Hahaha, vraag me af wie er op zo'n moment belt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zijn vrienden gingen aardig los in de studio. Dido en hij hebben elkaar net buiten het huis gezien en geknuffeld en gezoend. Hij is de studio ingehaald onder luid applaus en het eerste wat hij deed was naar Joost rennen, hem knuffelen en feliciteren.
Ik stond daarna in een VIP bar te borrelen en daar stond John de Mol. Hij keek niet blij en zijn telefoon stond roodgloeiend.
Hmm..zeker vanwege het einde met Roel dat mensen klachten hadden ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zijn vrienden gingen aardig los in de studio. Dido en hij hebben elkaar net buiten het huis gezien en geknuffeld en gezoend. Hij is de studio ingehaald onder luid applaus en het eerste wat hij deed was naar Joost rennen, hem knuffelen en feliciteren.
Ik stond daarna in een VIP bar te borrelen en daar stond John de Mol. Hij keek niet blij en zijn telefoon stond roodgloeiend.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]
DE WINNARES !!!!!!!!!!!!!!
Nog foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ook, Roel redt het wel hoor. Splif in de bek nu enquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
[..]
nou dit vind ik nou wel weer een beetje sneu
![]()
Scanman...*zucht*quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef odie22 het volgende:
Berichtje van onze vriend scanman om MW
Mijn nachtmerrie is uitgekomen.. Het gaatt ussen de twee mannen.
Waarom ik nog kijk, ik heb geen idee. Waarschijnlijk om te zien hoe blij Lieske is als ze familie en vrienden weer ziet.
En Roel was me net iets te hebberig door niet exit te willen, dus ik ben vanaf nu voor Joost als winnaar. Lieske wint toch niet meer.
Ok, harde zakenman enzo maar dankzij hem hebben we BB en ook nog eens gratis streams deze editie, daar is ook wel iets voor te zeggen toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Altijd goed nieuws, als Johnny niet blij kijkt.
Natuurlijk ben je datquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ook, maar moet nog eten, en er wordt hier al getwijfeld of ik morgen wel op tijd wakker ben voor mijn vliegtuig
ach.. scan's Lieske adoratie hoorde er gewoon een beetje bij.. net zoals Peter6000 altijd wel een positieve draai aan acties van tanja wist te geven..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Scanman...*zucht*
Wat was ik blij dat die weg was.
Dat je fan bent van Lieske is 1 maar zijn mening opdringen ging wel buiten alle proporties!
Hey flugie ben je d'r nog?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Scanman...*zucht*
Wat was ik blij dat die weg was.
Dat je fan bent van Lieske is 1 maar zijn mening opdringen ging wel buiten alle proporties!
Hey flugie ben je d'r nog?
Oh wat leuk, vertel, vertelquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef RATMEN het volgende:
Twas gezellig in de studio.
[afbeelding]
Sorry telefoon maakt geen mooiere foto's.
Dat was ook mijn ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef RATMEN het volgende:
De zaal heeft hem een aardig hard applaus gegeven. Ik heb zelf de indruk gezien de hecktiek in de studio, dat er geen tijd meer was. Ik dacht dat de winnaar om 22:10 bekend gemaakt zou moeten worden, Joost stond tegen 22:30 pas in de studio.
Mijn versie zou geweest zijn om Joost de dagboekkamer in te sturen, dan Roel te vertellen dat die het niet geworden is en hem de studio in te halen en dan het geintje met Joost uit te halen.
Was idd beter geweest maargoed hoe je het went of keert ze kwamen zendtijd te kort en misschien hadden ze het daarom andersom gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef RATMEN het volgende:
Mijn versie zou geweest zijn om Joost de dagboekkamer in te sturen, dan Roel te vertellen dat die het niet geworden is en hem de studio in te halen en dan het geintje met Joost uit te halen.
Roel zal het wel verwerkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, Roel redt het wel hoor. Splif in de bek nu en![]()
Lees voor de lol eens de topics die er het afsluiten van de uitzending verschenen, als je dat nog niet gedaan hebt. Het einde is wel meer mensen opgevallen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef RATMEN het volgende:
De zaal heeft hem een aardig hard applaus gegeven. Ik heb zelf de indruk gezien de hecktiek in de studio, dat er geen tijd meer was. Ik dacht dat de winnaar om 22:10 bekend gemaakt zou moeten worden, Joost stond tegen 22:30 pas in de studio.
Dit lijkt me niet iets dat hij zo bedacht zou hebben neequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk dat John de Mol zelf allerminst blij was met deze finale... Dit past namelijk echt niet binnen het plaatje van "zijn" spelshows, toch? Op deze manier?
Ja precies... dit leek echt op een plan b als er geen genoeg tijd meer zou zijn... Geloof me... op tv kwam het nog slechter over dan in de zaal... jij hebt Roel tenminste nog onthaald zien worden... wat hij verdiende.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef RATMEN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |