Mja, maar dat verandert weinig aan de situatie. Schaf dan de regels af als ze toch niet nageleefd worden of bedenk iets zoals met de Xbox360 launchgames prijsvraag om het te voorkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:48 schreef MrSubtle het volgende:
Ach als je de verkoopwaarde omzet tegen het aantal uren dat hij erin heeft moeten steken om de prijs te winnen is het best een zielig uurloon
Gaurav heeft de meeste schijnt het.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:56 schreef Darkzell het volgende:
Ik ben alleen wel benieuwd wie nu het hoogste puntenaantal heeft en hoeveel dat is. Twi had er volgens mij 186 en daar zat ik nog net onder maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat er mensen zijn die meer punten hadden.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef truSteh het volgende:
Na de laatste veiling
Dus we kunnen alles ongeveer een week na de veiling al binnen verwachten?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef truSteh het volgende:
Na de laatste veiling
Het zal dit jaar in ieder geval een stuk sneller gaan dan vorig jaar.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus we kunnen alles ongeveer een week na de veiling al binnen verwachten?![]()
Vaag zijn is ook een kunst =Dquote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zal dit jaar in ieder geval een stuk sneller gaan dan vorig jaar.
Ik kan er moeilijk iets concreets over zeggen, maar het is dit jaar allemaal prima georganiseerd, dus als het goed is zijn alle prijzen snel binnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vaag zijn is ook een kunst =D
10 * 0 = 0
Ja idd, heb nog 100 punten te besteden =Dquote:Op zondag 15 januari 2006 16:46 schreef Darkzell het volgende:
Ik hoop dat ze mooi op tijd binnen komen allemaal.
Maar eerst nog maar eens even m'n overgebleven punten opmaken
Drie kwartier van te voren is nog steeds rond? Als je het maar relatief genoeg bekijkt.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef Morthill het volgende:
In de regels zetten rond 22.00 en vervolgens 3 kwartier van te voren de veiling dicht gooien. Wat een k*t actie zeg. Ik voel me echt genaaid. Ik had nog tijd zat horen te hebben om te bieden, maar nee, fok besluit weer te kloten met zijn eigen regels.
Ik ben iemand die vroeg bood, lekker gaat gamen, zich plots realiseert dat het alweer 21.30 is en dus ff gaat kijken hoe zijn biedingen ervoor staan. He verrek, ze hebben besloten mij te naaien door de veiling extreem vroeg dicht te gooien.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Thomper het volgende:
[..]
Drie kwartier van te voren is nog steeds rond? Als je het maar relatief genoeg bekijkt.
Je moet gewoon niet steeds pas op het laatste moment bieden; dan plaag je iemand die al vroeg bood en dan er net naast grijpt omdat de veiling snel sloot. Nu heeft diegene zijn prijs.
Hehe, ik heb vermoedens. Agh, Got a little lost in the moment. Vind het nog steeds een bizarre en niet erg nette actie, maar goed, heb er niet meer zoveel last van. Ik heb toch leuke prijzen gewonnen, dus ik heb eigenlijk helemaal niks te klagen.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:01 schreef twi het volgende:
Misschien is het een idee om een kleine enquete te sturen na afloop van de veiling (eventueel zelfs na de verzendperiode), om zo wat feedback te krijgen over wat wel een goede "verrassing"was en wat niet?
heel erg langzaam inderdaad..quote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef devv05 het volgende:
Site is hier onbereikbaarOf in ieder geval heel traag
Gruwelijlk, het is gewoon 3 kwartier van tevoren gesloten. Zo wordt het tenminste een beetje eerlijk gehouden voor de mensen met minder puntenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Thomper het volgende:
[..]
Drie kwartier van te voren is nog steeds rond? Als je het maar relatief genoeg bekijkt.
Je moet gewoon niet steeds pas op het laatste moment bieden; dan plaag je iemand die al vroeg bood en dan er net naast grijpt omdat de veiling snel sloot. Nu heeft diegene zijn prijs.
Ook de mensen die al wat vroeger bieden hebben nu voordeel.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Gruwelijlk, het is gewoon 3 kwartier van tevoren gesloten. Zo wordt het tenminste een beetje eerlijk gehouden voor de mensen met minder punten![]()
Niet dat ik daar profijt uit heb getrokken met me 12 punten + ben het vergeten![]()
Ja, heb nog verdomd veel punten. Alles op 1 item =Dquote:Op maandag 16 januari 2006 22:31 schreef Thomper het volgende:
Iedereen heeft pech morgen.Alles wordt twintig keer zo duur omdat men nog 100 punten overheeft, dus dat wordt zelfs 100 punten voor de PS2 demo.
Je zal wel moeten, als je nog iets wil winnen. Ik duim voor je.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, heb nog verdomd veel punten. Alles op 1 item =D
Ik niet, topic gaat ze expres wachten totdat iemand mij overbied. (Hoezo ik ben paranoïde =D)quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je zal wel moeten, als je nog iets wil winnen. Ik duim voor je.
alles op 1 item inzitten wil wel helpen mss?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb helaas ook nog wat punten over aangezien ik nu al 2 dagen achter elkaar te laat ben maar denk niet dat ik nog wat ga winnen vanavond.
Tijdschriften die we meegenomen hebben van een E3 die nog moet plaatsvinden zijn HEEL veel geld waardquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:30 schreef Xrenity het volgende:
Nog 40 over
Wat houd het E3 tijdschriften pakket overigens in? Zijn dat tijdschriften van de afgelopen of komende E3? Ik hoop het laatste.
Het zal het eerste dus wel zijn
Ook primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tijdschriften die we meegenomen hebben van een E3 die nog moet plaatsvinden zijn HEEL veel geld waard. Helaas, het eerste dus
Wel, iig niet direct na de veiling verzondenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk iets concreets over zeggen, maar het is dit jaar allemaal prima georganiseerd, dus als het goed is zijn alle prijzen snel binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |