Oeh tnx!quote:Op maandag 26 december 2005 13:23 schreef PPL het volgende:
* PPL heeft zojuist Washandje uit de gevangenis bevrijdt.
Paxlie staat bij mij als 'online'quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef gr8w8 het volgende:
Nieuwe OC gestart. deze keer weer een simpele Abduct, dus iedereen mag mee doen! Ivm kerst natuurlijk, geen idee fo Paxlie & Deillon ook online komen vandaag.
dat kloptquote:Op maandag 26 december 2005 13:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Paxlie staat bij mij als 'online'
Hij staat ook aangemeld op IRC
Hoe gaan we het eigenlijk met die uitbreiding doen als die er aan zit te komen? Ik denk dat die ook wel weer snel vol zou zitten en dat er dus wel even over nagedacht moet worden over wie je wel en niet gaat toelaten dit keer...quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef gr8w8 het volgende:
Nieuwe OC gestart. deze keer weer een simpele Abduct, dus iedereen mag mee doen! Ivm kerst natuurlijk, geen idee fo Paxlie & Deillon ook online komen vandaag.
FoK_PPL [214307]quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is je ign?
city -> estate agentsquote:Op maandag 26 december 2005 14:04 schreef ZigoSOS het volgende:
Waar kan je beter huis kopen dan?
Teruggestuurd.quote:
Valt nog mee dat je niet begint over de rente...quote:
Ik ben geen homoquote:
Geilquote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef PPL het volgende:
Dat begrijp ik.
Maar ik wil gewoon trouwen zonder operatie.
Ik kijk wel ff of ik een geile Poolse kan vinden ofzo.
http://www.poolsebruiden.com/
Hij zit nu in de bak omdat ie aan het jatten was.quote:Op maandag 26 december 2005 14:54 schreef RCHY het volgende:
LuciferSeth attacked you and left you lying on the street
F*cking bastard !
Ja ik heb het gezien...quote:Op maandag 26 december 2005 14:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij zit nu in de bak omdat ie aan het jatten was.
Verdedigd iig beter dan je blote handen.quote:Op maandag 26 december 2005 15:01 schreef RCHY het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien...
zou het helpen als ik een 'gun' zou hebben?![]()
Zonder dat er een vinkje voorstondquote:1. You walk down to the market place and begin browsing for the music stall. You see it and begin walking over to it.
2. When no ones looking you grab a pack of CDs and stick them up your top.
3. You walk off with a smile on your face, then suddenly, all of the CDs fall out of your top.
Result. You pick them back up quickly, surprisingly no one saw!
Heb er eenquote:Op maandag 26 december 2005 15:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Verdedigd iig beter dan je blote handen.
Welcome.quote:Op maandag 26 december 2005 15:22 schreef GizartFRL het volgende:
Dank je PPL.
Klopt.quote:Op maandag 26 december 2005 15:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Welcome.
Je probeerde trouwens die gast te bevrijden die RCHY in mekaar had gemept.
Ah vandaarquote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Klopt.
In jail kun je toch niemand meppen?![]()
idem, heb net 3 illegaal verkregen puntne verkocht.quote:
Haha bij mij waren er ook 2 van de 3 "illegaal" (door te vaak stemmen en dan toch meegeteld worden)quote:Op maandag 26 december 2005 15:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
idem, heb net 3 illegaal verkregen puntne verkocht.
Idem, gewoon een paar keer achter elkaar stemmen en dan heb je zo een paar punten meerquote:Op maandag 26 december 2005 16:02 schreef washandje het volgende:
[..]
Haha bij mij waren er ook 2 van de 3 "illegaal" (door te vaak stemmen en dan toch meegeteld worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |