Moet er nog maar 2;quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb al 90% van PGR3uitgespeeld/achievements
Die laatste hoor ik ook al te hebben maar die unlockt nietquote:Online Professional - 60GP
Earn the Following Online Badges
- 50 online races
- Start Last/Finish 1st
- 3-event win streak
- Clean race
- Win each scenario
**There is believed to be a glitch that prevents this achievement from being earned.**
Gijs serieus... is ie beter dan 2 ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Badge dat je alle auto hebt unlockt trouwens ook niet
Kutspel
Ja moet om 08.30 uur aanwezig zijn op die school voor streetdancequote:
Mijn anus slaapt nog.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:19 schreef Bastard het volgende:
En nu ga ik poepen.
succes lieverdquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja moet om 08.30 uur aanwezig zijn op die school voor streetdance
Wil hem wel ff wakker makenquote:
niet nodigquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wil hem wel ff wakker maken![]()
jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:32 schreef Magneet het volgende:
mogguh, wij gaan mss wel zwanger de kerst in maar dat wil niet zeggen dat we er ook zwanger uit komens
quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:39 schreef mr_Brown het volgende:
niet nodig.... het is net brullend ontwaakt...
mwah.... nie echt.... zag eruit als een ontplofte molquote:
Ja gijs zekers, alleen heb last van die bugjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs serieus... is ie beter dan 2 ?
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs serieus... is ie beter dan 2 ?
Nou dat ga je vanavond dan meemaken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee.
Vond de SP van deel 2 leuker.
Online weet ik zo niet heb nog maar één race online gespeeld.
chickquote:
quote:
oh okquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hoer is iedere vrijdag vrij.. en dan as maandag ook natuurlijk
moi?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef Bastard het volgende:
Die hoer is iedere vrijdag vrij.. en dan as maandag ook natuurlijk
Vanmiddag werken ook..quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
moi?
Ik moet vanmiddag gewoon werken hoor. En vanaf volgend jaar weer gewoon 5x8![]()
I`ll be therequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat ga je vanavond dan meemaken.
oh....quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
moi?
Ik moet vanmiddag gewoon werken hoor. En vanaf volgend jaar weer gewoon 5x8![]()
Ja zeker. Eerste dag de hele zooi bij ons. Tweede dag lekker een dag voor ons zelfquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
chickheb je zin in de kerstdagen?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zeker. Eerste dag de hele zooi bij ons. Tweede dag lekker een dag voor ons zelf
Wij gaan 2de kerstdag naar Belle en het Beest in Den Haagquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zeker. Eerste dag de hele zooi bij ons. Tweede dag lekker een dag voor ons zelf
Oh wat gaaf he. ik wil daar ook nog een keer naar toequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wij gaan 2de kerstdag naar Belle en het Beest in Den Haag
Ik ga die career niet meer doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
I`ll be there
Als je in private chat samen afspreekt en tegelijk duwt kom je zelf in dezelde race voor de online career mode. Of anders gewoon een partijtje hosten
Pijpendquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef Quinny het volgende:
Gijsjes hoe zal ik Sjo zo eens wakker gaan maken?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:24 schreef mr_Brown het volgende:
oh....![]()
naja.... ik ga mn post niet meer aanpassen...
dus nog een xtje hier dan...
GIJSSSSSSSSSSS![]()
Hij is gisteren niet in bad geweest dusquote:
Kan ik me voorstellen Gijs...lekker met je eigen gezin nu.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Wij zijn met de kerst lekker met zn 3... he-le-maal geen zin om naar familie te gaan of te laten langs komen. Dus dat doen we dan ook niet
IIIeeewwwww nee ok..quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij is gisteren niet in bad geweest dus![]()
Nee hoor, dan moet je het 2de kanaal ook activerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga die career niet meer doen
Oh ja trouwens, als ik in private chat zit met Gijsje... en ik voeg jou er bij hoor ik Gijsje niet meer. Gooi ik jou op mute hoor ik Gijsje weer.. dus kan maar met 1 tegelijk
Was tijdens SP gamen vorige week..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Nou euh.. geef Daan 2 deksels de 360 in zn handen en laat hem de kamer binnen lopen
En dan gaat die andere op waiting dus..quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je het 2de kanaal ook activeren
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij is gisteren niet in bad geweest dus![]()
Emmer met koud water over z`n hoofd danquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef Quinny het volgende:
Ja maar hij doet het dan ook terug hequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Emmer met koud water over z`n hoofd dan
Nee, dan wissel jij, je kunt ze ook allebei activerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan gaat die andere op waiting dus..
Heb jij toch geen last vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar hij doet het dan ook terug he
Prima Gijs... we gaan het vanavond uitproberen dan.. maar vorige week toen jij (je klonk als Kepler btw) erbij kwam was Gijsje waiting.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, dan wissel jij, je kunt ze ook allebei activeren
Water!!!!!!!! Heel veel waterquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef Quinny het volgende:
Penis.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Water!!!!!!!! Heel veel water
Of je stinkt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:38 schreef silver-surfer het volgende:
Iedereen is te laat hier... zit nog steeds alleen
quote:
Ja.. dat kan ook...quote:
Geen waterquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee het is de kick the papa geworden
Bespaar me de details Gijs .. ik had vanmorgen mn eigen bruine avontuur.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. dat kan ook...
Heb gisteren ook Turkse pizza gegeten... net als Strol 2 dagen terug
Heb ik alleen mezelf meequote:
Dat had ik wel willen zienquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:43 schreef silver-surfer het volgende:
Gisteravond nog even CoD gespeeld..![]()
... kwam een bepaald stukje NIET voorbij...
Heb met m'n controler gegooid
Hahahaha... ja ik las het gijs..quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik wel willen zien
Woeste Surfer ...
Ik ook Gijs, gister schelden op die Fransen.. woest!
neh... blijft niet hangen hèquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha... ja ik las het gijs..![]()
Die woede die een game naar boven kan brengen
Die draadloze gooien veel makkelijker trouwens
Ja lekker is datquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha... ja ik las het gijs..![]()
Die woede die een game naar boven kan brengen
Die draadloze gooien veel makkelijker trouwens
Whahhaa, zie der al verschrikt kijken naar jouwquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker is dat
Maar moet me tegenwoordig toch een beetje inhouden voor die kleine hoor, kan niet de hele boel de tyfus beschreeuwen meer, kind schrikt zich rot. (Armpies in de lucht dan ook)
Oh Gijs.. je gaat zo genieten over een paar maanden.. echt waar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahhaa, zie der al verschrikt kijken naar jouw![]()
Whahha, mietje ooookquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh Gijs.. je gaat zo genieten over een paar maanden.. echt waar.
Gisteren kwam ik aanlopen bij dr en zag ze me echt aankomen, ze herkende me en lachte heel verlegen naar me.. armpjes in de lucht "pak me maar op"
En ik zag die bevalling van Tanja weer bij BB.. voelde ik weer even wat ik toen voelde.. traan in mn oog... Zo'n fucking mietje word je van een geboorte.. echt ongeloofelijk.
Ik poep op mn baas.. dat is ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit al vanaf 6,45 op werk. Heb echt nog niks gedaan, geen zin
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit al vanaf 6,45 op werk. Heb echt nog niks gedaan, geen zin
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh... blijft niet hangen hènet als bij je cube
Hahahaha... jij doet dat dus normaal gesproken ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker is dat
Maar moet me tegenwoordig toch een beetje inhouden voor die kleine hoor, kan niet de hele boel de tyfus beschreeuwen meer, kind schrikt zich rot. (Armpies in de lucht dan ook)
Tranen gijs... dikke tranen die biggelen over mijn wangenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
Wat moet dat bij Surfer dan wel niet worden
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
..... nee... en maar goed ook...
M'n cube viel door het gooien met de controler compleet van m'n kast af... disc eruit en stekker uit het stopcontact...
..............quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en nog steeds alleen....![]()
WK belde om 08.40 dat ze net wakker was...
PR belde dat ie hier pas om 09.30 is
Hebben jullie geen baas ofzo, daar kan echt alles bij jullie he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en nog steeds alleen....![]()
WK belde om 08.40 dat ze net wakker was...
PR belde dat ie hier pas om 09.30 is
Die komt net binnen ... maar echt veel doet ie er niet aan..quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hebben jullie geen baas ofzo, daar kan echt alles bij jullie he?
quote:
Sta je ook even te kijken hoorquote:DEN HAAG - De politie heeft woensdagavond laat twee mannen aangehouden die in een Haagse parkeergarage een gevecht met samoeraizwaarden hielden. Dat liet de politie donderdag weten.
De politieagenten waren in de buurt van de parkeergarage aan de Zwolsestraat toen ze vreemde geluiden hoorden die ze niet thuis konden brengen. Bij binnenkomst in het complex zagen de agenten tot hun grote verbazing twee in zwarte kimono's gehulde mannen die elkaar met samoeraizwaarden te lijf gingen. Als snel bleek dat het niet om een echt gevecht ging, omdat een derde man de oefening aan het filmen was.
De twee uit Rijswijk afkomstige mannen van 22 en 23 jaar oud werden meegenomen naar het politiebureau waar ze volgens de politie "na een goed gesprek en de nodige adviezen" weer werden vrijgelaten.
En DAT vind ik dus wel krom he.. wel lopen kankeren als meldingen niet snel genoeg worden opgepakt, maar iemand die chronisch te laat komt boeit m niet dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die komt net binnen ... maar echt veel doet ie er niet aan..
Mario brengt dat soort gevoelens naar boven bij je ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
...dat moest ik niet toen.. WOEST was ik.. k*nkerspel... het was mario sunshine volgens mij...
Krabbel krabbel onder zn petquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Sta je ook even te kijken hoor
Tja gijs... managers ... af en toe een drama..quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
En DAT vind ik dus wel krom he.. wel lopen kankeren als meldingen niet snel genoeg worden opgepakt, maar iemand die chronisch te laat komt boeit m niet dan.
Johan komt vandaag bij jullie langs he... ik heb te doen met die man, echt.
Ik hou van Mario .. maar in Sunshine zaten stukken die ik niet trok.. wilde die kleine nazi loodgieter langzaam maar pijnlijk doden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mario brengt dat soort gevoelens naar boven bij je ?
Ja ik heb het al begrepen, sprak hem gisteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die Johan komt voor die gateway zeker... nou... dan kan hij lachen.
Volgens mij is hij er al..quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb het al begrepen, sprak hem gisteren.
Hij kan het ook niet helpen dat hij word tegengewerkt........
Hij liep naar beneden naar een vergaderruimte....quote:
WHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Sta je ook even te kijken hoor
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
@Struik, je gaat nu zeker je vijver weer dempen?
Deze doen ook aan opvang
Nou dan op zn minst een Heras hekwerk erom heen wa?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Nee joh gek. Ben harstikke blij met m`n vijver. M`n grootste koi is al bijna 60 cm
Write letters en shit ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
Wigger B.... speciale word versie voor jou....
[afbeelding]
Hij/zij moet maar gewoon oppassen hey. Laat ze toch sowieso nooit alleen in de tuinquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan op zn minst een Heras hekwerk erom heen wa?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
Wigger B.... speciale word versie voor jou....
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij/zij moet maar gewoon oppassen hey. Laat ze toch sowieso nooit alleen in de tuin
Inderdaad, mijn HipHop heldquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo zonde dat ie dood is.. zo'n goeie nummers van m
quote:
Bij het luchtafweer stuk in een dorp (Britse missie)quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs op welk stuk zat je vast bij CoD2 dan?
Ik durf m niet aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
MEEERRRYYYY CHRISTMASSSS GIJSJESSSSS![]()
Doe maar welquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
Beste martial art dat ik ook ooit heb gezien![]()
quote:
Ik twijfelde ook hoor... zat te wachten op hele vieze dingen... maar dit is lekker!quote:
jij bent dapperquote:
Ik klik altijd, behalve bij filmpjes, daar heb ik niet altijd zin inquote:
Lekkerste baard van dit topicquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
MEEERRRYYYY CHRISTMASSSS GIJSJESSSSS![]()
Hoop luchtafweer in het spel.... geen idee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bij het luchtafweer stuk in een dorp (Britse missie)
okquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoop luchtafweer in het spel.... geen idee.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoop luchtafweer in het spel.... geen idee.
Neeeee dat nooit... tenminste.. nooit.. heb 1 keer gekeken daarquote:
Kutpagina inderdaad, als je 1x kijkt blijf je kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeee dat nooit... tenminste.. nooit.. heb 1 keer gekeken daar
Maar ik weet wat ik moet doen... alleen het lukt niet..
lekker hèquote:
Ik ben aan het refreshen om de stand bij te houden... 0-0 voorlopigquote:
Hiervoor had ie wel een spannend wedstrijd, hij stond nog 5 punten achterquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben aan het refreshen om de stand bij te houden... 0-0 voorlopig
Wat voor spel ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hiervoor had ie wel een spannend wedstrijd, hij stond nog 5 punten achter
Zelfde voor jouw gijsquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Alvast prettige feestdagen Gijsjes!
Op het forum? Jawel hoor...ik moet volgende week vanaf woensdag weer gewoon werken en mij pa heeft sinds kort ook ADSL. Heb ik wat te doen terwijl ze naar kerst-in-de-heimat op de Duitse TV kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
Fijne Kerst strol
Zien we je nog voor het nieuwe jaar?
Veel plezier pikquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Zo....naar de kapper geweest, kerstinkopen gedaan, vis verschoond, weekendtas ingepakt. Nu werkenVanavond kerstdiner met collega's en morgen naar Maastricht.
Alvast prettige feestdagen Gijsjes!
Hebt last zeg. Ik heb alles gedaan om de achievement Online Professional te behalen en nu unlockt tie nietquote:
Oh die serie van dingen die je moet doen.. ja geen idee, moet het misschien allemaal in 1 sessie dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hebt last zeg. Ik heb alles gedaan om de achievement Online Professional te behalen en nu unlockt tie niet
Neuh,quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die serie van dingen die je moet doen.. ja geen idee, moet het misschien allemaal in 1 sessie dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neuh,
Alle scenarios winnen van online career, ........
Maar tis niet leuk om te doen.. stop wat mij betreft maar in je hol.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan zijn er maar 6 ofzo gijsAlleen die Nurburgring hey
![]()
ff door de zure appel heenbijten gijs, net als bij Halo 2. Vermaak me goed nu hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar tis niet leuk om te doen.. stop wat mij betreft maar in je hol.
Als ik er af word gebeukt terwijl ik bezig ben voor mn online career is de lol er snel vanaf.. heb 4 of 5x de eerste gedaan, iedere keer hetzelfde. Nee, doe het niet meer, sommige mensen vinden het leuk om voor andere de lol te verpesten, nou dat lukt ze wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ff door de zure appel heenbijten gijs, net als bij Halo 2. Vermaak me goed nu hoor.En je kunt dus online career met friends rijden
Nooit gedacht dat jij jezelf zo snel aan de kant liet zettenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik er af word gebeukt terwijl ik bezig ben voor mn online career is de lol er snel vanaf.. heb 4 of 5x de eerste gedaan, iedere keer hetzelfde. Nee, doe het niet meer, sommige mensen vinden het leuk om voor andere de lol te verpesten, nou dat lukt ze wat mij betreft wel.
Nee Gijs, PGR is gewoon kut. Heb ik altijd al geroepenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:05 schreef Bastard het volgende:
Tuurlijk ligt aan mij.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs, Kameo is gewoon kut. Heb ik altijd al geroepen
Ik zal dat Ang eens laten weten, beetje een kado wat ze je heeft gegeven afzeikenquote:
Angs is verslaaft aan Bejeweld 2quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal dat Ang eens laten weten, beetje een kado wat ze je heeft gegeven afzeiken![]()
Speel Condemned !quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs, PGR is gewoon kut. Heb ik altijd al geroepen
Terechtquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Angs is verslaaft aan Bejeweld 2
Heeft iedereen last van gijs...is een fout. binnenkort komt er een update voorquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hebt last zeg. Ik heb alles gedaan om de achievement Online Professional te behalen en nu unlockt tie niet
Hey Btje. wazz up ?quote:
Btje ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey Btje. wazz up ?
Alles lekker met je gezinnetje ?
Misschien vanavond ff met elkaar racen als je tijd hebt![]()
Lijkt me gezellig !!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Btje ook
Alles fris thuis inderdaad, tis zo gaaf.
Vanavond ga ik ook es online knallen..uurtje of 2200 denk, ik kijk ff.
Er zijn geloof ik ook achievments online te halen toch of alleen die ene waar struik op hangt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig !!
Zou leuk zijn als struikgewas ook komt . soos nero en ik zijn er ook wel.![]()
niet echt....je kan wel kudos halen om rank 1 te worden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik ook achievments online te halen toch of alleen die ene waar struik op hangt?
En blijf je ook in de room als je met je friends zit of moet je net als met career steeds weer joinen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
niet echt....je kan wel kudos halen om rank 1 te worden.![]()
ik snap trouwens niet dat jullie geeb PDZ hebben. Dat spel heeft zoveel te bieden online.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik ook achievments online te halen toch of alleen die ene waar struik op hangt?
Je blijft gewoon in de kamer als je playtime doet. Met de online career is dat niet zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
En blijf je ook in de room als je met je friends zit of moet je net als met career steeds weer joinen?
Als ik pgr2 alleen had op de xbox was ik in principe ook klaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik snap trouwens niet dat jullie geeb PDZ hebben. Dat spel heeft zoveel te bieden online.
En de co-op is ook echt fantastisch. heb hem helemaal uitgespeelt met soos.
Ik ga zo naar huis. Beetje rondjes rijden. Vanaaf misschien ook wel rond 22.00 . Biertje erbijquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Btje ook
Alles fris thuis inderdaad, tis zo gaaf.
Vanavond ga ik ook es online knallen..uurtje of 2200 denk, ik kijk ff.
quote:
Ja lachen hequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een cool rompertje ook gijs
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1135331952/Twice_The_Same_Mistake
whehehequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:40 schreef Tain het volgende:
Grappen over/met dronken mensen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
whehehe
Kheb er nog een paar
[afbeelding]
[afbeelding]
Dr waren er nog een paar van die meet .. iets met een groene stift maar die heb ik niet meer staanquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:33 schreef Bastard het volgende:
http://media.putfile.com/donna-thank_you_for_the_music
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1113051734/Smoking_kills![]()
![]()
![]()
Vond de demo maar weinig aan van NBA.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik pgr2 alleen had op de xbox was ik in principe ook klaar.
HALO2 was leuk erbij en GTA..
Ik had hetzelfde een beetje verwacht van PGR3, en hoewel ik nog moet beginnen met online racen heb ik het er toch niet helemaal bij. Dus wie weet nog wat er bij halen.. mij lijkt NBA wel leuk dan, wil vanaaf ff de demo spelen.
PDZ lijkt me niet alles eigenlijk.. matig
Ja ja....................quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dr waren er nog een paar van die meet .. iets met een groene stift maar die heb ik niet meer staan![]()
Die jongen kwam er thuis pas achter dat er op zn gezicht was getekend...
Kapotte hardwarequote:Xbox 360: Three red lights flash on the Ring of Light
SYMPTOMS
You see three lights on the Ring of Light flash red on the front of the Xbox 360 console. The upper-right quadrant light is the only light that does not flash red.
CAUSE
This behavior occurs when the Xbox 360 console experiences a hardware failure.
THINGS TO TRY
1. Try restarting the console.
2. If restarting the console does not resolve the behavior, follow these steps:a. Turn the console off.
b. Unplug all the power and AV cables from the console.
c. Unplug the power cord from the wall socket.
d. Firmly reconnect all the cables.
e. Turn on the console.
3. If these steps do not resolve the behavior, turn the console off, remove the hard drive, and then turn on the console.• If the 3x Red LED error light is no longer displayed, turn the console off, re-attach the hard drive, and then turn on the console.
4. If you continue to experience this behavior, contact Xbox Customer Support. A Support Professional will be able to provide additional assistance. See the "More information" section for more information.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Iedereeeeeeeeeeeen een fijne kerst gewenst![]()
M`n 360 is net gecrashtAllemaal rode lichtjes hij doet niks meer
![]()
![]()
[..]
Kapotte hardware
Alles gedaan wat daar staat, na de kerst maar eens bellen voor een nieuwe dan
Fijne Kerst Bquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:20 schreef Bastard het volgende:
Ik heb mn witte NY yankee's muts ook binnen
Nog bedankt Queen
Nope, allemaal rode lichtjes nogquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:51 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is vervelend....morgen nog eens proberen. Misschien is het een maandelijks probleem
das mooi kut Gijs, savegames pleitte e.d.quote:Op zondag 25 december 2005 07:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, allemaal rode lichtjes nog
Kapot ookquote:Op zondag 25 december 2005 07:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, allemaal rode lichtjes nog
Het is geen vrouw Gijs.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:51 schreef kepler het volgende:
dat is vervelend....morgen nog eens proberen. Misschien is het een maandelijks probleem
de xbox maakt veel herrie, heeft veel aandacht nodig en kost ook nog eens een hoop geld... komt aardig in de buurtquote:
Achievements wel gehaaldquote:Op zondag 25 december 2005 09:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
das mooi kut Gijs, savegames pleitte e.d.
Jij al nieuws op het babyfront trouwensquote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
die al los gekoppeld gehad? kan het ook aan liggen
nope, nu wel een zieke hier thuis zittenquote:Op maandag 26 december 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij al nieuws op het babyfront trouwens
Ehuhquote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
die al los gekoppeld gehad? kan het ook aan liggen
Komt goed Gijsquote:Op maandag 26 december 2005 08:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope, nu wel een zieke hier thuis zittendadelijk weer naar ziekenhuis voor controle, bloeddruk blijft te hoog van miranda
Dat is wel een last en zeker met deze dagen.quote:
nemen ze de hdd ook mee dan? das kut!quote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Net gebeld. word binnen 48 uur opgehaald. Daarna binnen 24 uur een nieuweWel alles kwijt tenzij ik een memorycard koop
bloeddruk was ok. Ze is weer gestript en komt de baby niet vandaag/vannacht nog dan wordt ze morgen ingeleid.quote:
Toch wel een goeie service.quote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Net gebeld. word binnen 48 uur opgehaald. Daarna binnen 24 uur een nieuweWel alles kwijt tenzij ik een memorycard koop
Spel is opgestuurd Gijs maar die man van het postkantoor zei dat het wel 2 a 3 dagen kan durenquote:Op maandag 26 december 2005 12:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Toch wel een goeie service.
Past er geen memory stick in via de usb poort dat zal wel makkelijk zijn.
Is goed Gijs.quote:Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel is opgestuurd Gijs maar die man van het postkantoor zei dat het wel 2 a 3 dagen kan durenDan weet je dat
Nee maar daar wacht ik niet op... vertrouw je echt welquote:Op maandag 26 december 2005 13:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is goed Gijs.![]()
Ben nog wel ff bezig met PGR3 en anders wel met CoD2.
Geld al binnen dan?
Ja de accept is ook via de post kan wel ff duren dus.quote:Op maandag 26 december 2005 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar daar wacht ik niet op... vertrouw je echt wel
Spannend!!!quote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
bloeddruk was ok. Ze is weer gestript en komt de baby niet vandaag/vannacht nog dan wordt ze morgen ingeleid.
succes sterkte en alles wat je iemand kan wensen als iemand gaat bevallenquote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
bloeddruk was ok. Ze is weer gestript en komt de baby niet vandaag/vannacht nog dan wordt ze morgen ingeleid.
Gijs.. voor volgend weekend ben je papa!quote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs morgen of uiterlijk overmorgen ben ik papaquote:Op maandag 26 december 2005 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. voor volgend weekend ben je papa!
quote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
Wat een raar idee he?quote:Op maandag 26 december 2005 18:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs morgen of uiterlijk overmorgen ben ik papa
best een raar idee ja maar dat duurt nog maar ffquote:Op maandag 26 december 2005 21:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een raar idee he?
En je gaat zo genieten straks.. tis zo apart om mee te mogen maken!
Suc6 pikquote:
Ja dat ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 07:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Suc6 piken hou op met posten hier als je vrouw aan het bevallen is
Ik heb het nog steeds !quote:Op dinsdag 27 december 2005 07:02 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh Gijsjes
Kerstgevoel is alweer voorbij
wek
Succes Gijs.... we duimen voor je !quote:
Dat posten hier inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 07:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Suc6 piken hou op met posten hier als je vrouw aan het bevallen is
quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:25 schreef mr_Brown het volgende:
MOgguh Penisjes.....
Nog wat spannends gedaan met de kerstdagen of alleen maar gevreten?![]()
Gevreten, gedronken, gegamed en met mn dochter gespeeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:25 schreef mr_Brown het volgende:
MOgguh Penisjes.....
Nog wat spannends gedaan met de kerstdagen of alleen maar gevreten?![]()
Om een keukenquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zaterdag een keuken gekocht... was zo blij als een kind
Ja inderdaad.. je bergt je surfplank op en je gaat naar bed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:31 schreef silver-surfer het volgende:
Zodan... nou dan ga je na het ziekenhuis ook maar meteen naar huis en noem je het een dag
http://www.telegraaf.nl/b(...)aai_van_zich_af.html
Ja hehe.... zou jij niet blij zijn met een nieuwe keukenquote:
Iemand reviewed je positief....heb ik ook gedaan met iedereen uit mijn friendslistquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:
Hoe kan mn Reputatie nou zo gegroeid zijn
Zo blij als een kind om een keuken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hehe.... zou jij niet blij zijn met een nieuwe keukenGaaf hoor.... nieuwe inbouw apparatuur,..... mooie meubelen, kastjes, ovens etc etc... heerlijk
Was gisterenmiddag nog niet zo.. iemand heb zitten kuttenquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iemand reviewed je positief....heb ik ook gedaan met iedereen uit mijn friendslist
Ja gijs...quote:
Okquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs...... ben trots op dat ding ... kan niet wachten om hem te gaan gebruiken...
ZOOOOOOOOOOOOOOOOO dan kerst is voorbij maarquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:
http://forums.sexyandfunny.com/showthread.php?t=897
chickaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nog een leuke kerst gehad met je gezinnetje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
Halloo
Nog 1 week en dan mag ik weer gaan werken
Magneet veel succes vandaag.
Die Magneetquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
Halloo
Nog 1 week en dan mag ik weer gaan werken
Magneet veel succes vandaag.
gewoon papaquote:
Ik denk vrij vlot... maar ik benieuwd wat het is geworden, of ie dan op zn vader lijktquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gewoon papa![]()
ik ben benieuwd hoe snel hij het hier post
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk vrij vlot... maar ik benieuwd wat het is geworden, of ie dan op zn vader lijkt
Ja kom op daar kan je stil over zijn.. maar van wie zal die zn ogen hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
geen idee
maar ben ook wel nieuwsgierig ja
whahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja kom op daar kan je stil over zijn.. maar van wie zal die zn ogen hebben?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahaha
wat doe je![]()
![]()
een lief klein schattig kind met van die ENORME!! ogen
Haiiiiiquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
chickaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nog een leuke kerst gehad met je gezinnetje?
quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Haiiiii
Ja een heerlijke kerst gehad. Daan en Jort zijn gruwelijk verwend door de opa's en oma's. Zowel met kadootjes als met aandacht
Jullie ook een leuek kerst gehad? En had jij nou O-ren met lootjes trekken
Kind heeft in ieder geval al een hoop lego om mee te spelenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gelukkig.... hebben ze genoten??
![]()
neh.... ik had Rens nietik had haar vader
![]()
whahahhahaa ja... als ie daarmee MAG spelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kind heeft in ieder geval al een hoop lego om mee te spelen
Nee niks gijs... Oh ... Cho krijgt net de 1e trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
Jullie mogen dus ook weer werken nu... al telefoontjes gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |