Zoek en gij zult vindenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:57 schreef GokuSFE het volgende:
Hoe kun je die eerste vraag nou ooit wetenDie prijsvraag is gelsoten, dus info is er niet meer. Of ik ben natuurlijk gewoon dom bezig
quote:Op zondag 25 december 2005 13:58 schreef Gamedemon het volgende:
st0rml00p topique
tis opgelost, graag wel goed volgende keerquote:Op maandag 26 december 2005 11:17 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb prongelijk wat fouts ingestuurd, het onderwerp was kerstprijsvraag 24-12-05 HomerJ, i.p.v. 25-12-05.
Kan ik hem vebeterd insturen?
nee tis al opgelostquote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef mordradead het volgende:
:x mag ik dezelfde fout als homerj maken?
ik heb namelijk dag 5 wat de 27e moest zijn als de 26e in gestuurd..... opnieuw verzenden?
zolang elke dag een apart mailtje is, vind ik dat primaquote:Op donderdag 29 december 2005 11:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Is het erg als ik de dagen allemaal in 1 keer doorstuur (maar wel in verschillende mailtjes)? Ik kan er eventueel wel een paar alvast insturen (ivm opdrachten die wel af zijn) of maakt dat niet uit?
Wat een enthousiasme.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:22 schreef twi het volgende:
Gemaakt
Tsja, dat was een vrij nutteloze reactie...
kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoi lieve Fok!gamerts.. ik had wat problemen met het versturen van mijn antwoorden. Als het goed is hebben jullie nu dag 1 t/m 8 van me.. zou iemand dat willen checken? Alvast bedankt.
wat een tvp zul je bedoelenquote:
Nee hoor, ik had al een post staan en doe niet aan TVP's. Ik heb de My Active Topics nog nooit aangeraakt. Ik heb een geheugenquote:
ik gebruik em sinds 2 weken, tis nog wel wennen maar het werkt perfect opzichquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had al een post staan en doe niet aan TVP's. Ik heb de My Active Topics nog nooit aangeraakt. Ik heb een geheugen
Mail de antwoorden maar naar mij. Dan doe ik het wel even goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:22 schreef mordradead het volgende:hoi, ik heb wederom een foutje gemaakt
toen ik de mail van de 31e instuurde ben ik er vergeten mijn nick achter te zetten dus er staat nu:
"Kerstprijsvraag 31-12-05" ipv "Kerstprijsvraag 31-12-05 mordradead"
donequote:Op zondag 1 januari 2006 15:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Mail de antwoorden maar naar mij. Dan doe ik het wel even goed.
het staat wel in je mailtje zelf dus het is geen grote rampquote:Op zondag 1 januari 2006 15:22 schreef mordradead het volgende:hoi, ik heb wederom een foutje gemaakt
toen ik de mail van de 31e instuurde ben ik er vergeten mijn nick achter te zetten dus er staat nu:
"Kerstprijsvraag 31-12-05" ipv "Kerstprijsvraag 31-12-05 mordradead"
volgens mij heb ik je wel voorbij zien komenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
kheb vanmiddag alle 10 mailtjes verstuurd zijn ze goed terecht gekomen?
als deze :quote:
donequote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef twi het volgende:
Eentje is dubbel, omdat ik daar 28-05-05 in de titel heb gezet
Dus die heb ik nog even opnieuw gestuurd als 28-12-05, zodat die andere verwijderd kan worden. Voor de duidelijkheid
gezienquote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef Egamer het volgende:
Ik had ook ééntje dubbelgestuurd, ééntje zonder nickname en ééntje met nickname. Dus wil je die ene zonder nickname in het onderwerp verwijderen? Zodat alles goed gaat.(Die van 30-12-05)
Trouwens, is de deadline over een anderhalf uur of morgen om 0:00?
Als ik jou was zou ik voor de mugshot gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef mordradead het volgende:
als je heel weinig punten hebt... maka je dan nog wel kans op superprjizen als stickers?
ik zal morgen even voor je kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef twi het volgende:
PC net gecrashed, dus al m'n mail kwijt geraakt. Heerlijke apparaten, maar ben wel m'n wachtwoord kwijt van de veilingSorry voor 't ongemak, maar zouden jullie hem nog een keer op kunnen sturen of een ander ww maken?
die is wel al m'n punten waard hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor de mugshot gaan.
Inderdaad, en ook super dat het gewoon allemaal al helemaal klaar staat, met ingepakte TPG-doosjes aan toe. Wat dat betreft ook een hoop geleerd van vorig jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:45 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat er maar twee Xbox360 games zijn, dat gaat lastig wordenVerder echt veel en mooie prijzen, complimenten
Nadeel als je de eerste bent die zoiets ooit doetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef twi het volgende:
Inderdaad, en ook super dat het gewoon allemaal al helemaal klaar staat, met ingepakte TPG-doosjes aan toe. Wat dat betreft ook een hoop geleerd van vorig jaar
Gemaildquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef twi het volgende:
PC net gecrashed, dus al m'n mail kwijt geraakt. Heerlijke apparaten, maar ben wel m'n wachtwoord kwijt van de veilingSorry voor 't ongemak, maar zouden jullie hem nog een keer op kunnen sturen of een ander ww maken?
Ik denk dat de mensen met de meeste punten nog wel afwachten en gewoon op de laatste dag beslissen of ze iets willen overbieden of nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:52 schreef Morthill het volgende:
mijn god, op sommige items staat nu al een hoger bod dan wat ik in totaal heb. Echt ziek hoe graag mensen iets willen =D
Die konden we niet eerder aankondigen omdat we het pas gedurende de prijsvraag bedachten en in elkaar hebben gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef twi het volgende:
Vorig jaar kwam de - overigens achteraf dus heel goed uitgepakte en ik uiteindelijk zelfs toejuich- verandering van normale prijsvraag naar die veiling-constructie wat aan de late kant.
Heb je het over zo'n sub-prijsvraagje waar je iets moest beantwoorden? Andere verrassingen heb ik niet gezien nee. Nou goed, heb ik tegen die tijd weer iets om tegenaan te schoppenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
Er zijn meer verrassingen geweest twi maar mogelijk heb je die gemist. En zoals dat in de traditie hoort komen er ook nog verrassingen aan.
Geen idee eerlijk gezegd, puntentelling is kepler z'n ding geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef twi het volgende:
Heeft Ruzbeh trouwens nu 1x 10 extra punten of 5x 10 extra punten?
Waar wil je mee dreigen? Dat je expres gaat verliezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef twi het volgende:
Nou, dan moet ik die maar eens onder dwang bij 't volgende potje PGR3 een kruisverhoor geven over die punten
iedere award-winnaar die meedoet aan de kerstprijsvraag hjeeft 10 punten gekregen, ongeacht hun aantal awardsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je het over zo'n sub-prijsvraagje waar je iets moest beantwoorden? Andere verrassingen heb ik niet gezien nee. Nou goed, heb ik tegen die tijd weer iets om tegenaan te schoppen
Heeft Ruzbeh trouwens nu 1x 10 extra punten of 5x 10 extra punten?
Vind ik vreemd, wat hebben die awards met de prijsvraag te maken dan? Ik weet niet eens wat het zijn of hoe je daaraan mee kon doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef kepler het volgende:
[..]
iedere award-winnaar die meedoet aan de kerstprijsvraag hjeeft 10 punten gekregen, ongeacht hun aantal awards
je kon genomineerd worden op het forum (awards gingen over de manier waarop je aanwezig bent op dit forum) en vervolgens kon iedereen in een topic stemmen op de genomineerden. Dit is allemaal op initiatief van een tweetal users gegaan en pas toen de uitslag bekend is geworden hebben we besloten om aan de award-winnaars extra punten uit te delen. net zoals we bijvoorbeeld gedaan hebben aan mensen die op een bepaald moment aanwezig waren op IRC.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vind ik vreemd, wat hebben die awards met de prijsvraag te maken dan? Ik weet niet eens wat het zijn of hoe je daaraan mee kon doen.
quote:Musashi mag dan vernoemd zijn naar die legendarische samurai maar daar biedt niets om een legendarische titel te zijn
quote:Musashi: Samurai Legend is niet wat ik er van verwacht had
Dat jij niet openbaar ziet dat er iets gebeurt betekent niet dat er niets gebeurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef devv05 het volgende:
Pff, de enige twee Xbox360 games worden alleen maar vanwege de marktwaarde door anderen weggekaapt die niet eens een Xbox360 hebben en openlijk toegeven dat ze 'm zullen verkopen. Zo gaat het doel en de lol van die veiling er een beetje vanaf
Ik dacht trouwens dat jullie in een dergelijk geval de prijs niet zouden opsturen?
Ik zeg toch niet dat er niets gebeurt, ik vraag het alleen. Hoe moet ik nou weten wat er achter de schermen gebeurt en of er uberhaupt iets gebeurt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dat jij niet openbaar ziet dat er iets gebeurt betekent niet dat er niets gebeurt.
Ik ook niet, maarja dat zal helaas toch niet gebeuren gok ik zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef Darkzell het volgende:
Ik zal er ook niet mee zitten als ze die PGR3 opnieuw in de veiling gooien en de punten van die winnar gewoon afnemen oid.
Je probeert nogal kansloos a_n te diskwalificeren van zijn prijs om die vervolgens zelf te gaan innen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:23 schreef devv05 het volgende:
Mja, ik was de tweede bieder op dat spel met 167 punten en had er wel heel blij mee geweest. Heb PGR3 al even van een vriend geleend en zou die heel graag aan mn collectie toevoegen![]()
Mijn punt is dat je dat niet kunt weten en dat je het dus ook niet in twijfel hoeft te trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er niets gebeurt, ik vraag het alleen. Hoe moet ik nou weten wat er achter de schermen gebeurt en of er uberhaupt iets gebeurt?
Laten we niet op de zaken vooruitlopen, ok?quote:Maar goed, als je het graag wilt dan zal ik de gok wagen. Waarschijnlijk sturen jullie een mail waarin gezegd wordt dat verkopen tegen de regels is, en dat de prijs dan niet opgestuurt zal worden. Degene zegt 'sorry, dat wist ik niet, maar ik zal 'm niet verkopen', krijgt 'm vervolgens toch thuisgestuurd en verkoopt 'm alsnog
Bullshit, zoals je hierboven al kunt lezen heb ik niet de illusie dat de prijs afgenomen zal worden, ik geef puur mn mening, laat dat nou net zijn waar een forum voor bedoelt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je probeert nogal kansloos a_n te diskwalificeren van zijn prijs om die vervolgens zelf te gaan innen.. Hij heeft die prijs gewonnen en wat hij ermee gaat doen moet 'ie toch fucking zelf weten, het is zijn prijs en niet die van jou. Dadelijk ga je 'm nog vertellen dat ie 'm verplicht 5 uur per dag moet spelen en zo niet dat de prijs weer ingeleverd moet worden.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |