zou het niet doen, heeft weinig nut namelijkquote:Op maandag 26 december 2005 12:51 schreef PPL het volgende:
Zo... stapeltje wapens gekocht.
Over 20 minuten ga ik maar eens iemand aftuigen
Dank voor de tip.quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zou het niet doen, heeft weinig nut namelijk
Je kan beter wachten tot je level 5 bent en dan mij of gr8w8 even om hulp vragen, dan zoeken wij een geschikt target voor je
10 punten bij SMS-enquote:Op maandag 26 december 2005 13:19 schreef ZigoSOS het volgende:
Krijg je om Donator te worden nou 10 of 50 points?
Bovenin staat af en toe van Become a Donator now and get 50 points + Loads more, en dan staat er bij donater> What you get '10 points'
Dus krijg je er nou 50 of 10 points voor?
Voilaquote:Op maandag 26 december 2005 13:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Kan iemand mij even busten?
IGN DaDaan zoals eerder gezegt..
Als je via paypal 5 euri doneert krijg je 50 punten, als je via je mobiel 1,10 doneert krijg je 10 puntenquote:Op maandag 26 december 2005 13:19 schreef ZigoSOS het volgende:
Krijg je om Donator te worden nou 10 of 50 points?
Bovenin staat af en toe van Become a Donator now and get 50 points + Loads more, en dan staat er bij donater> What you get '10 points'
Dus krijg je er nou 50 of 10 points voor?
Oeh tnx!quote:Op maandag 26 december 2005 13:23 schreef PPL het volgende:
* PPL heeft zojuist Washandje uit de gevangenis bevrijdt.
Paxlie staat bij mij als 'online'quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef gr8w8 het volgende:
Nieuwe OC gestart. deze keer weer een simpele Abduct, dus iedereen mag mee doen! Ivm kerst natuurlijk, geen idee fo Paxlie & Deillon ook online komen vandaag.
dat kloptquote:Op maandag 26 december 2005 13:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Paxlie staat bij mij als 'online'
Hij staat ook aangemeld op IRC
Hoe gaan we het eigenlijk met die uitbreiding doen als die er aan zit te komen? Ik denk dat die ook wel weer snel vol zou zitten en dat er dus wel even over nagedacht moet worden over wie je wel en niet gaat toelaten dit keer...quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef gr8w8 het volgende:
Nieuwe OC gestart. deze keer weer een simpele Abduct, dus iedereen mag mee doen! Ivm kerst natuurlijk, geen idee fo Paxlie & Deillon ook online komen vandaag.
FoK_PPL [214307]quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is je ign?
city -> estate agentsquote:Op maandag 26 december 2005 14:04 schreef ZigoSOS het volgende:
Waar kan je beter huis kopen dan?
Teruggestuurd.quote:
Valt nog mee dat je niet begint over de rente...quote:
Ik ben geen homoquote:
Geilquote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef PPL het volgende:
Dat begrijp ik.
Maar ik wil gewoon trouwen zonder operatie.
Ik kijk wel ff of ik een geile Poolse kan vinden ofzo.
http://www.poolsebruiden.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |