaat best goed. Het is af en toe wel moeilijk, maar dan kom je met trial&error heel ver. Bovendien doe ik nu heel lang over het spel dat zogenaamd heel kort was.
Je klok loopt een uurtje voor?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:16 schreef Fillipe het volgende:
Oja, prettige kerst oude X360 fanaten!
Cliché
Zo oud ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:16 schreef Fillipe het volgende:
Oja, alvast prettige kerstdagen oude X360 fanaten!
Cliché
Queen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them
Wie niet.... zonder RGB game je niet op zijn best....quote:Op zondag 25 december 2005 11:30 schreef FreddieMercury het volgende:
[..]
Queen!
Mja, ik heb vandaag een Xbox Advanced Scart besteld voor de 360 omdat dit qua graphics nogal een verbetering zou moeten zijn op mijn 'oudere' tv. Iemand hier al ervaringen mee?
En Media Markt Utrecht?quote:Op zondag 25 december 2005 12:26 schreef H.Flick het volgende:
Media Markt Rotterdam had er nog een paar liggen.
Als het alleen om de advanced scart was gegaan had ik er wel eentje mee willen nemen... maar de rest gaat me te verquote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef twi het volgende:
Ga jij even kijken danAdvanced SCART, Play & Charge en X360 Premium. Stuur je m'n adres wel
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
If you can't beat them, beat them
wat is RGB?quote:Op zondag 25 december 2005 12:01 schreef twi het volgende:
RGB is inderdaad zeker een must. Helaas ook nergens meer online te bestellen, of heeft iemand een tip?
En je weet wel wat je mist?quote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik speel zonder
Bullshit. Ik speel ook zonder en alles ziet er prima uit.quote:Op zondag 25 december 2005 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Als je geen HDTV hebt en wel een Xbox360 kun je eigenlijk niet zonder.
Neen, er waren amper twee handen vol aan mensjes, geen riots, geen politie die de menigte in bedwang moest houden, geen smash my xbox dudes, helemaal niks, in fact; binnen 10 minuten was iedereen al klaar. Kon er dus niks moois van maken en m'n foto's waren ook nog eens ruk. Denk dat ik beter af was geweest in Den Haag e.o.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:27 schreef Fillipe het volgende:
Klinkt goed!
Hoe was het eigenlijk nog in Assen met de launch? Heb je dat artikel nog geschreven? Zo ja, linkje!
Nee dat heb ik nooit gezien. Maar ik moet zeggen dat ik er geen behoefte aan heb om iets betere beeldkwaliteit te krijgen. Ik vind het zo wel primaquote:Op zondag 25 december 2005 15:02 schreef H.Flick het volgende:
Ook aan jou de vraag: weet je wat je mist? Dus heb je wel eens gezien hoe het er met een RGB kabel uitziet?
Je moet overigens wel een grote TV hebben voordat je echt duidelijk het verschil ziet, ik zou in ieder geval nooit meer terug willen.
khad er toen 1 gekocht en ik zag geen verschil met ninja gaiden maar was wel me dolby kwijt, gelijk me normale kabel weer aangeslotenquote:
Surround heb ik toch nietquote:Op zondag 25 december 2005 15:18 schreef gieling het volgende:
Ik heb hem ook niet en ziet er prima uit. Misschien in de toekomst eens, wil namelijk wel eens het geluid over m'n surround systeem laten komen
Dolby kwijt? Je moet toch juist een Advanced SCART kabel hebben om DD5.1 geluid te krijgen uit de oude Xbox?quote:Op zondag 25 december 2005 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
khad er toen 1 gekocht en ik zag geen verschil met ninja gaiden maar was wel me dolby kwijt, gelijk me normale kabel weer aangesloten
idd...quote:Op zondag 25 december 2005 15:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dolby kwijt? Je moet toch juist een Advanced SCART kabel hebben om DD5.1 geluid te krijgen uit de oude Xbox?
Ja dat heb ik ook.. heb geen optisch, heb nu goed surround geluid, kan muziek streamen nu van de pc.quote:Op zondag 25 december 2005 15:18 schreef gieling het volgende:
Ik heb hem ook niet en ziet er prima uit. Misschien in de toekomst eens, wil namelijk wel eens het geluid over m'n surround systeem laten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |