Debiel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:41 schreef DeTolk het volgende:
Wat lees ik nu, wil zelfs Erik Meijer niet bij jullie komen ballen![]()
Mwah, ik ben dan wel voor AZ, maar dan sta je 6 punten achter, en AZ kan nog best eens 6 punten verliezen door knullige dingen zoals een goal van Pieckenhangen of iets dergelijks. Enige nadeel voor Feyenoord zou zijn dat er dus 6 punten achterstand is op AZ EN PSV, maar dat PSV inhalen een stuk lastiger is. Die boefjes spelen lang niet altijd het beste voetbal, maar winnen wel met 1-0, en ook 1-0 is 3 punten in de zak.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:23 schreef Erasmusch het volgende:
Als je maandag verliest, is t wel vrij zeker dat je met die kankerplayoffs te maken krijgt
..... als als als als......quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:23 schreef Erasmusch het volgende:
Als je maandag verliest, is t wel vrij zeker dat je met die kankerplayoffs te maken krijgt
Ze zullen wel gewoon winnen en dan donderdag gelijk spelen tgen W IIquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:23 schreef Erasmusch het volgende:
Optimisme!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:56 schreef Luni het volgende:
Ze zullen wel gewoon winnen en dan donderdag gelijk spelen met 6-0 winnen tgen W II
slechte zaak ja. Die uitwedstrijden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef Staanplaats het volgende:
Voor de thuiswedstrijden ben ik ook wel redelijk optimistisch..
Veel clubs weten dat er in de Kuip weinig valt te halen, een andere verhaal wordt het in de uitwedstrijden.. :S
Dirk laat het zelf net zo hard afweten!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
slechte zaak ja. Die uitwedstrijden...
Wel 'n goede zaak is dat ze op zoek zijn naar een soort Bombarda(new castle thuis, bombarda kwam erin en 't werd meteen spannend weer)
Dirk kan wel wat steun gebruiken nou Kalou 't behoorlijk laat afweten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |