Moet er nog maar 2;quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb al 90% van PGR3uitgespeeld/achievements
Die laatste hoor ik ook al te hebben maar die unlockt nietquote:Online Professional - 60GP
Earn the Following Online Badges
- 50 online races
- Start Last/Finish 1st
- 3-event win streak
- Clean race
- Win each scenario
**There is believed to be a glitch that prevents this achievement from being earned.**
Gijs serieus... is ie beter dan 2 ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Badge dat je alle auto hebt unlockt trouwens ook niet
Kutspel
Ja moet om 08.30 uur aanwezig zijn op die school voor streetdancequote:
Mijn anus slaapt nog.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:19 schreef Bastard het volgende:
En nu ga ik poepen.
succes lieverdquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja moet om 08.30 uur aanwezig zijn op die school voor streetdance
Wil hem wel ff wakker makenquote:
niet nodigquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wil hem wel ff wakker maken![]()
jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:32 schreef Magneet het volgende:
mogguh, wij gaan mss wel zwanger de kerst in maar dat wil niet zeggen dat we er ook zwanger uit komens
quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:39 schreef mr_Brown het volgende:
niet nodig.... het is net brullend ontwaakt...
mwah.... nie echt.... zag eruit als een ontplofte molquote:
Ja gijs zekers, alleen heb last van die bugjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs serieus... is ie beter dan 2 ?
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs serieus... is ie beter dan 2 ?
Nou dat ga je vanavond dan meemaken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee.
Vond de SP van deel 2 leuker.
Online weet ik zo niet heb nog maar één race online gespeeld.
chickquote:
quote:
oh okquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hoer is iedere vrijdag vrij.. en dan as maandag ook natuurlijk
moi?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef Bastard het volgende:
Die hoer is iedere vrijdag vrij.. en dan as maandag ook natuurlijk
Vanmiddag werken ook..quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
moi?
Ik moet vanmiddag gewoon werken hoor. En vanaf volgend jaar weer gewoon 5x8![]()
I`ll be therequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat ga je vanavond dan meemaken.
oh....quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
moi?
Ik moet vanmiddag gewoon werken hoor. En vanaf volgend jaar weer gewoon 5x8![]()
Ja zeker. Eerste dag de hele zooi bij ons. Tweede dag lekker een dag voor ons zelfquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
chickheb je zin in de kerstdagen?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zeker. Eerste dag de hele zooi bij ons. Tweede dag lekker een dag voor ons zelf
Wij gaan 2de kerstdag naar Belle en het Beest in Den Haagquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zeker. Eerste dag de hele zooi bij ons. Tweede dag lekker een dag voor ons zelf
Oh wat gaaf he. ik wil daar ook nog een keer naar toequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wij gaan 2de kerstdag naar Belle en het Beest in Den Haag
Ik ga die career niet meer doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
I`ll be there
Als je in private chat samen afspreekt en tegelijk duwt kom je zelf in dezelde race voor de online career mode. Of anders gewoon een partijtje hosten
Pijpendquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef Quinny het volgende:
Gijsjes hoe zal ik Sjo zo eens wakker gaan maken?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:24 schreef mr_Brown het volgende:
oh....![]()
naja.... ik ga mn post niet meer aanpassen...
dus nog een xtje hier dan...
GIJSSSSSSSSSSS![]()
Hij is gisteren niet in bad geweest dusquote:
Kan ik me voorstellen Gijs...lekker met je eigen gezin nu.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Wij zijn met de kerst lekker met zn 3... he-le-maal geen zin om naar familie te gaan of te laten langs komen. Dus dat doen we dan ook niet
IIIeeewwwww nee ok..quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij is gisteren niet in bad geweest dus![]()
Nee hoor, dan moet je het 2de kanaal ook activerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga die career niet meer doen
Oh ja trouwens, als ik in private chat zit met Gijsje... en ik voeg jou er bij hoor ik Gijsje niet meer. Gooi ik jou op mute hoor ik Gijsje weer.. dus kan maar met 1 tegelijk
Was tijdens SP gamen vorige week..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Nou euh.. geef Daan 2 deksels de 360 in zn handen en laat hem de kamer binnen lopen
En dan gaat die andere op waiting dus..quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je het 2de kanaal ook activeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |