Jottemquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:34 schreef Hugster het volgende:
Ik dacht om 19:30, kom ik doe ff een klein dutje, tot 22:00 ofzo, wordt ik wakker om 02:30 [afbeelding]
Ik ben nu echt KLAAR WAKKER
Nachtportiertje van mequote:
dan schrik je idd goed wakkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:04 schreef BoJo het volgende:
gvd, kom ik aan op m'n werk. Parkeer ik, pleur m'n deur dicht begint ineens het alarm te loeien als een gek (en wat een cholera kolere tyfus geluid) , reageerde niet meer op m'n kastje...gelukkig heb ik een setje met kleine schroevendraaiertjes in de auto en hielp het eruit en terug erin leggen van de knoopcellen want toen reageerde hij weer.
* BoJo is goed wakker nu![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan schrik je idd goed wakker![]()
Mogguh btw
Laatste dag van dit jaar werken
Dat is een kwestie van losmaken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
Ik hoop trouwens dat ie het vanmiddag doet, zit zo'n anti-hijack startonderbreking in. Kan ik straks niet eens naar huis![]()
Wat losmakenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van losmaken.![]()
Magoed, ik heb dat toen gedaan en alle kabels van kwaadheid eruit getrokken
Toen was ik veul jonger![]()
Ik vind het eigenlijk ook onzinquote:
wat heb je voor hem gekocht dan? of kun je gewoon niet inpakken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik heb om het cadeau van Tim 2 rollen pakpapier zitten en nog is niet alles bedekt (de zijkanten dus niet).
Maar goed, er staat toch niks op de doos zelf, dus dat boeit niet.
Een aquariumquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:20 schreef M5 het volgende:
[..]
wat heb je voor hem gekocht dan? of kun je gewoon niet inpakken?
aquarium is leuk. geef je d'r ook gelijk visjes bij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een aquarium.
En inpakken kan ik ook niet hoor.
Nou, ik wil er wel visjes bij doen, maar ik heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:23 schreef M5 het volgende:
[..]
aquarium is leuk. geef je d'r ook gelijk visjes bij?
en je moet alleen de buitenkant in pakken he, niet ook de binnenkant
Ten eerste dat mega irritante geluid.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat losmakenDie shit zit ergens achter het dashboard, die vorige eigenaar wilde die startonderbreker al weg hebben, is zo'n vaag ding dat je na het alarm af halen binnen 30 seconden de motor moet starten
![]()
Maar mijn paps gaat al knoopcellen halen voor me en anders komt ie ze brengen als ik niet weg kan![]()
![]()
Een aquarium met water vervoeren lijkt me ook niet slim neequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik wil er wel visjes bij doen, maar ik heb er geen verstand van.
Enne, je mag geen aquarium met water vervoerenStond ergens in een blaadje wat erbij zat.
Maarja, ik heb wel een klein vervoersbakje erbij zitten waar ik er een paar in kon doen.
Maar dadelijk zijn ze dood als ik daar aan kom!
Heb ik, heb ik!
Dat vervoersbakje heb ik pas lelijk ingepakt.
probeer het aquarium met water maar eens te verplaatsen. of is ie niet zo groot als ik denk dat het is? (met 2 rollen pakpapier kun je heel wat).quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik wil er wel visjes bij doen, maar ik heb er geen verstand van.
Enne, je mag geen aquarium met water vervoerenStond ergens in een blaadje wat erbij zat.
Maarja, ik heb wel een klein vervoersbakje erbij zitten waar ik er een paar in kon doen.
Maar dadelijk zijn ze dood als ik daar aan kom!
Heb ik, heb ik!
Dat vervoersbakje heb ik pas lelijk ingepakt.
Hij is ehhh!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef M5 het volgende:
[..]
probeer het aquarium met water maar eens te verplaatsen. of is ie niet zo groot als ik denk dat het is? (met 2 rollen pakpapier kun je heel wat).
Mja, maar ik weet niet wat voor een aquarium hij er van wil maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een aquarium met water vervoeren lijkt me ook niet slim nee
Visjes kun je het beste ff bij een dierenzaak navragen
Volgens mij heb ik gewoon kabouterinpakpapier gekocht ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef M5 het volgende:
[..]
* cursus in cadeau inpakken zoekt voor ijsmeis
Er zit echt zo'n hoge irritante 2 tonig op, heb nog steeds pijn aan m'n oorquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ten eerste dat mega irritante geluid.
Wel handig als er wel iets aan de hand is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er zit echt zo'n hoge irritante 2 tonig op, heb nog steeds pijn aan m'n oor![]()
he? wat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wel handig als er wel iets aan de hand is.
gewoon naar een dove vent zoeken
alles goed.. nah.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alles goed?
hoe is het met je sollicitatie bij de luchtmacht?
wat was er mis mee?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
alles goed.. nah.
woensdag dus medische keuring gehad, maar ze waren niet te vreden over 't hartfilmpje (electrocardiogram, ECG) dus moet ik eerst nog naar de cardioloog. verder was alles wel ok.
das kutquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
alles goed.. nah.
woensdag dus medische keuring gehad, maar ze waren niet te vreden over 't hartfilmpje (electrocardiogram, ECG) dus moet ik eerst nog naar de cardioloog. verder was alles wel ok.
dat weet ik dus niet. misschien een beetje ruis of zo? volgens de arts die de keuring deed is er in 99% van de gevallen niets aan de hand, maar ze nemen gewoon geen risco. (pas iemand in elkaar gezakt tijdens sporten die een afwijking had.)quote:
ja. ik dacht woensdag dus van al die keuringen af te zijn. maar nee..quote:
Dat hoop ik voor je..quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:19 schreef M5 het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet. misschien een beetje ruis of zo? volgens de arts die de keuring deed is er in 99% van de gevallen niets aan de hand, maar ze nemen gewoon geen risco. (pas iemand in elkaar gezakt tijdens sporten die een afwijking had.)
[..]
ja. ik dacht woensdag dus van al die keuringen af te zijn. maar nee..maar goed, meestal is er niet aan het handje en wordt ik als nog geschikt bevonden.
mja. ik had ook zo iets van, huh? ik? maar op zich wel goed dat ze 't doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je..
lijkt me vrij zenuwslopend om te horen dat er mogelijk iets met je hart aan de hand is.
Ja zeker goed dat ze het doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:23 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. ik had ook zo iets van, huh? ik? maar op zich wel goed dat ze 't doen.
hoop dat het idd niets is en je gewoon kunt beginnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:23 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. ik had ook zo iets van, huh? ik? maar op zich wel goed dat ze 't doen.
een ruis in je hart is wanneer je hartklep net niet perfect afsluit. Veel mensen die het hebben op jongeleeftijd groeien er over heen. Ik had het zelf ook als kind. En daar bij slaat mijn hart soms ook wel eens een slag over. Dan blijft het even stil zeg maarquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:19 schreef M5 het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet. misschien een beetje ruis of zo? volgens de arts die de keuring deed is er in 99% van de gevallen niets aan de hand, maar ze nemen gewoon geen risco. (pas iemand in elkaar gezakt tijdens sporten die een afwijking had.)
doe ik niet aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:10 schreef M5 het volgende:
ik moet nog kerstkaarten schrijven, maar heb geen zin
Ik heb zelden in zó'n kutauto als een Smart Roadster gereden. Een vriend van me heeft zo'n ding gehad, de Smart Roadster Coupé (m.i. veel mooier dan de gewone Roadster). Alléén maar ellende met dat ding.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:30 schreef Sjoewe het volgende:
Rijplezier
Iedere Roadster is voorzien van het Smart-schakelsysteem dat naar keuze automatisch of handbediend sequentieel schakelt. Dit laatste kan behalve met een pook tussen de stoelen ook met (optionele) "lepels" achter het stuurwiel, zoals dat ook wordt gebruikt in de Formule 1. De lepels draaien mee met het stuurwiel en zijn daarom ook bij snel bochtenwerk bruikbaar. Bovendien is de benodigde druk precies goed, waarmee dit systeem een wezenlijke bijdrage levert aan het rijplezier.
De sprint van 0 naar 100 km/u wordt misschien in een weinig zinnenprikkelende 10,9 seconden geklaard, voor het gevoel is de auto véél sneller en daar gaat het toch om. Vooral de zekere rauwheid waarmee de versnellingsbak van verzet wisselt, draagt bij aan de sensatie (terwijl menig andere fabrikant karrenvrachten elektronica inzet om dit effect te voorkomen). De topsnelheid is serieus te noemen met 175 km/u.
De wegligging is van topklasse. De bochtsnelheden liggen hoog en de grenzen soms schrikbarend ver (ondanks de in theorie ongunstige gewichtverdeling).
Helaas zijn rijgeluiden met gesloten dak nadrukkelijker aanwezig dan bij de gemiddelde cabriolet.
Daar gaat het niet om, zeker niet als je naast een Golfje of wat dan ook staat om een stoplichtsprintje te doen, dan ben je gewoon de sjaak.quote:voor het gevoel is de auto véél sneller en daar gaat het toch om.
wel jammer dat ie hier in de SC er geen enkele waardering voor zal ontvangen en het eigenlijk allemaal voor niks is geweestquote:
erm volgende week ook nog heurquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:28 schreef jochem8 het volgende:
Je moet toch wat op de laatste werkdag van het jaar?![]()
moet je eerst ff lekker gaan chillen met muziek ofzo, ff aan wat anders denken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit compleet vast met mn paper
Het schiet echt niet op, ik heb fucking 6 boeken helemaal stuk gelezen, een goeie vraag bedacht, maar ik krijg mn gedachtes GVD niet op papier.
Nee dat heb je goed gezienquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:32 schreef BoJo het volgende:
of zoals mij het naar de allerlaatste dag opschuiven en in de ochtend nog wat heel snel inelkaar flansen
dan haal je het zeker en vast niet![]()
vast wel iemand paraat die er ff op los wil rammen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef PeuRac het volgende:
en volgens mij is mn kaak ontstoken, ik zit te twijfelen of ik nu naar de tandarst bel of dat ik na de kerst bel heb best veel last rechts achterin
(Y), haje al op squadra tuning gekeken, zo'n 2.0 8v met chippie is best vlotquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef PeuRac het volgende:
Nee, Serge heeft nog niet gebelt, maar ik moet nog kijken of ik een PB heb op t forum. Het vanochtend het stuur gemonteerd en dat rijdt errug lekker![]()
Als het ontstoken is moet je niet wachten heh sjaakquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef PeuRac het volgende:
en volgens mij is mn kaak ontstoken, ik zit te twijfelen of ik nu naar de tandarst bel of dat ik na de kerst bel heb best veel last rechts achterin
Dat weet ik jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
(Y), haje al op squadra tuning gekeken, zo'n 2.0 8v met chippie is best vlot![]()
dan is ie pas echt de sjaakquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als het ontstoken is moet je niet wachten heh sjaak
Dan wordt het alleen maar erger waarschijnlijk de komende dagen...
Leuk zo'n ontsteking met de kerstdagen denk ik altijd maarquote:
Alles lekker charmant met de andere kant kauwen, half met je bek openquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leuk zo'n ontsteking met de kerstdagen denk ik altijd maar
Je kan ook de huisarts bellenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef PeuRac het volgende:
Godver, ze warem om 12u al gesloten vandaag, nu moet ik de weekend/avond dienst bellen![]()
Ga naar de apotheek en vraag om pijnstillersquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ga gewoon bellen voor acute pijn, ik wil minstends pijnstiller hebben anders kan ik niet eens meer eten vanavond
*het nummer dat u belt is op dit moment niet bereikbaar*![]()
zelfs de lurkers hebben het gehadquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:19 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ga naar de apotheek en vraag om pijnstillers![]()
Was ook een erg gevaarlijke omgeving waar ze ze afstaken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Sjoewe het volgende:
SterretjesWeet je wel hoe gevaarlijk die zijn
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:31 schreef BoJo het volgende:
ik ben m'n collegas gek aan het maken door met een zeer irritant stemmetje "here's the season to be jolly, nanananananananaaa" te zingen de hele tijd![]()
![]()
Stel je voor dat die shit misgaat gekquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was ook een erg gevaarlijke omgeving waar ze ze afstaken!
op een landweggetje tussende weilanden, op zo'n 2 kilometer van de dichtsbijziijnde bewoning
en nu zijn ze allemaal weg en zit ik in me eentjequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]bedankt fok, voor het niet hebben van een geluidsfunctieoptiedinggeval
Sterretjes mag je toch het hele jaar door afstekenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
anders bel je 112 peu? 80 keer in een uur tijd of zo
kwam vandaag de pliesie tegen.. gingen ze stoer lopen doen bij kinderen die sterretjes afstoken, dat verbieden enzo
Wat is het nummer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
en nu zijn ze allemaal weg en zit ik in me eentje![]()
![]()
oh wee als iemand het waagt om te bellen om 17:00![]()
die krijg je niet, omdat het italiaanse (gratis) nummer bij een stel kids uitgelekt was waardoor ze het grappig vonden om met z'n alle tegelijk te gaan bellen naar onsquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is het nummer?![]()
Ik ga lekker de Autovisie met supertest lezenheb het verhaal over Mille Miglia uit 1955 al uit, heel gaaf verhaal
![]()
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Xtreem het volgende:
hoi en doei post.
Ik ga midden januari verhuizen
he, laat dat eens. ik wil hem ook nog zelf kunnen lezen zonder dat ik telkens denk "dat heb ik al gelezen"quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef PeuRac het volgende:
LOL, lees ik net een artikel over Wiesmann, die lui kochten gewoon zonder met BMW te overleggen onderdelen bij de dealers. Kregen ze na een poosje een brief of ze per direct daarmee wouden stoppen![]()
edit - en er komt misschien een V10 uit de M5 in de Wiesman GTen die gaat met 367pk nu al in 4.6sec naar de 100
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:dat zoooo 1940-1945SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V10
Sorryquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef M5 het volgende:
[..]
he, laat dat eens. ik wil hem ook nog zelf kunnen lezen zonder dat ik telkens denk "dat heb ik al gelezen"
en dat van wiessmann is nog oud nieuws ook met die V10.
ik voel me niet geplaagd ermeequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorrywas meer bedoelt om BoJo te plagen
SPAM !quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag de besteller van onze bezorgchinees op de foto gezet
[afbeelding]
Merk en type: Peugeot Partner
Eigenaar: Long Sing
Land van herkomst: Nederland
Datum: 23-12-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Long Sing heeft lekker eten voor een schappelijke prijs, en ze komen het nog brengen ook
Als je ze belt, komen ze het nog brenegn ook, een blikje spam!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:22 schreef Mukie het volgende:
IK HEB VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
en ja dat moest ik ff uitschreeuwen
das kutquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat hij zegt
maar over een week waarschijnlijk wel werkloos, dat wel
ach, ik wist het toen ik er aan begon, dat 30-12 mn laatste dag zou zijn.. het KAN zijn dat ze me nog 5 of 6 weken langer willenquote:
duimen gaatquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, ik wist het toen ik er aan begon, dat 30-12 mn laatste dag zou zijn.. het KAN zijn dat ze me nog 5 of 6 weken langer willen
Hoeveel moest je uittrekken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:25 schreef Mukie het volgende:
ow en ik heb me net een potje geluk gehad
Werd aangehouden door een motoragent
De verkeersovertredingen:
- geen rijbewijs bij me (in mn andere agenda)
- geen richting aangeven (ik stond naderhand toch links voorgesorteerd)
- veul te hard rijden waar je maar 50 mocht (had een kleine 140 drop)
- smsen tijdens het rijden (w00ps)
de kosten: fijne kerst verder![]()
lekkere vrouwen... *zucht*quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:25 schreef Mukie het volgende:
Deze zin impliceert dat Alfisti geen vriend van je isquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:37 schreef BoJo het volgende:
Ben ff auto patsen aan Alfisti en daarna naar vrienden
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel moest je uittrekken?
Grapje, wel vies mazzel gehad hoor
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:45 schreef Mukie het volgende:
ZO nu snel douchen, omkleden en door naar het 65-jarige feest van mn pa.
Waar ik de catering mag regelen en doen voor ongeveer 80 man tot een uurtje of 3.
ik heb ook vakantie.. maar dat komt omdat er geen werk isquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:22 schreef Mukie het volgende:
IK HEB VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
en ja dat moest ik ff uitschreeuwen
stout meisjequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:25 schreef Mukie het volgende:
wachten tot er meer volk komt bedoelde ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wachten = niet posten = aanhoudende doodheid
trucks.. ja euh? ik kijk alleen naar een truck als ze de eindemper missen. dan vind ik ze cool anders nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, maare dan ben ik niet meer alleen..
Ga anders maar over trucks praten of zo, dan denkt iedereen toch dat ik het ben
je hebt een geil meisje in je msn lijst. en nu?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:51 schreef PeuRac het volgende:
check dit dan:
Hij komt vanavond hier naartoe en dan eten we nog wat kleine hapjes en dan blijft ie . Maar wat moet ik nou doen.
-- Robbie zegt:
hoe bedoel je, wat je moet doen?
(*) *naam weg* (*) I zegt:
nou mijn nichtje blijft ook bij haar vriend en dan zijn wij alleen, maar ik wil het liefst niet te snel gaan, anders loopt alles mis, omdat we zoveel aan elkaar hebben zijn we heel bang dat het mis gaat.
-- Robbie zegt:
dan laat je hem op de bank slapen
(*) *naam weg* (*) I zegt:
nee, dat is ook weer niet leuk
die blonde chick ziet er wel ok uit. jammer van die 2 er naastquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken nog een leuke truc met twee homo's en een lekker ding
[afbeelding]
Telefoon nummer van dat lekkere ding?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken nog een leuke truc met twee homo's en een lekker ding
[afbeelding]
Nee, is een kennis van me, die verslijt jongens echt, de een is nog niet pleitte of de volgende heeft ze al weer. Maar deze is blijkbaar serieus want nu vraagt ze wat ze moet doen, om het speciaal te makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt een geil meisje in je msn lijst. en nu?
0906-schoondochtervanhanskazanquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Telefoon nummer van dat lekkere ding?
correct.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:53 schreef M5 het volgende:
Wel leuk was de Koefnoen persiflage van die 3
Sterktequote:Op vrijdag 23 december 2005 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, is een kennis van me, die verslijt jongens echt, de een is nog niet pleitte of de volgende heeft ze al weer. Maar deze is blijkbaar serieus want nu vraagt ze wat ze moet doen, om het speciaal te maken![]()
Ik heb m'n poes mee naar m'n ouders genomenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Even de poes aaien, en meteen weer achter de computer natuurlijk
Nu mogen die je poes aaien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb m'n poes mee naar m'n ouders genomen
Tering, ik begin me af te vragen hoe ze dat met al die andere gozers heeft gedaan, ik moet dr echt alles voorkouwenquote:
ach, zolang ze jou als sexpert beschouwd, is ze al niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ik begin me af te vragen hoe ze dat met al die andere gozers heeft gedaan, ik moet dr echt alles voorkouwen
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ik begin me af te vragen hoe ze dat met al die andere gozers heeft gedaan, ik moet dr echt alles voorkouwen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu mogen die je poes aaien?mijn poesje is er weer
![]()
![]()
God wat was ik gister ongerust
[afbeelding]
niet als sex expert, maar als relatie expertquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, zolang ze jou als sexpert beschouwd, is ze al niet meer serieus te nemen
wat fwnk bedoelde: post een fotoquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet als sex expert, maar als relatie expert![]()
@fwnk, ze is niet lelijk nee![]()
Nou dan heeft ze waarschijnlijk niets hoeven doen voor "romantiek"quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet als sex expert, maar als relatie expert![]()
@fwnk, ze is niet lelijk nee![]()
kan hij lang op wachtenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat fwnk bedoelde: post een foto
Wat nou patser, ik laat jullie mee lachenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Praat er dan ook niet overnep-patser
nou, HA-HA....quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat nou patser, ik laat jullie mee lachen![]()
Volgens mij heb ik zelfs het telefoon nummer van jou zusjequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:25 schreef Fwnk het volgende:
Ik postte toch ook een pic van me zusje?
0623745561?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs het telefoon nummer van jou zusje![]()
verder niks bijzonders, ze wou me alles laten voorkouwen, wat ze aan hapjes nodig had, welke film, welke muziek, wel/niet in één bed slapenquote:
Ow ik dacht dat ze JOU wouquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verder niks bijzonders, ze wou me alles laten voorkouwen, wat ze aan hapjes nodig had, welke film, welke muziek, wel/niet in één bed slapen
echt allemaal dingen waarvan ik zeg: hoe moet ik weten wat hij leuk vind
Geen idee, zou ik mn chaflogs van msn moeten doorzoeken. Maar dat is zeker een niet bestaand nummer dat je het zo openlijk op fok gooitquote:
Je bent vrij te proberenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik mn chaflogs van msn moeten doorzoeken. Maar dat is zeker een niet bestaand nummer dat je het zo openlijk op fok gooit![]()
Had ik jou op msn dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik mn chaflogs van msn moeten doorzoeken. Maar dat is zeker een niet bestaand nummer dat je het zo openlijk op fok gooit![]()
Nee joh, dat is een gepaseerd station, ik vind alles wat ze doet best, zolang ze maar niet probeert te versieren.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef ook_gek het volgende:
Rijd er een vrachtwagen vol geladen met negerzoenen op de snelweg. Op een gegeven moment komt hij bij een afslag die hij moet hebben waar een vrij krappe bocht in verwerkt zit en schat die bocht totaal verkeerd in met als gevolg dat hij met oplegger en al om valt op zijn kant. Maar in die bocht staan 2 kleine negertjes te kijken en zien hoe die vrachtwagen op zijn kant valt. Die man klimt uit zijn cabine en begint als een gek al die negerzoenen kapot te trappen. Mensen die alles hebben zien gebeuren stappen hun auto uit en vragen aan de beste man wat hij nou aan het doen is? SNEL SNEL ZEGT HIJ TRAP ZE KAPOT TRAP ZE KAPT. Kijk en hij wijst naar die negertjes, er zijn er al 2 uitgekomen. Straks komt de rest ook uit....
ben je nog niet op wintersport?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef ook_gek het volgende:
Rijd er een vrachtwagen vol geladen met negerzoenen op de snelweg. Op een gegeven moment komt hij bij een afslag die hij moet hebben waar een vrij krappe bocht in verwerkt zit en schat die bocht totaal verkeerd in met als gevolg dat hij met oplegger en al om valt op zijn kant. Maar in die bocht staan 2 kleine negertjes te kijken en zien hoe die vrachtwagen op zijn kant valt. Die man klimt uit zijn cabine en begint als een gek al die negerzoenen kapot te trappen. Mensen die alles hebben zien gebeuren stappen hun auto uit en vragen aan de beste man wat hij nou aan het doen is? SNEL SNEL ZEGT HIJ TRAP ZE KAPOT TRAP ZE KAPT. Kijk en hij wijst naar die negertjes, er zijn er al 2 uitgekomen. Straks komt de rest ook uit....
ik dacht laat ik eens met een mop de slow chat inkomenquote:
goed ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dacht laat ik eens met een mop de slow chat inkomen
Net te laat met quotenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, laat maar
wat is daar zo lollig aan? ik heb d'r een lamborghini gallardo op staan. die rijdt ik toch ook niet. (helaasquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:45 schreef PeuRac het volgende:
check FWNK's pinpas:
[afbeelding]
En hij rijdt een Rover![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef ook_gek het volgende:
Hij is goed hequote:
had een handje schroeven op mijn keybord gelegt alles weg gehaald dacht ik....quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:53 schreef BoJo het volgende:
hoe kan er nou een schroef tussen zitten ?![]()
waarom leg je een handje vol schroeven op je keyboard danquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had een handje schroeven op mijn keybord gelegt alles weg gehaald dacht ik....
Nier dus
ja dat kwam zo uitquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom leg je een handje vol schroeven op je keyboard dan
want?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:25 schreef Fwnk het volgende:
wat een kutavond.
welke welke welke welke?quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:09 schreef M5 het volgende:
stelletje slaapkoppen![]()
ik ben auto's kijken
je zusje?quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:54 schreef Fwnk het volgende:
Iig ze was dronken, we hadden de hele avond gezegd dat ze moest stoppen enzo blabla
ze lag laveloos op straat (ze was uit die tent gezet), ze wou niet in de auto etc (liet zich er steeds uit vallen) politie gebeld... die zei van breng haar maar thuis
Gezeik...
ik zweer bij VPowahquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
Tering ik zit tegen een griep aan te hikken![]()
het is te hopen dat ik er langsaf fiets
Oh en na het euro 98 verhaal in vorige topic te hebben gelezen ga ik dat ook maar eens een keer testen
Weert, dan heb je een leuk stukje te rijden johquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zweer bij VPowah![]()
Ik zie mijn type velgen te koop staan maar dan een maatje groter tegen een schappelijke prijs, maar die gast woont helemaal in Weert![]()
![]()
Ik ga niet, laat maarquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weert, dan heb je een leuk stukje te rijden joh![]()
Woont ijsmeis niet in de buurt daaro?
Kan ze gelijk een tank V power uit duitsland halen voor je![]()
Ik ging net even op mijn internet bankieren kijken en ik dacht hey ik kan wel eens wat leuke dingen gaan kopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ga niet, laat maar![]()
Eerst andere dingen laten doen en daarna pas andere velgen en dan gelijk 17 inch![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ging net even op mijn internet bankieren kijken en ik dacht hey ik kan wel eens wat leuke dingen gaan kopenMaar m'n 24" scherm is nog niet afgeschreven van de creditcard
Distributie ga ik binnenkort ook laten vervangen denk ik want mijn garantie is voorbijquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef BoJo het volgende:
[..]valt tegen he
![]()
ik ga eind januari/begin februari de koppeling/distributieriem/en nog wat kleinere zaken laten vernieuwen dus ik heb ook niks leuks te kopen![]()
het hoeft allemaal nog niet bij mij, maar ik wil het gewoon goed hebben ook voor m'n eigen gemoedsrustquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Distributie ga ik binnenkort ook laten vervangen denk ik want mijn garantie is voorbij
Bij mij precies hetzelfde :p Bij een groot motorblok is het alleen maar duurder als zoiets in de soep looptquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
het hoeft allemaal nog niet bij mij, maar ik wil het gewoon goed hebben ook voor m'n eigen gemoedsrust![]()
diameter?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde :p Bij een groot motorblok is het alleen maar duurder als zoiets in de soep looptKoppeling is gelukkig vervangen bij aankoop van de auto. Alle remschijven + blokken rondom ook
dus wat dat betreft zit het wel goed.
Ik ben heel blij dat ik die mega grote schijven niet zelf heb hoeven laten vervangendie dingen zijn huge
Voor diameter 280mm en 26.0mm dikquote:
Bij de Alfa zijn ze wat minder dik en ietsie groter. Alleen achter een stuk kleinerquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor diameter 280mm en 26.0mm dik
Achter diameter 295mm en 9.6mm dik
Die remmen die je laat zien zien er wel heel gaaf uit
De volvo 850 staat bekend erom niet zulke geweldige remmerij te hebben dus vandaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bij de Alfa zijn ze wat minder dik en ietsie groter. Alleen achter een stuk kleiner
284mm diameter en 22.0mm dik.
http://www.dutchpowertrading.nl staat aardig wat leuke meuk tussen![]()
mwah kan altijd nog weer nieuwe maken natuurlijk. Tegen die tijd ook met grotere velgen (hoop ik). Straks word het helemaal klote weerquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:21 schreef Fwnk het volgende:
Ik zou wachten met foto's Bo.
das waar natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah kan altijd nog weer nieuwe maken natuurlijk. Tegen die tijd ook met grotere velgen (hoop ik). Straks word het helemaal klote weer![]()
Hoiquote:
Helloooooquote:
zonder puntjesquote:
ah meneer wilde een spankingquote:
in mijn haynes manual kan ik het zo niet vinden geloof ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan je dat niet opzoeken dan? wat is je motortype?
* Mukie geeft steen aanquote:
* Tjabbo rukt snel af en schiet het touw doormidden met zijn superzoad , zwemt omhoog en ragt een knuppel in Burucuda's kontquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En ik bind Tjabo vast aan die steen en tief hem in een meer![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
* Tjabbo rukt snel af en schiet het touw doormidden met zijn superzoad , zwemt omhoog en ragt een knuppel in Burucuda's kont![]()
ik las superzaadquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
* Tjabbo rukt snel af en schiet het touw doormidden met zijn superzoad , zwemt omhoog en ragt een knuppel in Burucuda's kont![]()
Ik weet ook niet waarom ik die banden erop heb gezetquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:29 schreef Fugie het volgende:
* Fugie heeft nogal zitten gummen met de winterbanden
nu is het weer te warm voor die banden
ja toen het slecht weer was had ik ook nog zomerbanden, en is het alweer lente ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik die banden erop heb gezet
die 1 keer dat het sneeuwt ik nederland zit ik met de vito van de zaak op de weg met achterwielaandrijving een zomerbanden
nee, want daar doen we niet aanquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:03 schreef Mukie het volgende:
allemaal al klaar voor de familiefeesten, cadeau's en heeeeeeeeel veeel eten?
Het is een mooie reden om een keer je familie te zien maar verder hoeft het van mij ook niet zoquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
goedemorgen btw
en Tjabbo bedoelde toch ook superzaad?
Gotver war heb ik een hekel aan kerst:r
Nu een kerstliedje van BZN door mn speakers
Verjaardagen bezoek ik zeldenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoef mn familie niet zo te ziende nazaten van mnm ouders zie ik wel op verjaardagen(vorige week dus nog) en sinterklaas...
Enik luister Omrop Fryslân
Fryslân 500 jier, wat is dat foar flauwekulquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom we friesland niet buitenschoppen en hun eigen landje geven.
En dan belgie binnenvallen en overnemen.
Belgie heeft veel meer te bieden dan friesland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |